De mijne waren snachts wel los al, maar op de eerste verdieping waar ze niets kunnen slopen. Sinds een week laat ik ze niet meer boven, scheelt zoveel hondenharen en schoonmaken.quote:
Ow hebben ze geknaagdquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
De mijne waren snachts wel los al, maar op de eerste verdieping waar ze niets kunnen slopen. Sinds een week laat ik ze niet meer boven, scheelt zoveel hondenharen en schoonmaken.
Overdag doe ik ze niet los, dat durf ik niet meer.
Wie mis je nou dan weer, jij bent ook echt onverzadigbaar hequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:48 schreef Samzz het volgende:
Komt er ook wen lijstje met vrouwen?
En ik mis een paar mannen in de OP.
Ja vorig jaar hebben ze mijn bank gehalveerd terwijl ik aan het werk was.quote:
Dit hoor ik ook weleensquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie mis je nou dan weer, jij bent ook echt onverzadigbaar he
Opvoeding van niks.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja vorig jaar hebben ze mijn bank gehalveerd terwijl ik aan het werk was.
Sindsdien kijk ik wel uit.
haags en VK.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie mis je nou dan weer, jij bent ook echt onverzadigbaar he
Wtfquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prof pls, ik vind je een prima kerel maar hou je mening voor je als je er geen verstand van hebt.quote:
Leuk hondenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel ja, maar toen even niet. Alhoewel, een van de twee. De ander doet dat niet.quote:
haha triggeredquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prof pls, ik vind je een prima kerel maar hou je mening voor je als je er geen verstand van hebt.
Denk niet dat die gaat komen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
inbefore een grap over de vlooien van de hond Pluto
Hoe weetje dat laatste zo zeker?quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel ja, maar toen even niet. Alhoewel, een van de twee. De ander doet dat niet.
Godverdommequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:52 schreef Samzz het volgende:
Dankzij cachet zit ik paardenpraatTV te kijken.
Bestaat dat serieus ja?quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:52 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:48 schreef Samzz het volgende:
Komt er ook wen lijstje met vrouwen?
En ik mis een paar mannen in de OP.
Ik heb geen zin in boze vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat die andere soms nog gewoon aan het knagen was als ik beneden kwam
Try mequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik merk het. Wel handig om te weten in het vervolg
Watje.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen zin in boze vrouwen.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Kweenie maar honden die zomaar het spul vernielen dat is niet normaalquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prof pls, ik vind je een prima kerel maar hou je mening voor je als je er geen verstand van hebt.
Maar iedere betaald voetbalclub heeft een eigen tv programmaquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Sinds dat ik weet dat er ook AdoTV is verbaasd niks mij nog
Voel me echt vereerd met die lieve woordenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Het is wel echt leuk als je een meisje van 12 bent. Of 10.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd om terug te gaan naar R&P. Het gaat niet goed met je
Nee is inderdaad niet normaal, maar dat heeft niets met opvoeding te makenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kweenie maar honden die zomaar het spul vernielen dat is niet normaal
It's an act?!quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:41 schreef LCMS het volgende:
ow ja, ik had beloofd te stoppen met mijn gay-act
Maar je bent toch geen 12 meer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel echt leuk als je een meisje van 12 bent. Of 10.
Dit klopt welquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kweenie maar honden die zomaar het spul vernielen dat is niet normaal
Waar dan welquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee is inderdaad niet normaal, maar dat heeft niets met opvoeding te maken
Dat kan vrij pijnlijk zijn als je een bak op je hoofd krijgt. Daar helpt een paraplu niet tegenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Jesus, t valt hier met bakken uit de lucht
is dat met Britt?quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:52 schreef Samzz het volgende:
Je bent toch juist jong van geest als je hier nog naar kunt kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel echt leuk als je een meisje van 12 bent. Of 10.
Ja tuurlijk. Maar ik was benieuwd wat t inhield. Conclusie: niet mijn ding.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar je bent toch geen 12 meer.
Of wel
Geen idee. Een meisje/vrouw die ik niet ken.quote:
Geestesdood.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je bent toch juist jong van geest als je hier nog naar kunt kijken
Casualquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:57 schreef Chai het volgende:
https://www.zalando.nl/to(...)e-to721c05o-k11.html
Vinden jullie dit meer casual of chic?
Casual.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:57 schreef Chai het volgende:
casualquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:57 schreef Chai het volgende:
Het westen is opvallend vaak 'de lul' laatste dagen. Normaal gesproken kunnen wij fluiten naar wat spektakelquote:
Ah okequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hangt van de penisgrootte van diegene af
Zosk is de honden simpelweg niet de baas dus sluit hij ze maar de hele dag in de kennel op. Ze missen ook het vertrouwen in hem waardoor ze in de stress schieten als hij weggaat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Mijne vernielen niks, de teckel vindt alleen de prullenbak leuk als ik m te vol heb zitten.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zosk is de honden simpelweg niet de baas dus sluit hij ze maar de hele dag in de kennel op. Ze missen ook het vertrouwen in hem waardoor ze in de stress schieten als hij weggaat.
Mijne doet t al tien jaarquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Te vaak gevallen met een slechte helm? haha
quote:
quote:
Ligt niet aan mij dus. Heb er hakken onder aan (vond het met gympen een beetje te casual) en iedereen zegt telkens dat ik er zo netjes uit zie. Of ik nog naar een bruiloft ga zo.quote:
Ik denk dat dat te kort door de bocht is. Maar honden die meubels vernielen daar zit wel wat mis mee.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zosk is de honden simpelweg niet de baas dus sluit hij ze maar de hele dag in de kennel op. Ze missen ook het vertrouwen in hem waardoor ze in de stress schieten als hij weggaat.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:58 schreef Zosk het volgende:
Ik ga er niet meer op in hoor, anders heb ik straks weer een ban
Het ligt sowieso niet aan jou meidquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ligt niet aan mij dus. Heb er hakken onder aan (vond het met gympen een beetje te casual) en iedereen zegt telkens dat ik er zo netjes uit zie. Of ik nog naar een bruiloft ga zo.
volgens mijn google is het met Brittquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Een meisje/vrouw die ik niet ken.
En wie is daar de oorzaak van? Juist ja, het baasjequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te kort door de bocht is. Maar honden die meubels vernielen daar zit wel wat mis mee.
Hakken maakt t wel netter, maar niet chic of zo.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ligt niet aan mij dus. Heb er hakken onder aan (vond het met gympen een beetje te casual) en iedereen zegt telkens dat ik er zo netjes uit zie. Of ik nog naar een bruiloft ga zo.
Katten zijn sowieso ondingen, die hebben complete schijt aan jequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat krabt alle stoelen en banken hier kapot als ik slaap.
Ja ik heb nu een aflevering met Britt idd.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn google is het met Britt
(die blonde doos van "echte meisjes")
SNEL KLIK WEG.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik heb nu een aflevering met Britt idd.
Het ligt nooit aan jouquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[..]
hang opquote:
Het is een aflevering in de Koninklijke stallen, dat vind ik wel tof eens te zienquote:
Mijn oom had ooit een paard bij huis staan wat voor de gouden koets had gelopen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een aflevering in de Koninklijke stallen, dat vind ik wel tof eens te zien.
Geniet ervan vriendquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ga nu toch echt lunchen. Ik kan niet meer!!!!!
Niet aangepast aan IF zag je dat, wij behouden altijd de controle. Wij bepalen wanneer we eten, niet andersom.quote:
Paard alleen is wel een beetje zielig.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Was meteen de enige paard die hij had.
De enige paardquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:04 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Het enige paard. Het paard, niet de paard.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Ja sneu is dat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Zowel vanwege de taal (de paard) als het alleen houden van een kuddedier.
het is de enige, maar het paard..quote:
Ja dacht ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is de enige, maar het paard..
dus het enige paard
is 2 dan genoeg, of met hoeveel moeten ze minimaal een kudde vormen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Zowel vanwege de taal (de paard) als het alleen houden van een kuddedier.
Het enige kan niet?quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is de enige, maar het paard..
dus het enige paard
2 of meer. Iig nooit alleen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is 2 dan genoeg, of met hoeveel moeten ze minimaal een kudde vormen?
hmm, goed punt.quote:
Ook niet bij elkaar zetten in principequote:Op donderdag 31 mei 2018 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Zou zelf ook sowieso 2 paarden houden hoor. Maar ik zou paarden willen en wat ezels erbij.
Gaat dat niet goed?quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook niet bij elkaar zetten in principe.
Jawel, mits je ontzettend goed ontwormt en heel goed weideonderhoud pleegt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat dat niet goed?Ik zie het wel vaker.
Nee, welk lidwoord kan er niet voor het woord paard?quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mijn spelling weer eens fout was.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, mits je ontzettend goed ontwormt en heel goed weideonderhoud pleegt.
Ezels hebben wormen die voor paarden dodelijk zijn.
dequote:Op donderdag 31 mei 2018 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, welk lidwoord kan er niet voor het woord paard?
Daarom ook inlezen voordat je dieren kooptquote:
shit, ik heb net 5 kangoeroe's op ebay gekochtquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ook inlezen voordat je dieren koopt.
Niet mee boksenquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shit, ik heb net 5 kangoeroe's op ebay gekocht
okequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
Dit keer geen naamtopic maar een beetje liefde voor alle mooie mannen die hier postten toen ik dit topic opende:
- Le_Professeur, een echte sportman
- Azpilicueta, een echte casanova
- LCMS, een echte vriend
- Frozen-assassin, een echt godsgeschenk
- Zosk, staat echt zijn mannetje
Ja doe ik sowieso altijd welquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ook inlezen voordat je dieren koopt.
Lijkt me ook niet handig zonder weidequote:Op donderdag 31 mei 2018 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja doe ik sowieso altijd welMaar ik heb ook geen plannen om nu ezels ofzo te kopen.
Ach gewoon op de parkeerplaats hier toch.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet handig zonder weide.
Denken in oplossingenquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach gewoon op de parkeerplaats hier toch.
Bamquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Parkeerplaats kan een mooi begin zijn van een hit actief stal.
Ik ben nu ontzettend gekwetst!quote:
Het schijnt dat Haags die verslindt als frikandellen.quote:
oh was hij datquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat hij je piemel opgeslobberd heeft.
ik bukte nogquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd spannend, zo'n gloryhole hè
maar dan moet ik 7 dagen wachtenquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat kan je tegenwoordig zelf checken heb je het nieuws niet gevolgd.
Omdat ie niet meer aan de eisen voldoet en de binnenkant versleten raakt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Waarom dan een nieuwe?Dat heb ik dan gemist denk ik
Okéquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ie niet meer aan de eisen voldoet en de binnenkant versleten raakt.
Vorig jaar ben ik samen met het paard gevallen omdat ze struikelde. Maar ik val echt zelden.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Oké
Hoe vaak val je eigenlijk? Ik heb het idee dat zulke dingen meer met wedstrijden of met springen gebeuren dan als je gewoon een rondje loopt. Tenzij je een eigenwijs paard hebt natuurlijk.
oke tardisquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die postten toen ik het topic opende toch.
tijdens wedstrijden vallen ze niet zo vaak hoor, nog nooit gezien iigquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Oké
Hoe vaak val je eigenlijk? Ik heb het idee dat zulke dingen meer met wedstrijden of met springen gebeuren dan als je gewoon een rondje loopt. Tenzij je een eigenwijs paard hebt natuurlijk.
Ai, is dat goed afgelopen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik samen met het paard gevallen omdat ze struikelde. Maar ik val echt zelden.
Ik rijd meestal op het strand. Volle galop door t zeewater.
De paardenmeisjes op mijn werk kunnen er dan misschien niets vanquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tijdens wedstrijden vallen ze niet zo vaak hoor, nog nooit gezien iig
Daarom durf ik ook nooit lijstjes te maken. Altijd weer iemand die denkt dat hij je vriend is.quote:
lolquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ai, is dat goed afgelopen?
Had ik al verteld dat ik vlak bij het strand woon?
Leuk toch, dan gaat zij lekker met het paard door het zeewater en ik met mijn racefiets door het zandquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Leuk toch, dan gaat zij lekker met het paard door het zeewater en ik met mijn racefiets door het zand
Ja hoor. We hadden beide niks.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ai, is dat goed afgelopen?
Had ik al verteld dat ik vlak bij het strand woon?
Klein strandje welquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Leuk toch, dan gaat zij lekker met het paard door het zeewater en ik met mijn racefiets door het zand
Heb je in Drenthe strand met zeewater?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoor. We hadden beide niks.
Nee, ik ook.
Dit was echt sterkquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het zaad van een maat kan geen kwaad.
zag ooit een dikzak met grote bek van paard vallen, derde beste moment in mijn levenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
De paardenmeisjes op mijn werk kunnen er dan misschien niets van
Zit er wat leuks tussen voor je?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
De paardenmeisjes op mijn werk kunnen er dan misschien niets van
Wat deed Hermann op een paard?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zag ooit een dikzak met grote bek van paard vallen, derde beste moment in mijn leven
Bij een paardenmeisje kom je altijd op de tweede plaats, dus neequote:Op donderdag 31 mei 2018 13:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit er wat leuks tussen voor je?
Kut nu heb ik zin om te douchen, ik heb bijna nooit zin om te douchenquote:
Zit je wel in je bh dan? Of is dat dan ook 'awkward'quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Als ik geen huisgenoten had ging ik hier nu naakt zitten.
Nee heb gewoon een outfit aan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zit je wel in je bh dan? Of is dat dan ook 'awkward'
Geilquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Als ik geen huisgenoten had ging ik hier nu naakt zitten.
Nee ik zit hier naakt want al mn huisgenoten zijn thuis en alle ramen en deuren staan open dus lekker koelquote:
Voor wat voor'n dier.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]eigenlijk best grappige naam voor huisdier
Zo halloquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik zit hier naakt want al mn huisgenoten zijn thuis en alle ramen en deuren staan open dus lekker koel
whatsapp gestuurdquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik zit hier naakt want al mn huisgenoten zijn thuis en alle ramen en deuren staan open dus lekker koel
Gaan we met z'n drieën.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij was Crack eerst, dus dit is niet zo boeiend meer.
Uhhquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lach gewoon om mn grap aubquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:23 schreef Chai het volgende:
Als ze allemaal weg zijn kleed jij je weer aan?
haha, en dan hele tijd naaktquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
thuis bij de ouders misschien? anders kan ik het ook maar lastig plaatsen
Ja nee dat je huisgenoten thuis bij hun ouders zijn en dat je dus alleen thuis bent snap dat danquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, en dan hele tijd naaktdat zou maar beetje raar zijn
Ja, lekker zo'n onderkoelde penis, altijd al gewildquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel fucking nice om naakt voor een ventilator te zitten.
Lekker kutboerenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel fucking nice om naakt voor een ventilator te zitten.
Altijd naakt bij je oudersquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee dat je huisgenoten thuis bij hun ouders zijn en dat je dus alleen thuis bent snap dat dan
Moet je ff een mangina makenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, lekker zo'n onderkoelde penis, altijd al gewild
ze woont toch alleenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:23 schreef Chai het volgende:
Als ze allemaal weg zijn kleed jij je weer aan?
ja beetje raar dat ze naakt rondloopt als jij daar ook bent, logisch dat je de wc niet meer af durft te komenquote:
Als ik minder dan 8 uur slaap heb ik echt een kutdag.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:26 schreef Chai het volgende:
KLB / 5,5 uur geslapen en een lange dag voor de boeg
De jeugd van tegenwoordig kan echt nergens meer tegen
Heb geen kolom huisgenoten in mijn spreadsheet, dus geen ideequote:
Lekker dom.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb geen kolom huisgenoten in mijn spreadsheet, dus geen idee
Denk je dat ik eng ben naaktquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja beetje raar dat ze naakt rondloopt als jij daar ook bent, logisch dat je de wc niet meer af durft te komen
Vul maar in bij mij: 12 zilvervisjes en 3 spinnenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb geen kolom huisgenoten in mijn spreadsheet, dus geen idee
meende je al te ruiken, hoiquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kut nu heb ik zin om te douchen, ik heb bijna nooit zin om te douchen
ik ben nooit een ongemakkelijke situatie dus niks aan de handquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik denk eerder dat tardis bang is voor ongemakkelijke situaties
misschien dat anderen daar anders over denkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben nooit een ongemakkelijke situatie dus niks aan de hand
Echt hè.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:26 schreef Chai het volgende:
KLB / 5,5 uur geslapen en een lange dag voor de boeg
De jeugd van tegenwoordig kan echt nergens meer tegen
geen zin hebben is niet hetzelfde als niet gaan hequote:Op donderdag 31 mei 2018 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
meende je al te ruiken, hoi
noquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien dat anderen daar anders over denken
lekker met een kater mp3'tjes taggenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt hè.
Vroegah, gewoon naar een feest in Amsterdam oid, eerste trein terug naar Limburg pakken en direct door gaan naar het werk zonder klagen.
Ga je niet vrijwillig heen zo te zien?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ga vanavond naar Herman van Veen![]()
OPZIJ OPZIJ OPZIJquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Der_mann van Veen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Half. Heb 'm al eens gezien, die vent is echt koning live, beetje van voor mijn tijd, maar best leukquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je niet vrijwillig heen zo te zien?
Neequote:
DAAR KWAM ENE BOER UIT ZWITSERLAND, KAADEEKADOLLEKEKADAquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Half. Heb 'm al eens gezien, die vent is echt koning live, beetje van voor mijn tijd, maar best leuk
[..]
Nee
Jij bent echt een intens wijf.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DAAR KWAM ENE BOER UIT ZWITSERLAND, KAADEEKADOLLEKEKADA
EN DIE HAD UNNE EZEL AAN ZIJN HAND DABADIDABIDOEDABIDORIA
Vind het geen porem, een lelijk woord.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
Sorry, intense vrouw. Intens meisje.
Wijf is niet netjes tenzij je het oké vindt dan vind ik het wel oké.
Crack neemt bijna geen ruimte in en twee personen past sowieso wel.quote:
Ik ook, daarom reageerde ik er zelf zo heftig op.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het geen porem, een lelijk woord.
een lekker wijf dan, kan dat wel?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het geen porem, een lelijk woord.
Ik ook niet, ik lag een keer te seksen met Crack, kwamen haar huisgenoten binnen, zagen ze ons niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Crack neemt bijna geen ruimte in en twee personen past sowieso wel.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik lag een keer te seksen met Crack, kwamen haar huisgenoten binnen, zagen ze ons niet.
jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DAAR KWAM ENE BOER UIT ZWITSERLAND, KAADEEKADOLLEKEKADA
EN DIE HAD UNNE EZEL AAN ZIJN HAND DABADIDABIDOEDABIDORIA
Jullie lagen natuurlijk onder de dekens hahaquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik lag een keer te seksen met Crack, kwamen haar huisgenoten binnen, zagen ze ons niet.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jullie lagen natuurlijk onder de dekens haha
maar die huisgenoten had ze nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
seksen onder dekens wtfquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jullie lagen natuurlijk onder de dekens haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |