De mijne waren snachts wel los al, maar op de eerste verdieping waar ze niets kunnen slopen. Sinds een week laat ik ze niet meer boven, scheelt zoveel hondenharen en schoonmaken.quote:
Ow hebben ze geknaagdquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
De mijne waren snachts wel los al, maar op de eerste verdieping waar ze niets kunnen slopen. Sinds een week laat ik ze niet meer boven, scheelt zoveel hondenharen en schoonmaken.
Overdag doe ik ze niet los, dat durf ik niet meer.
Wie mis je nou dan weer, jij bent ook echt onverzadigbaar hequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:48 schreef Samzz het volgende:
Komt er ook wen lijstje met vrouwen?
En ik mis een paar mannen in de OP.
Ja vorig jaar hebben ze mijn bank gehalveerd terwijl ik aan het werk was.quote:
Dit hoor ik ook weleensquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie mis je nou dan weer, jij bent ook echt onverzadigbaar he
Opvoeding van niks.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja vorig jaar hebben ze mijn bank gehalveerd terwijl ik aan het werk was.
Sindsdien kijk ik wel uit.
haags en VK.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie mis je nou dan weer, jij bent ook echt onverzadigbaar he
Wtfquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prof pls, ik vind je een prima kerel maar hou je mening voor je als je er geen verstand van hebt.quote:
Leuk hondenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel ja, maar toen even niet. Alhoewel, een van de twee. De ander doet dat niet.quote:
haha triggeredquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prof pls, ik vind je een prima kerel maar hou je mening voor je als je er geen verstand van hebt.
Denk niet dat die gaat komen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
inbefore een grap over de vlooien van de hond Pluto
Hoe weetje dat laatste zo zeker?quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel ja, maar toen even niet. Alhoewel, een van de twee. De ander doet dat niet.
Godverdommequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:52 schreef Samzz het volgende:
Dankzij cachet zit ik paardenpraatTV te kijken.
Bestaat dat serieus ja?quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:52 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:48 schreef Samzz het volgende:
Komt er ook wen lijstje met vrouwen?
En ik mis een paar mannen in de OP.
Ik heb geen zin in boze vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat die andere soms nog gewoon aan het knagen was als ik beneden kwam
Try mequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik merk het. Wel handig om te weten in het vervolg
Watje.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen zin in boze vrouwen.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Kweenie maar honden die zomaar het spul vernielen dat is niet normaalquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prof pls, ik vind je een prima kerel maar hou je mening voor je als je er geen verstand van hebt.
Maar iedere betaald voetbalclub heeft een eigen tv programmaquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Sinds dat ik weet dat er ook AdoTV is verbaasd niks mij nog
Voel me echt vereerd met die lieve woordenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Het is wel echt leuk als je een meisje van 12 bent. Of 10.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd om terug te gaan naar R&P. Het gaat niet goed met je
Nee is inderdaad niet normaal, maar dat heeft niets met opvoeding te makenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kweenie maar honden die zomaar het spul vernielen dat is niet normaal
It's an act?!quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:41 schreef LCMS het volgende:
ow ja, ik had beloofd te stoppen met mijn gay-act
Maar je bent toch geen 12 meer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel echt leuk als je een meisje van 12 bent. Of 10.
Dit klopt welquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kweenie maar honden die zomaar het spul vernielen dat is niet normaal
Waar dan welquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee is inderdaad niet normaal, maar dat heeft niets met opvoeding te maken
Dat kan vrij pijnlijk zijn als je een bak op je hoofd krijgt. Daar helpt een paraplu niet tegenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Jesus, t valt hier met bakken uit de lucht
is dat met Britt?quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:52 schreef Samzz het volgende:
Je bent toch juist jong van geest als je hier nog naar kunt kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel echt leuk als je een meisje van 12 bent. Of 10.
Ja tuurlijk. Maar ik was benieuwd wat t inhield. Conclusie: niet mijn ding.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar je bent toch geen 12 meer.
Of wel
Geen idee. Een meisje/vrouw die ik niet ken.quote:
Geestesdood.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je bent toch juist jong van geest als je hier nog naar kunt kijken
Casualquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:57 schreef Chai het volgende:
https://www.zalando.nl/to(...)e-to721c05o-k11.html
Vinden jullie dit meer casual of chic?
Casual.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:57 schreef Chai het volgende:
casualquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:57 schreef Chai het volgende:
Het westen is opvallend vaak 'de lul' laatste dagen. Normaal gesproken kunnen wij fluiten naar wat spektakelquote:
Ah okequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hangt van de penisgrootte van diegene af
Zosk is de honden simpelweg niet de baas dus sluit hij ze maar de hele dag in de kennel op. Ze missen ook het vertrouwen in hem waardoor ze in de stress schieten als hij weggaat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Mijne vernielen niks, de teckel vindt alleen de prullenbak leuk als ik m te vol heb zitten.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zosk is de honden simpelweg niet de baas dus sluit hij ze maar de hele dag in de kennel op. Ze missen ook het vertrouwen in hem waardoor ze in de stress schieten als hij weggaat.
Mijne doet t al tien jaarquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Te vaak gevallen met een slechte helm? haha
quote:
quote:
Ligt niet aan mij dus. Heb er hakken onder aan (vond het met gympen een beetje te casual) en iedereen zegt telkens dat ik er zo netjes uit zie. Of ik nog naar een bruiloft ga zo.quote:
Ik denk dat dat te kort door de bocht is. Maar honden die meubels vernielen daar zit wel wat mis mee.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zosk is de honden simpelweg niet de baas dus sluit hij ze maar de hele dag in de kennel op. Ze missen ook het vertrouwen in hem waardoor ze in de stress schieten als hij weggaat.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:58 schreef Zosk het volgende:
Ik ga er niet meer op in hoor, anders heb ik straks weer een ban
Het ligt sowieso niet aan jou meidquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ligt niet aan mij dus. Heb er hakken onder aan (vond het met gympen een beetje te casual) en iedereen zegt telkens dat ik er zo netjes uit zie. Of ik nog naar een bruiloft ga zo.
volgens mijn google is het met Brittquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Een meisje/vrouw die ik niet ken.
En wie is daar de oorzaak van? Juist ja, het baasjequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te kort door de bocht is. Maar honden die meubels vernielen daar zit wel wat mis mee.
Hakken maakt t wel netter, maar niet chic of zo.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ligt niet aan mij dus. Heb er hakken onder aan (vond het met gympen een beetje te casual) en iedereen zegt telkens dat ik er zo netjes uit zie. Of ik nog naar een bruiloft ga zo.
Katten zijn sowieso ondingen, die hebben complete schijt aan jequote:Op donderdag 31 mei 2018 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat krabt alle stoelen en banken hier kapot als ik slaap.
Ja ik heb nu een aflevering met Britt idd.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn google is het met Britt
(die blonde doos van "echte meisjes")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |