Nee Azpi. Ff leren tellen.quote:
Terechte klacht hoor. Prima OP, goed verhaal, her en der wat taalfoutjes, maar dat doet Iwanius ookquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Azpi. Ff leren tellen.
LCMS troefde je weer eens af, t loeder.
Dan nog zal ik respectvol blijven voor iemand die me probeert te helpen iets te snappen van die wereld. Wat een nare ouwe tang was datquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:36 schreef Catkiller het volgende:
Wacht maar tot jij 83 bent en in een wereld leeft die je heeft ingehaald, onbeschofte snotaap.
Bedoelde gewoon 1st van de mensen die er toe doen hier op FOK. Dus ik was wel degelijk eerstequote:Op donderdag 31 mei 2018 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het hoofd van je hoerenmoeder op een stok.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon 1st van de mensen die er toe doen hier op FOK. Dus ik was wel degelijk eerste
HEY! Respect voor ouderen!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het hoofd van je hoerenmoeder op een stok.
Had gehoopt dat je het nooit te lezen zou krijgen. Ik zat fout en dat was verkeerd van mijquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het hoofd van je hoerenmoeder op een stok.
Iedereen maakt wel eens een foutje, jij alleen wat vaker dan gemiddeld. Wel knap dat je dit hebt toegegeven, dat respecteer ik.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je het nooit te lezen zou krijgen. Ik zat fout en dat was verkeerd van mij
Zeggen ze bij mij op het werk ook regelmatigquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een foutje, jij alleen wat vaker dan gemiddeld. Wel knap dat je dit hebt toegegeven, dat respecteer ik.
Voor dit specifieke geval blijkbaar niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:45 schreef Marsenal het volgende:
Zijn gemeentezaken zonder digiD niet meer mogelijk?
Absoluut zielig en ook wel begrijpelijk dat t lasting is voor haar. maar als iemand je dan netjes wil helpen mag je best beleegd blijven. Xe was ronduit onbeschoft en eiste dat iemand haar zou helpen. Dat DEED de dame ook, maar daar wilde ze dan weer totaal niet naar luisteren "want ze was 83".quote:Zielig voor die vrouw, maar soms vergeten die oudjes ook wel eens dat je nog steeds beleefd moet blijven, dat mag wel aangepakt worden.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:46 schreef nijnja het volgende:
Goed verhaal, het is me alleen niet helemaal duidelijk hoe oud de dame is...
“Oude vrouw heeft moeite met digitalisering” Stop de persenquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor dit specifieke geval blijkbaar niet.
Voor mijn geval was geen didiD nodig.
[..]
Absoluut zielig en ook wel begrijpelijk dat t lasting is voor haar. maar als iemand je dan netjes wil helpen mag je best beleegd blijven. Xe was ronduit onbeschoft en eiste dat iemand haar zou helpen. Dat DEED de dame ook, maar daar wilde ze dan weer totaal niet naar luisteren "want ze was 83".
Nou, dat ze lekker naar de krant gaat met haar klacht dan
Een krant lezenquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor dit specifieke geval blijkbaar niet.
Voor mijn geval was geen didiD nodig.
[..]
Absoluut zielig en ook wel begrijpelijk dat t lasting is voor haar. maar als iemand je dan netjes wil helpen mag je best beleegd blijven. Xe was ronduit onbeschoft en eiste dat iemand haar zou helpen. Dat DEED de dame ook, maar daar wilde ze dan weer totaal niet naar luisteren "want ze was 83".
Nou, dat ze lekker naar de krant gaat met haar klacht dan
Misschien de Telegraaf of t ADquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:04 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Een krant lezen![]()
Succes met je verhaal in de krant ouwe!
Te veel oudjes en babyboomers die wanen zich van alles te kunnen maken puur omdat ze gewoon nog (nét) niet dood zijnquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Respect voor ouderen, m'n reet.
Respect moet je verdienen en dat doe je niet alleen door oud te worden.
#entitlementquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:31 schreef Slabber het volgende:
[..]
Te veel oudjes en babyboomers die wanen zich van alles te kunnen maken puur omdat ze gewoon nog (nét) niet dood zijn
dat is meer mijn ding hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon een timer en een schietstoel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:07 schreef Werkman het volgende:
Er moet gewoon een apart loket komen voor trage gevallen.
Ik ga er maar vanuit dat je niet helemaal jezelf was toen je dit posttequote:Op donderdag 31 mei 2018 10:35 schreef Plompzakker het volgende:
Verzonnen topic.
Iwanius woont in rotterdam
Waar baseer je dit op?quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:55 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je niet helemaal jezelf was toen je dit postte
Een permanente nog welquote:
laten we vooruitgang maar stoppenquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:36 schreef Catkiller het volgende:
Wacht maar tot jij 83 bent en in een wereld leeft die je heeft ingehaald, onbeschofte snotaap.
Ja, want ze is 83 en dus “hoeft ze dat niet meer”. Alsof je een soort speciale status hebt verworven door oud te worden.quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:02 schreef Sander166 het volgende:
De digitalisering is al ruim 20 jaar aan de gang. Zulke mensen kiezen er bewust voor om niet mee te doen met de vernieuwingen.
Mwah, heeft wel wat. "Ik ben oud, mij boeit niks meer, iedereen kan t zuur krijgen! En als iemand er wat van zegt: Ik ben oud!"quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:31 schreef Slabber het volgende:
[..]
Te veel oudjes en babyboomers die wanen zich van alles te kunnen maken puur omdat ze gewoon nog (nét) niet dood zijn
Nee, waarom zou je al die moeite doen als je toch binnen een paar jaar dood bent?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want ze is 83 en dus “hoeft ze dat niet meer”. Alsof je een soort speciale status hebt verworven door oud te worden.
Zij was toch echt de enige die onbeschoft en brutaal deed terwijl de mensen om haar heen probeerden te helpen.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:34 schreef Näsenbar het volgende:
Die mevrouw heeft dit land hoogstpersoonlijk opgebouwd na de oorlog en dan gaat deze generatie brutaal doen. Dat dit kan in Nederland...
Wat heeft zo'n oma aan DigiD? Wat een onzin.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want ze is 83 en dus “hoeft ze dat niet meer”. Alsof je een soort speciale status hebt verworven door oud te worden.
Die heeft ze nodig om bepaalde overheidszaken te regelen. Net zoals de rest van Nederland.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:04 schreef skrn het volgende:
[..]
Wat heeft zo'n oma aan DigiD? Wat een onzin.
Oma vormt geen uitzondering op de rest van t land. Ze kon echter wel extra hulp gebruiken.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:04 schreef skrn het volgende:
[..]
Wat heeft zo'n oma aan DigiD? Wat een onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |