Zullen we een pizzaatje bellen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb het eigenlijk te druk
wat zei je? Aan het fokken!?quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:11 schreef I. het volgende:
Ik ben zojuist gebeld door het UWV. Wtf ik allemaal aan het doen ben.
Ik zei: Ik ben verdomme aan het werk, en nu komen uitgerekend jullie van het UWV mij van het werk afhouden.quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat zei je? Aan het fokken!?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zei: Ik ben verdomme aan het werk, en nu komen uitgerekend jullie van het UWV mij van het werk afhouden.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nooit uitkering gehad, wel verkering. Dat was zeg maar wel de lusten en niet de lasten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
fake!quote:
quote:
Zelfs ík heb een vriendin, dus...quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:53 schreef I. het volgende:
Wtf. Volkert van der Graaf heeft gewoon een vriendin.Man man man.
Nee, maar ik heb weer andere kwaliteiten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook niet een politicus vermoord en daarvoor 11 jaar in de cel gezeten.
Vast niet vergelijkbaar met die van Volkertquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb weer andere kwaliteiten.
Daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:01 schreef I. het volgende:
[..]
Vast niet vergelijkbaar met die van Volkert
iemand met een verleden trekt een bepaalde slag vrouwen aan. Is het een nieuwe vriendin trouwens? Of al een lange relatie?quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:53 schreef I. het volgende:
Wtf. Volkert van der Graaf heeft gewoon een vriendin.Man man man.
Kan wel hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen.
Niet lopende het onderzoek natuurlijk.quote:
Niveau zal niet heel veel verschillen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:08 schreef Hallojo het volgende:
Ik vind de peuterspeelplaats ook een studie.
Lange relatie. Hij heeft er een inmiddels veertienjarig dochtertje mee. Wat het nog meer bizar maakt, gezien het feit dat hij toen hij die moord pleegde, dus een kind van 3 had. Wat voor zieke geest moet je dan hebben dat je doelbewust een jong kind en moeder achterlaat door een moord te plegen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iemand met een verleden trekt een bepaalde slag vrouwen aan. Is het een nieuwe vriendin trouwens? Of al een lange relatie?
Damn, ga ik straks maar even aanmelden, kan ik eindelijk beginnen aan het eckte studentenlevenquote:
Wel maar een jaar lang dan ben je klaar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:11 schreef I. het volgende:
[..]
Damn, ga ik straks maar even aanmelden, kan ik eindelijk beginnen aan het eckte studentenleven
dat is wel enorm ziek ja....quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:09 schreef I. het volgende:
[..]
Lange relatie. Hij heeft er een inmiddels veertienjarig dochtertje mee. Wat het nog meer bizar maakt, gezien het feit dat hij toen hij die moord pleegde, dus een kind van 3 had. Wat voor zieke geest moet je dan hebben dat je doelbewust een jong kind en moeder achterlaat door een moord te plegen.
En dan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik beantwoord vandaag alles met, weet ik dat?
jaartje zuipen primaquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel maar een jaar lang dan ben je klaar.
quote:
Korte studiequote:Op donderdag 31 mei 2018 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel maar een jaar lang dan ben je klaar.
Knettergek die gast. En dan wil z'n vriendin nu met hem gaan emigreren.quote:
Is ook eigenlijk een voorbereiding op mbo 2 gewoon.quote:
True. Als je er echt wat van wilt maken moet je het hele rijtje af, van 1 t/m 4. Met alleen 1 of 2 ga je het niet reddenquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk een voorbereiding op mbo 2 gewoon.
Verder niks mis met mbo 3 en 4 maar het is gewoon niet een studie maar een vakopleiding, ze kunnen beter daar trots op zijn dan het ineens een studie noemen.
ik heb destijds 4 gedaan, ken wel iemand die bij 1/2 is begonnen en uiteindelijk bij 4 terecht is gekomen. Duurde wel 3.5 jaar langer voor hemquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Zover ik weet zijn 1 en 2 geen op zichzelf staande opleidingen en kan je vanuit basis en kader direct naar 3 en hoger middelbaar onderwijs direct naar 4.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:41 schreef Hallojo het volgende:
Ik jank altijd als er iemand vlak na me post
#quoteoftheyear #blessed #wisesayingsquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:45 schreef I. het volgende:
Huilen is gezond. Janken doe je maar als je bijna dood bent.
sowquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:45 schreef I. het volgende:
Huilen is gezond. Janken doe je maar als je bijna dood bent.
Ik heb er ook een stuk afgehaald gisterenquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:43 schreef I. het volgende:
Zo. Baard afgeschoren. Niet te doen met dit weer.
#scrufflife.
Voelt toch beter met warm weerquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb er ook een stuk afgehaald gisteren
Dat wordt niet meer te kaap'ren varenquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:43 schreef I. het volgende:
Zo. Baard afgeschoren. Niet te doen met dit weer.
#scrufflife.
Je gaat toch niet dood?quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Zwaar gesprek gehad met redelijk goede uitkomst, nu ff uitpuffen met bier
Stoppelbaardje telt niet?quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:50 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat wordt niet meer te kaap'ren varen
Heftig. Rustig aan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Zwaar gesprek gehad met redelijk goede uitkomst, nu ff uitpuffen met bier
Goeie uitkomst dan wel ja.quote:
Het is hier nu best donkerquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:52 schreef noodgang het volgende:
Hier is de zon weer helemaal doorgebroken
Ja hier ook na de regen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:52 schreef noodgang het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:57 schreef I. het volgende:
Daardoor nu geen 25.5 maar 25 graden in huis.
Da's wel lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Zwembad is bij ons wel aardig afgekoeld en voller geworden
Was gister 26 graden nu 22
Mooi is dat jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:58 schreef I. het volgende:
Zie nu wel allemaal volk in shirtjes en korte broeken de winkelstraten uitkomen, zeiknat geregend.
Als AOW dan nog bestaat, lijkt me ook sterkquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf kinderen die nu geboren worden krijgen op hun 81e een AOW.
Snel weg uit dit klote land.
Ja dat is ook zo. Maar wat komt er voor in de plaats dan? Je kan toch niet tot je dood gaan werken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als AOW dan nog bestaat, lijkt me ook sterk
Wellicht komt het goed als het na de babyboomgeneratie wat minder druk wordt op de pensioenmarktquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar wat komt er voor in de plaats dan? Je kan toch niet tot je dood gaan werken.
Dan ben ik al fucked denk ik, die oudjes mogen nog lekker vroeg met pensioen en ik mag doorwerken tot ze dood zijn. De generatie na mij misschien.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wellicht komt het goed als het na de babyboomgeneratie wat minder druk wordt op de pensioenmarkt
Dat moet in je aard liggenquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar wat komt er voor in de plaats dan? Je kan toch niet tot je dood gaan werken.
Flink gaan sparen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf kinderen die nu geboren worden krijgen op hun 81e een AOW.
Snel weg uit dit klote land.
heb ik regelmatig last van met die dikke bruine worsten die ik op de pot draaiquote:
echt hequote:Op donderdag 31 mei 2018 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik regelmatig last van met die dikke bruine worsten die ik op de pot draai
Rookworsten?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik regelmatig last van met die dikke bruine worsten die ik op de pot draai
Ja ben wel van plan om maandelijks wat in o.a. AEX aandelen te steken.quote:
Riolering?quote:
Is het niet handiger om ze voor te roken?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zijn nog ongerookt als ik ze vers draai
eerst worst draaien dan rokenquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is het niet handiger om ze voor te roken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
idd te veel, moet twee vingers dik zijn
Hier ook, vies benauwd meteen weer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:52 schreef noodgang het volgende:
hier ookquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier ook, vies benauwd meteen weer.
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh dacht dat het een begane grond probleem was
opetenquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:34 schreef I. het volgende:
[..]
Heb nog een bak kwark staan. Impulsaankoop. Geen idee wat ik er mee moet
leukquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:35 schreef I. het volgende:
Jezus, rijdt hier net een blonde dame in strak zeiknat wit topje langs op de fiets.
Ik zou ook lachen als ik een lekker blond wief was.quote:
Picsquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:35 schreef I. het volgende:
Jezus, rijdt hier net een blonde dame in strak zeiknat wit topje langs op de fiets.
Ik niet. Krijg je dag in dag uit van die vervelende FOK!kers achter je aanquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou ook lachen als ik een lekker blond wief was.
Alsof die in de buurt van mooie wieven durven te komenquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:38 schreef I. het volgende:
[..]
Ik niet. Krijg je dag in dag uit van die vervelende FOK!kers achter je aan
Mijn eerste topic gemaakt in jouw forum.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:52 schreef noodgang het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk regeb onweer en tering zooi ook hier en geen dag te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |