sowquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je dan niet zo ver hoeft te zakken bedoel je?
Ze heeft net gezegd dat ze kaal isquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:34 schreef Catkiller het volgende: [..] Hij had beter hoe kort ben je kunnen vragen dan
bahquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze heeft net gezegd dat ze kaal is
Geniet er van. Je hebt zo hard gewerkt de laatste maanden!quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nergens. Maar gewoon genieten van m'n vrije dagen.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geniet er van. Je hebt zo hard gewerkt de laatste maanden!
Precies. Ik houd niet zo van ver bukken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je dan niet zo ver hoeft te zakken bedoel je?
:’)quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker mens.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Ik houd niet zo van ver bukken.
Ik ben nooit enthousiast over vakantie. Ik vertel er niet graag over en het interesseert me niet wat anderen gaan doen op vakantie.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Nou oké niet zo enthousiast doen allemaal.
Jammerquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Ik houd niet zo van ver bukken.
Damnquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben nooit enthousiast over vakantie. Ik vertel er niet graag over en het interesseert me niet wat anderen gaan doen op vakantie.
Klopt, vooral in de stroomversnellingquote:
Ik werk zuidelijker dan je denkt waarschijnlijkquote:
Niet te hard aan trekkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
smerig als je dat zo post op online fora
Grapje dat wist ik wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik werk zuidelijker dan je denkt waarschijnlijk
Introfilmpje? Plaatste alleen een stream laatst met een ruft en een boer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Laatst zo'n filmpje weer aangeklikt die Chai had geplaatst hier. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen nog interesse hebben (gemeend of niet, troll of niet) in zijn 25ste introductiefilmpje over zijn kanaal.
Ahahahhquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grapje dat wist ik wel.![]()
Even vergeten.
Het is een schandequote:Op donderdag 31 mei 2018 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grapje dat wist ik wel.![]()
Even vergeten.
Ja stop daar eens meequote:Op donderdag 31 mei 2018 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Introfilmpje? Plaatste alleen een stream laatst met een ruft en een boer.
ja, voor het eerst en laatst in mijn leven dat ik iets heb zitten kijken van die Braddiequote:Op donderdag 31 mei 2018 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, klopt, het waren twee verhalen los van elkaarquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hou je sarcastische waffelquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
kijkt er ook nog iemand naar die streams?quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker duidelijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is nat, gras en groen en vegan is the way to go
Neequote:Op donderdag 31 mei 2018 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijkt er ook nog iemand naar die streams?
Laatste keer dat ik keek, denk 2 maanden terug ofzo, waren er 3 kijkers ofzo.quote:
Welke smaak?quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:51 schreef Myrr het volgende:
Voor het eerst sinds maanden chips gegeten. Wat een genot.
Hopelijk niet iets zuur, nog meer van dat kan ze niet gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jammer dat je zo slecht tegen een grapje kunt
Myrr is helemaal niet zuur.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopelijk niet iets zuur, nog meer van dat kan ze niet gebruiken.
Was die er nog maar. Smiths Sour cream and onion rust in vrede.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is Noel op z'n computer, laptop en telefoonquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek, denk 2 maanden terug ofzo, waren er 3 kijkers ofzo.
Water is niet nat, gras kan ook geel zijn en vegans komen voedingsstoffen te kortquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
water is nat, gras en groen en vegan is the way to go
Dit is nog waar ook, hoe weet je ditquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet zeggen als je geen troep eet laat je amper scheten idd.
Plausibelquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is Noel op z'n computer, laptop en telefoon
Ik geloof dit.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ironiequote:Op donderdag 31 mei 2018 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Euh ervaring?quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is nog waar ook, hoe weet je dit
Ik ga kijken en oordelen of je een goed gevoel voor humor hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
Hier moet ik ook om janken van het lachen
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook gruwelijk, net als de tennisdames en ham and eggsquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
Hier moet ik ook om janken van het lachen
GRU-WE-LUUUUUUUUHHHKquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook gruwelijk, net als de tennisdames en ham and eggs
Hoe lang duurt het btw om niet na 2 en halve km hardlopen helemaal dood te gaan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oké ja dat is mijn ervaring ook
Gadverdamme man, volgens mij ben ik permanent impotent. Dat stemmetje, echt zin om voor het eerst in mijn leven een vrouw te slaanquote:
Nee gaat heel snel, maar beter ren je niet tot je helemaal leeg bent, je bouwt beter op als je langzamer loopt, ook conditioneel. Snelheid later pas.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het btw om niet na 2 en halve km hardlopen helemaal dood te gaan?
Gaat dat snel of duurt het maanden voor je 10k overleeft?
Hahaha wow.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gadverdamme man, volgens mij ben ik permanent impotent. Dat stemmetje, echt zin om voor het eerst in mijn leven een vrouw te slaan
echt? ik heb dat al kei lang met Sandra Bullock en Claudia Breij ofzoiets.. met der Lavenkopquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gadverdamme man, volgens mij ben ik permanent impotent. Dat stemmetje, echt zin om voor het eerst in mijn leven een vrouw te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |