twitter:cvhene twitterde op donderdag 31-05-2018 om 11:55:02@NOS Het begint een patroon te worden in Nederland: je hoort één activist iets roepen en in no time wordt het omgezet in overheidsbeleid. Op andere terreinen is diezelfde overheid met geen mogelijkheid richting redelijkheid te bewegen. reageer retweet
twitter:IsaOost twitterde op donderdag 31-05-2018 om 14:43:25@Aspergersoep @NOS Ik schrik ook oprecht van sommige reacties. We worden gezien als de minderen van de maatschappij. En waarom? Omdat we moeite hebben met een boek open slaan, maar ik wil een HBO’er ook wel eens een meubelstuk in elkaar zien timmeren. Intelligentie uit zich in meerdere vormen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil een hond zien die geld kan kakken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:27 schreef tailfox het volgende:
Ik wil een ziggo sport zien die meubels kan maken.
Proleet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:54 schreef Harvest89 het volgende:
Al die zwaar autistische universiteitsstudenten die hier om gaan huilen.![]()
In de volksmond wordt op het mbo zitten al lang gewoon studeren genoemd.
Je volgt een opleiding, dus je studeert. klaar toch?
De lagere school is ook een opleiding.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:54 schreef Harvest89 het volgende:
Al die zwaar autistische universiteitsstudenten die hier om gaan huilen.![]()
In de volksmond wordt op het mbo zitten al lang gewoon studeren genoemd.
Je volgt een opleiding, dus je studeert. klaar toch?
Welke cursus volg jij op het hbo?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:09 schreef Deshain het volgende:
Studeren doe je aan de uni, op het hbo volg je een cursus en mbo'ers zitten op school.
Hoe moeilijk wil je het maken?
Geen meer, heb ook nooit de behoefte gehad om mezelf als 'student' te profileren tijdens mijn hbo-periode. Snap het hele gezeik echt niet.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:09 schreef Deshain het volgende:
Studeren doe je aan de uni, op het hbo volg je een cursus en mbo'ers zitten op school.
Hoe moeilijk wil je het maken?
Die voelen zich niet beter, die zijn gewoon beter.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:17 schreef Hexxenbiest het volgende:
Wat. Die uni studenten voelen zich beter dan de MBO'ers?
Alsof de titel student garant staat voor intelligentie en gezond verstand. Kijk maar naar Vindicat.
En nu kunnen de MBO'ers tenminste ook gebruik maken van de voordelen van student (genoemd) zijn.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:17 schreef Hexxenbiest het volgende:
Wat. Die uni studenten voelen zich beter dan de MBO'ers?
Alsof de titel student garant staat voor intelligentie en gezond verstand. Kijk maar naar Vindicat.
Dan zijn kleuters ook studenten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:41 schreef faf het volgende:
MBO ben je toch gewoon een student?
Je volgt hetzelfde dagritme, vergaard ook kennis en wordt klaargestoomd voor een beroep.
dit inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:07 schreef Sanddr het volgende:
Wat ben je zielig als je je hier druk om maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |