Dit.quote:
Een lijntje coca snuiven. Si si!quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:17 schreef jigggy het volgende:
Gister 2 wijntjes gedronken op een borrel met werk,optijd Naar bed gegaan met het idee van ik kan wel goed slapen,lag ik om half 4 nog wakker van de hitte, en nu werk ik van 0930 tot 9 en heb daarna nog een date
Iemand tips om goed voor de dag te komen?
jazeker, ben alleen vermoeid man hahahaquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:46 schreef spiritusbus het volgende:
Ts is toch een jaar of 20? In die tijd waren dat gemiddelde nachten.
Minstens drie ochtenden per week met een kegel en trillende handen in de collegebanken zitten
Zonder werk daarna zou ik 2,5 uur ook wel reddenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:23 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
niet zeiken. ik heb 2,5 uur geslapen.
Dat is het volgende probleem, ik heb werk.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:43 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Zonder werk daarna zou ik 2,5 uur ook wel redden
Dit.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:52 schreef CyberCow het volgende:
Zou haast een moord doen om een keer 5,5 uur te kunnen slapen.
Als je nou gewoon je baas vermoordt kun je veel langer slapenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:52 schreef CyberCow het volgende:
Zou haast een moord doen om een keer 5,5 uur te kunnen slapen.
Dit.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:56 schreef Slabber het volgende:
Niet gewoon bij vermoeidheid een onsje pep nemen
Of gewoon eerder je nest in? Anders heb je niemand meer die je betaald.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:06 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Als je nou gewoon je baas vermoordt kun je veel langer slapen
Gaat het niet om ik slaap gewoon slecht en zeker nu met dit weer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:06 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Als je nou gewoon je baas vermoordt kun je veel langer slapen
Melatonine bij de drogist. Niet teveel gebruiken maar bij bijzenderheden zoals dit pokkeweer werkt het prima!quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:48 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Gaat het niet om ik slaap gewoon slecht en zeker nu met dit weer.
Kistje bier wegknallen daarna een emmer water tegen de uitdroging werkt ook wel maar dan nog haal je die 5,5 uur niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:51 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Melatonine bij de drogist. Niet teveel gebruiken maar bij bijzenderheden zoals dit pokkeweer werkt het prima!
Klinkt niet gezond.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
dit is echt girlfriend materiaal, voelt al n poosje of ik op wolken loop
Phenibut slikken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:48 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Gaat het niet om ik slaap gewoon slecht en zeker nu met dit weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |