Tijdens het klimmen kom ik ook wel eens zandadders tegen. In mijn jongere jaren deed ik gewone adders nog wel eens vangen maar die zandadders blijf ik toch liever bij uit de buurtquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Mooie adder.
Kom ze op zandpaden in het bos ook wel eens tegen. Mooie beesten
Mijn familie in Kroatië is er ook als de dood voor. Ze vertellen me dat ze vroeger veel voorkwamen en een plaag waren en daarom de Kleine Mangoest uit india hebben geïntroduceerd (niet mijn familie, de overheid)quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Tijdens het klimmen kom ik ook wel eens zandadders tegen. In mijn jongere jaren deed ik gewone adders nog wel eens vangen maar die zandadders blijf ik toch liever bij uit de buurt
En zullen zich langzaamaan wel gaan verspreiden over het continent. Al zal het wel bij de Balkan blijven aangezien ik ze niet zo snel de Alpen of Donau over zie trekken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn familie in Kroatië is er ook als de dood voor. Ze vertellen me dat ze vroeger veel voorkwamen en een plaag waren en daarom de Kleine Mangoest uit india hebben geïntroduceerd (niet mijn familie, de overheid)
Die beesten zijn daar nu een plaag en erg slecht voor het ecosysteem
Naar ik meen woon jij in een megastad en ik in een kleine stad tussen de bergen en bossen. Dat scheelt.quote:
Want alleen in Marokko hebben ze marginale muurtjes jaquote:
Wij wonen dan ook niet tussen de turftrappers.quote:
Omdat je gesis hoorde waarvan je dacht dat het Marokkaantjes waren.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Want alleen in Marokko hebben ze marginale muurtjes ja
Ik gok je 'hier zijn geen Marokkanen' opmerking.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Want alleen in Marokko hebben ze marginale muurtjes ja
DIE BENNE OVERAL !!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik gok je 'hier zijn geen Marokkanen' opmerking.
Di's een gewone adder. In Bulgarije dus voor deze ben je alleszins veiligquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat je gesis hoorde waarvan je dacht dat het Marokkaantjes waren.
Waar stond het marginale muurtje dan wel? Dan mijd ik het. Zandadders zijn kutbeesten.
Dat zou verraden welk merk bier ik drink en dat kunnen we niet hebben.quote:
Goed klimaat, mooie steden. Eigenlijk zouden we allemaal massaal dan daar naartoe moeten gaan.quote:
Wonen op de rif zou mij wel bevallen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed klimaat, mooie steden. Eigenlijk zouden we allemaal massaal dan daar naartoe moeten gaan.
Beetje tuinieren de hele dagquote:Op donderdag 31 mei 2018 09:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wonen op de rif zou mij wel bevallen..
quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:30 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik zie het al voor me:
"Ik dacht eerst dat het sissende addertjes waren, maar het bleken Marokkanen te zijn"
En de bedoeling is ook dat het zo blijftquote:Op donderdag 31 mei 2018 09:35 schreef Hallojo het volgende:
Dan heb je mijn broekslang zeker nog nooit gezien.
De bevolking in Marokko is veel meer divers dan de lui waar wij zo'n negatieve associatie mee hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed klimaat, mooie steden. Eigenlijk zouden we allemaal massaal dan daar naartoe moeten gaan.
Ik ben er bekend mee, als ik wat dichter bij Marokko had gewoond zou ik er vaker naar toe gaan en in principe staat het in het lijstje landen waar ik mijzelf wel een tijdje zie wonen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:40 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
De bevolking in Marokko is veel meer divers dan de lui waar wij zo'n negatieve associatie mee hebben.
Random foto van een cobraquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Beetje foto's van random slangen nemen en posten op een openbaar forum, foei
Mooi jurkje heeft die aan wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Random foto van een cobra
[ afbeelding ]
Zou aantrekkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |