Ik denk iedereen wel die de laatste 10-20 jaar lange afstanden vliegt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:58 schreef DeeBee het volgende:
777 Veruit de meeste kilometers in afgelegd de afgelopen 3 jaar.
Singapore heeft er 85, dus die staat er nog voor en Air France heeft er 70quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat was United Airlines met N777UA; de 7e gebouwde 777.
Die vliegt ook nog steeds rond.
Na Emirates en United Airlines hebben zij de grootste 777 vloot ja; momenteel 69 toestellen.
Denk dat het voor mij de 330 of 787 isquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik denk iedereen wel die de laatste 10-20 jaar lange afstanden vliegt.
Dat is geen goede investment geweest voor hen..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:24 schreef Iemand91 het volgende:
SLOPERSHAMER WACHT VOOR EERSTE TWEE AIRBUS A380'S
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo denk je dat het geen goede investering was?quote:Op donderdag 7 juni 2018 06:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is geen goede investment geweest voor hen..
Na 10 jaar slopen
Hoeveel scheelt het in efficiency met de nieuwe A380's?
De 777 staat bij mij op de 3e plek na de 767 en 787. Misschien staat de A340 zelfs ook nog voor de 777.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik denk iedereen wel die de laatste 10-20 jaar lange afstanden vliegt.
SIA leasde de kisten - voor hen geen risico.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:24 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat het geen goede investering was?
SIA heeft er mee gevlogen, zijn er niet failliet op gegaan en hebben het toestel weer door kunnen verkopen.
De investeringsmaatschappij die ze nu heeft gekocht heeft bij de aankoop er allang rekening mee gehouden dat ze de toestellen in losse onderdelen moeten verkopen.
Las iets te snel. Ze hebben er 48 zie ik. 37 kisten hebben de vloot al verlaten, zodat het historisch totaal wel op 85 komtquote:Op donderdag 7 juni 2018 06:10 schreef DeeBee het volgende:
SQ heeft no way 85 777's, die hebben in total maar 120 kisten ofzo.
Zo, balen wel.. Maar een A340 voor CityLine vluchten?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:16 schreef Iemand91 het volgende:
Vanmorgen heeft op de luchthaven van Frankfurt een pushback truck in de hens gestaan en een Lufthansa CityLine Airbus A340-300 (D-AIFA) flink beschadigd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vloog gisteren nog over me heen.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:16 schreef Iemand91 het volgende:
Vanmorgen heeft op de luchthaven van Frankfurt een pushback truck in de hens gestaan en een Lufthansa CityLine Airbus A340-300 (D-AIFA) flink beschadigd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
18 jaar oude A340? Wordt eigendom van de verzekeraar en wordt ter plekke gesloopt? Dit ziet er nog erger uit dan 9V-SQK, zelfde soort incidentje.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:22 schreef Carlos93 het volgende:
Wat zou er gebeuren met zo'n toestel? Kan me voorstellen dat zoiets toch wel in de papieren zou lopen voor de verzekering?
Dat moet per geval bekeken worden. Daar is geen stelregel voor.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:56 schreef Carlos93 het volgende:
Met die leeftijd kan ik me dat inderdaad voorstellen. Wat als het nou een 2/3 jaar oud toestel zou zijn? Of is 9 van de 10 keer gewoon sloopwerk?
Dit soort spontane branden doen in deze tijd al snel aan lithium ion denken inderdaad. Ben benieuwd.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:47 schreef flipsen het volgende:
Was dat een ouderwetse trekker of een moderne electrische? Als er zó veel hitte vrijkomt, zou dat best eens van een batterij geweest kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |