Gewoon een achterlijke paranoïde kronkel in de kop van degene bij talpa die erover ging.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...waarom is mij nog steeds een raadsel
Ik blief alleen maar Nespressoquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Je weet wel, van die die zwarte bittere warme drab.
FF een spandoek ophangen op een viaduct:quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
je hoort gewoon het verkeer daar langs gaan
Hé? Hoedan zo snel?quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er hangt al een camera in de tent .
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef snetje het volgende:
Ik vindt die John een beetje vrouwonvriendelijk....
Nee toch? Kabouter nu al gesignaleerd?quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat moet wel. Ze zijn 24 op stream. Ik snap dat gezeik niet zo.quote:
Jammer dat ze niet in een oerbos zitten in Rusland ofzo zou veel spannender zijn geweest denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ow .. dat zijn positieve berichtenquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het stinkt naar wiet in het accu hok
Niet naar coke?quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het stinkt naar wiet in het accu hok
oostvaardersplassenquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet in een oerbos zitten in Rusland ofzo zou veel spannender zijn geweest denk ik.
Ze doet een Romy.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jetsie gaat weer even water halen,weer dat ding kwijt.
Plofjes.quote:
Met of zonder hek en triggerhappy mensen?quote:
Het is dichter bij de snelweg. Hoorde straks ook al de eerste ambu naar of van Gooi Noord voorbij komen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jah, daar heb je beren en tijgers ..quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet in een oerbos zitten in Rusland ofzo zou veel spannender zijn geweest denk ik.
Hij heeft steeds van die kleine lullige opmerkingen ...net bij de accuwissel ..heren lopen er gelijk heen.. Christel zei dat ze niet met zijn allen tegelijk hoefden...op de terugweg weer zon opmerking of de dames doof zijn of zo..quote:
Inderdaad. En geen beklemmende Oud Hollandsche regeltjes voor iedere scheet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
vreemde troelaquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:19 schreef Soury het volgende:
Jessie zingt nu nog. Ik zie het over 2 dagen wel
Lichtaansluiting?quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:19 schreef chufi het volgende:
Hebben ze de water en licht aansluiting nog niet gevonden?
Jetsertje gaat voor het lalalala alzheimzerscript? Vergeet lekker alles, alijd handig en je krijgt nooit de schuldquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jetsie gaat weer even water halen,weer dat ding kwijt.
Dat wordt dan nog reuze gezellig met aankomende fittiesquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij heeft steeds van die kleine lullige opmerkingen ...net bij de accuwissel ..heren lopen er gelijk heen.. Christel zei dat ze niet met zijn allen tegelijk hoefden...op de terugweg weer zon opmerking of de dames doof zijn of zo..
Jups en het stinkt daar naar wietquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Was er weer een Accuwissel melding dan?
Nee ze blijven maar in de voortuin hangen, ik snap het ook nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:19 schreef chufi het volgende:
Hebben ze de water en licht aansluiting nog niet gevonden?
Is Huub aan de pretsigaret dan ;-)quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jups en het stinkt daar naar wiet
quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ze blijven maar in de voortuin hangen, ik snap het ook niet
Dit is prio 1quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ze blijven maar in de voortuin hangen, ik snap het ook niet
Johnquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:21 schreef DenXD het volgende:
Wie doet de finance eigenlijk?
Wat is de status van de BV?
Waar zijn Klaver en Stuk?
Volgens mij hangt ie ervoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Peuken?quote:
Geen neerslag volgens buienradarquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:21 schreef cobain1994 het volgende:
Is er geen plaatselijk buitje regen in de buurt?
Ze zijn allemaal cold turkey gestopt. Mike, Christel en Jessie rookte.quote:
de wind waait er zo onderdoor......en hup het zeil de lucht inquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Één goede storm en dan is het pech tent weg............
Het plan is niet dat het blijft staanquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Één goede storm en dan is het pech tent weg............
Ja Nice. Ik stapte na een week in de autoquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal cold turkey gestopt. Mike, Christel en Jessie rookte.
Denk dat er voorlopig niemand bij komt, volgende week op zijn vroegst en dan zo elke week tot dat ze op 15 bewoners zitten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Over een uurtje en, goh, die heeft eten bij zich, wat een geluk .........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Dat had ik begrepen, maar één goede windhoos en weg is het zeil............quote:
Ik doe een nachtje, gewoon voor de gein, en dan met gierende banden weer wegquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Nice. Ik stapte na een week in de auto
Er is ook behoefte aan drank hoor hoor ikquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Over een uurtje en, goh, die heeft eten bij zich, wat een geluk .........
Gokje Windhoos is niet echt wat elke dag voorkomtquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen, maar één goede windhoos en weg is het zeil............
De zeikerds zijn de leukste voor ons cossersquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij heeft steeds van die kleine lullige opmerkingen ...net bij de accuwissel ..heren lopen er gelijk heen.. Christel zei dat ze niet met zijn allen tegelijk hoefden...op de terugweg weer zon opmerking of de dames doof zijn of zo..
Is toch niets vreemds meer in 2018quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:26 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Tering, zij ook al met die tattoos
De flyers en banner zitten er ook al inquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is ze in verwachting van een Tweeling toevallig?
voor mij welquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Is toch niets vreemds meer in 2018
Ziet er wel robuust uit.quote:
Laat ik het dan anders formuleren, als de wind er een keer goed onder komt is het zeil daar niet tegen bestand....quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Gokje Windhoos is niet echt wat elke dag voorkomt
Ah, sjips, dan blijf ik maar thuisquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:28 schreef MacDeMarco het volgende:
volgende vrouwelijke bewoner graag zonder tattoo arm
Het blijft in 2018 ook lelijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat er voorlopig niemand bij komt, volgende week op zijn vroegst en dan zo elke week tot dat ze op 15 bewoners zitten.Nee, die komt pas als er wifi is, er een laptop aanwezig is en natuurlijk een fatsoenlijk bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oeh vandaar het vest, kleedde af.
drie wordt echt te veelquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah, sjips, dan blijf ik maar thuis
daar kan een ander anders over denkenquote:
Ze heeft nog niet veel zon gezien. Beetje bleekjes.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oeh vandaar het vest, kleedde af.
Heb geen hele arm vol, kleintje maar. Ga er even over nadenkenquote:
Leuk tochquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren, als de wind er een keer goed onder komt is het zeil daar niet tegen bestand....
Ben je 20 jaar,heb je al zo`n vlek op je arm.quote:
Neequote:Op donderdag 31 mei 2018 17:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar kan een ander anders over denken
Als ze continue in dat vest loopt verbaasd dat me niet echt...quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet veel zon gezien. Beetje bleekjes.
Ja natuurlijk wel Sjek.. je eigen lichaam vervuilen met vieze inkvlekken is allang niet meer van deze tijdquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |