Ik weet niet hoe diep die vijver isquote:
Ik sta te popelen om voor 4 munten en een entree van ¤5 daar een heerlijke eikelbladerendhake te mogen kopen ,maar ik wil wel een rondleiding erbijquote:
Neem vooral veel plastic meequote:
hier heb je een teek en een rotte vis, schijten kan in het gat daar verderop, veel plezierquote:
Ja wat een dramaquote:
Ik bijt door en hoop dat het dit keer veel leuker wordt om naar te kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:25 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Even doorbijten. Gaat steeds leuker worden naar mate zij gaan ploeteren.![]()
Mobielquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:33 schreef chufi het volgende:
Hebben ze al een courant, waar ze alle activiteiten kunnen posten
Nee,alleen duurder.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zijn toch geen nieuwe ideeën.
Moet wel mogen ...quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:34 schreef sjampoeh het volgende:
ik noem maar een idee: ieder schuimpje neemt fles water mee ofzo
Zelfvoorzienend en wat niet lukt thuiswerk om geld te verdienen.quote:
Zou al een stuk origineler en symphatieker zijnquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:35 schreef houdjemond het volgende:
Orgineel is het niet maar wat moeten ze anders daar? Eksters trainen zodat die beesten goud en zilver komen brengen?
En dan wodka meenemen.quote:
zou er snel ruzie mee hebben .. zo een die er steeds doorheen tettertquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
John is van de ''JOH GELOOF MIJ NOU''
Manana manana... Dit weekend gelijk open voor publiek...quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:35 schreef ericahysterica het volgende:
eerst de basis leggen en ideetjes spuien moet volgens de juf
Geen hond die interesse heeft in dit clupjequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:34 schreef sjampoeh het volgende:
ik noem maar een idee: ieder schuimpje neemt fles water mee ofzo
t zal je verbazen denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen hond die interesse heeft in dit clupje
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Zou al een stuk origineler en symphatieker zijn
Thuiswerk zat ook in U1 en dat liep ook niet goed afquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zelfvoorzienend en wat niet lukt thuiswerk om geld te verdienen.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:35 schreef houdjemond het volgende:
Orgineel is het niet maar wat moeten ze anders daar? Eksters trainen zodat die beesten goud en zilver komen brengen?
Dat moet groeien Poequote:
Die afslankthee toch wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef Inca het volgende:
[..]
Thuiswerk zat ook in U1 en dat liep ook niet goed af
Groenten en fruit verbouwen en ruilen.. wel een beetje laat als je nu nog moet zaaien maar het kán..quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]![]()
Nee maar je zou wel heel basic kunnen leven, daar genoeg aan hebben. En om in basisbehoefte te voorzien kan je kijken of je een beroep kan doen op mensen. En waarvoor jij een dienst verleend. Iets opknappen, maken......
dat om te beginnen en daarna volgt de rest die gaan hem zooooooo uitkotsenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef missliss1988 het volgende:
Denk dat Christel en John zeer snel al gaan botsen. Die twee zitten totaal niet op één lijn.
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef missliss1988 het volgende:
Denk dat Christel en John zeer snel al gaan botsen. Die twee zitten totaal niet op één lijn.
Dat is geheimtaal voor "mijn baas heeft me ontslagen"quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:36 schreef ericahysterica het volgende:
mike heeft zijn baan opgezegd want er zit veel meer in hem
Diensten verlenen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Groenten en fruit verbouwen en ruilen.. wel een beetje laat als je nu nog moet zaaien maar het kán..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |