sowquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je dan niet zo ver hoeft te zakken bedoel je?
Ze heeft net gezegd dat ze kaal isquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:34 schreef Catkiller het volgende: [..] Hij had beter hoe kort ben je kunnen vragen dan
bahquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze heeft net gezegd dat ze kaal is
Geniet er van. Je hebt zo hard gewerkt de laatste maanden!quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nergens. Maar gewoon genieten van m'n vrije dagen.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geniet er van. Je hebt zo hard gewerkt de laatste maanden!
Precies. Ik houd niet zo van ver bukken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je dan niet zo ver hoeft te zakken bedoel je?
:’)quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker mens.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Ik houd niet zo van ver bukken.
Ik ben nooit enthousiast over vakantie. Ik vertel er niet graag over en het interesseert me niet wat anderen gaan doen op vakantie.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Nou oké niet zo enthousiast doen allemaal.
Jammerquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Ik houd niet zo van ver bukken.
Damnquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben nooit enthousiast over vakantie. Ik vertel er niet graag over en het interesseert me niet wat anderen gaan doen op vakantie.
Klopt, vooral in de stroomversnellingquote:
Ik werk zuidelijker dan je denkt waarschijnlijkquote:
Niet te hard aan trekkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
smerig als je dat zo post op online fora
Grapje dat wist ik wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik werk zuidelijker dan je denkt waarschijnlijk
Introfilmpje? Plaatste alleen een stream laatst met een ruft en een boer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Laatst zo'n filmpje weer aangeklikt die Chai had geplaatst hier. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen nog interesse hebben (gemeend of niet, troll of niet) in zijn 25ste introductiefilmpje over zijn kanaal.
Ahahahhquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grapje dat wist ik wel.![]()
Even vergeten.
Het is een schandequote:Op donderdag 31 mei 2018 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grapje dat wist ik wel.![]()
Even vergeten.
Ja stop daar eens meequote:Op donderdag 31 mei 2018 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Introfilmpje? Plaatste alleen een stream laatst met een ruft en een boer.
ja, voor het eerst en laatst in mijn leven dat ik iets heb zitten kijken van die Braddiequote:Op donderdag 31 mei 2018 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, klopt, het waren twee verhalen los van elkaarquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hou je sarcastische waffelquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
kijkt er ook nog iemand naar die streams?quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker duidelijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is nat, gras en groen en vegan is the way to go
Neequote:Op donderdag 31 mei 2018 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijkt er ook nog iemand naar die streams?
Laatste keer dat ik keek, denk 2 maanden terug ofzo, waren er 3 kijkers ofzo.quote:
Welke smaak?quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:51 schreef Myrr het volgende:
Voor het eerst sinds maanden chips gegeten. Wat een genot.
Hopelijk niet iets zuur, nog meer van dat kan ze niet gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jammer dat je zo slecht tegen een grapje kunt
Myrr is helemaal niet zuur.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopelijk niet iets zuur, nog meer van dat kan ze niet gebruiken.
Was die er nog maar. Smiths Sour cream and onion rust in vrede.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is Noel op z'n computer, laptop en telefoonquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek, denk 2 maanden terug ofzo, waren er 3 kijkers ofzo.
Water is niet nat, gras kan ook geel zijn en vegans komen voedingsstoffen te kortquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
water is nat, gras en groen en vegan is the way to go
Dit is nog waar ook, hoe weet je ditquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet zeggen als je geen troep eet laat je amper scheten idd.
Plausibelquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is Noel op z'n computer, laptop en telefoon
Ik geloof dit.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ironiequote:Op donderdag 31 mei 2018 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Euh ervaring?quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is nog waar ook, hoe weet je dit
Ik ga kijken en oordelen of je een goed gevoel voor humor hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
Hier moet ik ook om janken van het lachen
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook gruwelijk, net als de tennisdames en ham and eggsquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
Hier moet ik ook om janken van het lachen
GRU-WE-LUUUUUUUUHHHKquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook gruwelijk, net als de tennisdames en ham and eggs
Hoe lang duurt het btw om niet na 2 en halve km hardlopen helemaal dood te gaan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oké ja dat is mijn ervaring ook
Gadverdamme man, volgens mij ben ik permanent impotent. Dat stemmetje, echt zin om voor het eerst in mijn leven een vrouw te slaanquote:
Nee gaat heel snel, maar beter ren je niet tot je helemaal leeg bent, je bouwt beter op als je langzamer loopt, ook conditioneel. Snelheid later pas.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het btw om niet na 2 en halve km hardlopen helemaal dood te gaan?
Gaat dat snel of duurt het maanden voor je 10k overleeft?
Hahaha wow.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gadverdamme man, volgens mij ben ik permanent impotent. Dat stemmetje, echt zin om voor het eerst in mijn leven een vrouw te slaan
echt? ik heb dat al kei lang met Sandra Bullock en Claudia Breij ofzoiets.. met der Lavenkopquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gadverdamme man, volgens mij ben ik permanent impotent. Dat stemmetje, echt zin om voor het eerst in mijn leven een vrouw te slaan
Hahahaquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Meteen goede eerste aanraking tochquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha
Alsof jij ook maar een vrouw aanraakt.
ik word niet zo snel agressiefquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt? ik heb dat al kei lang met Sandra Bullock en Claudia Breij ofzoiets.. met der Lavenkop
Sowquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha
SOW KOEKOEKquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Ja, ging om de Singel heen dus moest hem wel afmaken hehe.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee gaat heel snel, maar beter ren je niet tot je helemaal leeg bent, je bouwt beter op als je langzamer loopt, ook conditioneel. Snelheid later pas.
Maar het belangrijkste is dat je je pezen, boten en gewrichten de kans geeft zich aan te passen, dat gaat veel langzamer dan je conditie en is ook het struikelblok als je te snel te veel wil.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
SOW KOEKOEKMet je vieze vingertjes zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoppaquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha
Kan ook lopend hè.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ging om de Singel heen dus moest hem wel afmaken hehe.
Okay. Voor zs ging dit veel makkelijker, niet dat ik toen 10 zou doen, maar dat was ook geen doel. Kon 4 tot 6 gewoon makkelijk aan toen, en hield het daar ook bij.
Goed even verdiepen.
Ja is heel verraderlijk om steeds maar verder te gaan, dan voelt het ook goed totdat je ineens ergens last van krijgt en dan is het klaar op een gegeven moment.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ging om de Singel heen dus moest hem wel afmaken hehe.
Okay. Voor zs ging dit veel makkelijker, niet dat ik toen 10 zou doen, maar dat was ook geen doel. Kon 4 tot 6 gewoon makkelijk aan toen, en hield het daar ook bij.
Goed even verdiepen.
Heb dat wel van zelfgemaakte linzensoep andersquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet zeggen als je geen troep eet laat je amper scheten idd.
Ja die zijn gevaarlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb dat wel van zelfgemaakte linzensoep anders
Ik ben me wel heel bewust van dat ik niet straks weer last van mijn schenen wil hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is heel verraderlijk om steeds maar verder te gaan, dan voelt het ook goed totdat je ineens ergens last van krijgt en dan is het klaar op een gegeven moment.
Maar je leert je eigen lichaam vanzelf kennen.
Verstandig, wel nice dat je begonnen bent. Was dit de eerste keer of?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben me wel heel bewust van dat ik niet straks weer last van mijn schenen wil hebben.Dus ik neem je advies ter harte.
Hans plagen is kusjes vragen toch?quote:
HOHOquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hans plagen is kusjes vragen toch?
En jij bent de enige in de SC die niet meteen gepikeerd kraakt.
welke danquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Water is niet nat, gras kan ook geel zijn en vegans komen voedingsstoffen te kort
rustaaaagggquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:21 schreef Pensylvania het volgende:
Godverdomme hier word ik echt pissig om
lolquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het btw om niet na 2 en halve km hardlopen helemaal dood te gaan?
Gaat dat snel of duurt het maanden voor je 10k overleeft?
Is best een kunst, maar Hans valt eigenlijk op mannen dus dan stoor je je aan hele andere dingen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
hihiquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werd goed opgewondenquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:21 schreef Pensylvania het volgende:
Godverdomme hier word ik echt pissig om
ik ook maar dat heb ik altijd als ik kwaad word. Veel kloppende adersquote:
bring back etsuquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mijn homo-act, dus er is weer ruimte voor een homo in de SC
Ik zag het wel hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ook maar dat heb ik altijd als ik kwaad word. Veel kloppende aders
Ja sowieso ik wil ook populair zijn bij vrouwenquote:
dat was geen actquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mwa, die zat boos ooit eens in mijn dm omdat ik hem zat te stangen met z'n fittie met Rezania, dus laat maar zitten.quote:
Gewoon jezelf zijn en interesse tonen in hun gevoelens.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sowieso ik wil ook populair zijn bij vrouwen
ZAL MIJN KLOPPENDE ROEDE EENS IN JOU STOPPENquote:
Heerlijk toch, beetje drama.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mwa, die zat boos ooit eens in mijn dm omdat ik hem zat te stangen met z'n fittie met Rezania, dus laat maar zitten.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mwa, die zat boos ooit eens in mijn dm omdat ik hem zat te stangen met z'n fittie met Rezania, dus laat maar zitten.
Ik val alleen niet op mannen maar verder zou ik wel een goeie gay zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Moet eigenlijk de ontvanger ook zeggen #nohomo? Of geldt dit alleen voor de gever?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ZAL MIJN KLOPPENDE ROEDE EENS IN JOU STOPPEN
zullen we het voor de zekerheid gewoon allebei doen en het scharen onder een vriendendienst?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Moet eigenlijk de ontvanger ook zeggen #nohomo? Of geldt dit alleen voor de gever?
wat een onzin :squote:Op donderdag 31 mei 2018 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
B12, D, Omega 3, Calcium, Ijzer, Zink, Jodium
Wat vind je wel mooi aan een man?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik val alleen niet op mannen maar verder zou ik wel een goeie gay zijn.
Ik had geen interessequote:Op donderdag 31 mei 2018 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
blijkbaar wilde hij het met je delen
Vind alleen mannen in uniform geilquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je wel mooi aan een man?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind alleen mannen in uniform geil
Welke gevoelens?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:40 schreef Catkiller het volgende:
Hoi cachet hoe is het met je gevoelens
Alle gevoelensquote:
ho ho ho daar ga je alweerquote:
Fijntjesquote:
haha echt hèquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ho ho ho daar ga je alweer
we zijn blijven hangen na een conflict, daar kan je zelf je dingen aan verbinden. mag.
Echte mannen hebben geen gevoelens.quote:
Ik kom niet zo diepquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
De liefde van de vrouw gaat door de maag
Van de FP... wat een treurnisquote:Veel rooknieuws vandaag
Harry 31-05-2018 16:46 print
Er is vandaag veel nieuws over roken.
Uit de recaties blijkt dat het rookbeleid voor veel verdeeldheid en intolerantoe zorgt.
*IJzerquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
B12, D, Omega 3, Calcium, Ijzer, Zink, Jodium
Ligt eraan. Als t een naam is niet. En IJ is altijd volledig in hoofdetters of kleine letters, nooit halfquote:
Ja dat klopt, maar ik dacht ik meld het eventjesquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als t een naam is niet. En IJ is altijd volledig in hoofdetters of kleine letters, nooit half.
Waarvoor dank.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik dacht ik meld het eventjes
De rest van R&P helemaal verdrietig nu.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Voor mijn favoriete R&P-user doe ik alles
Ach, meer janken dan ze nu doen gaat haast nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De rest van R&P helemaal verdrietig nu.
Hans houdt zelden rekening met andermans gevoelens.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De rest van R&P helemaal verdrietig nu.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Voor mijn favoriete R&P-user doe ik alles
Noem je Belgen nu nep?quote:
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noem je Belgen nu nep?
ETTO, VANILLEKNEUS!!!!
Belgen eten ook patatten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noem je Belgen nu nep?
ETTO, VANILLEKNEUS!!!!
welneequote:Op donderdag 31 mei 2018 17:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hahaha
Het is niet eens een volk, dat is de grap.
Ben echt mad nu hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noem je Belgen nu nep?
ETTO, VANILLEKNEUS!!!!
Het is friet. Iedereen die anders zegt heeft het niet begrepen.quote:
Maak het anders gewoon uitquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mijn vriendin al heb ik wel nog de mogelijkheid onderuit te komen
Nou ja hij verveelt zich al hele weekenden voor haar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je houdt duidelijk niet van haar
Ga je nou weer net zo vervelend zitten doen als gisterenquote:
Tuurlijk wel gekkiequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WCH ook niet hahaquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
nada hierquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Heerlijk afgekoeld buiten door de regen.❤️
Dit moet toch kunnen ofnietquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je nou weer net zo vervelend zitten doen als gisteren
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:20 schreef LCMS het volgende:
Net anderhalf uur gefietst. Ben ik al een sportman?
ben jaloursquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:15 schrheef Amarantha het volgende:
Heerlijk afgekoeld buiten door de regen.❤️
Owquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.
Voor zover ik weet zijn Prof en ik de enigen hier die serieus sport beoefenen. Misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is het wel.
2 keer per week joggen, ok dat is goed. 2 keer per week naar de gym en niet je tijd daar verlullen nog steeds goed. Echter, serieus met sport bezig zijn is een dagelijks iets, liefst meermalen over de dag verdeeld.
Heb makkelijk praten daarin moet ik toegeven. M'n moeder is professioneel sportlerares turnen geweest. Met de paplepel hier
En als je wel vrijwel dagelijks er mee bezig bent maar niet serieus met sport bezig bent wat dan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.
Voor zover ik weet zijn Prof en ik de enigen hier die serieus sport beoefenen. Misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is het wel.
2 keer per week joggen, ok dat is goed. 2 keer per week naar de gym en niet je tijd daar verlullen nog steeds goed. Echter, serieus met sport bezig zijn is een dagelijks iets, liefst meermalen over de dag verdeeld.
Heb makkelijk praten daarin moet ik toegeven. M'n moeder is professioneel sportlerares turnen geweest. Met de paplepel hier
jij en prof doen serieus aan sport?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
maak je niet dikquote:
Prof doet niet anders.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij en prof doen serieus aan sport?
nooit gemerkt.quote:
Ik nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niels en Profquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah mijn fout.quote:
daar had niels nooit last vanquote:
Wat een quote blijft dit tochquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe dit lekker in OUD manmanmanquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:08 schreef Myrr het volgende:
Kinder is sinds eergisteren in potje aan het plassen en nu als ie het gedaan heeft, leegt hij hem zelf in de wc.
![]()
![]()
Dude is bijna klaar om zelfstandig te wonen.
Nee man zie je me tussen OUD.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe dit lekker in OUD manmanman
Echt he. Ranzige praatquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe dit lekker in OUD manmanman
Iedereen hanteert andere definities, ik vind mezelf sowieso wel sportief. Sportman twijfel ik nog een beetje aan, bij zoiets heb ik al gauw dat je ook deelneemt aan competities bijvoorbeeld. Hoewel dat doe ik dan weer met zaalvoetbal, maar niet met wielrennen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:07 schreef Samzz het volgende:
Wanneer ben je wel een sportman/vrouw? Wanneer je dagelijks met je sport bezig bent? Of is het ook nog afhankelijk van de sport?
Leuk geprobeerd Nielsquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:07 schreef Samzz het volgende:
Wanneer ben je wel een sportman/vrouw? Wanneer je dagelijks met je sport bezig bent? Of is het ook nog afhankelijk van de sport?
Geen idee, denk toewijding en passiequote:Op donderdag 31 mei 2018 20:07 schreef Samzz het volgende:
Andermans kinderenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:08 schreef Myrr het volgende:
Kinder is sinds eergisteren in potje aan het plassen en nu als ie het gedaan heeft, leegt hij hem zelf in de wc.
![]()
![]()
Ik denk er elke dag gretig aan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen idee, denk toewijding en passie
zoals niels al aangeeft is het meer een mindset
Nog even snel leren een ei bakken en hij kan inderdaad op kamersquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:08 schreef Myrr het volgende:
![]()
![]()
Het is ook mijn favoriete quote.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
Het is dat Aber steeds met deze quote komt, en zo is dat gaan leven hier.
Is een begin, maar met alle respect ...quote:
Ja, okay. Ik was altijd heel fanatiek met de paarden bezig, lessen, wedstrijden, op m'n top reed ik er tien. Maar ik vond mezelf toen geen sportvrouw. Meer iemand met een uit de hand gelopen hobby.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen idee, denk toewijding en passie
zoals niels al aangeeft is het meer een mindset
Nee, maar jij bent wel een echte paardenvrouw.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, okay. Ik was altijd heel fanatiek met de paarden bezig, lessen, wedstrijden, op m'n top reed ik er tien. Maar ik vond mezelf toen geen sportvrouw. Meer iemand met een uit de hand gelopen hobby.
manmanmanquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet niet hoe sektarisch het daar is.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat je daar voor een frisse wind kan zorgen.
Jij bent sterk genoeg om daar doorheen te prikken. Minder happen en meer spuien.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je weet niet hoe sektarisch het daar is.
En toch is paardrijden wel sporten. Als je zonder zweten van je paard komt heb je t niet goed gedaan zeg maar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent wel een echte paardenvrouw.
Maar waarom zou ik dat willen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent sterk genoeg om daar doorheen te prikken. Minder happen en meer spuien.
Met alle respekt, maar dit maakt je nog geen sportvrouw.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch is paardrijden wel sporten. Als je zonder zweten van je paard komt heb je t niet goed gedaan zeg maar.
Ah well, mooie tijd. Met 20 man naar t NK, bbq mee en zo. Heerlijk.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Godjandoedel gaat het nu nog steeds om paardenpetjes
Heb je stront in je ogen of kun je gewoon niet lezen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Godjandoedel gaat het nu nog steeds om paardenpetjes
Wat dan wel? Dat vroeg ik net, maar echt een antwoord kwam er niet. Ja toewijding en passie. Dat had ik beide.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met alle respekt, maar dit maakt je nog geen sportvrouw.
huh wie zei datquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je stront in je ogen of kun je gewoon niet lezen?
Je gaat er te diep op in.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan wel? Dat vroeg ik net, maar echt een antwoord kwam er niet. Ja toewijding en passie. Dat had ik beide.
Pls je hebt een zwak voor instabiliteitquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat we dan van jouw gezever af zijn.
Zo, dat is eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |