Tijdens het klimmen kom ik ook wel eens zandadders tegen. In mijn jongere jaren deed ik gewone adders nog wel eens vangen maar die zandadders blijf ik toch liever bij uit de buurtquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Mooie adder.
Kom ze op zandpaden in het bos ook wel eens tegen. Mooie beesten
Mijn familie in Kroatië is er ook als de dood voor. Ze vertellen me dat ze vroeger veel voorkwamen en een plaag waren en daarom de Kleine Mangoest uit india hebben geïntroduceerd (niet mijn familie, de overheid)quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Tijdens het klimmen kom ik ook wel eens zandadders tegen. In mijn jongere jaren deed ik gewone adders nog wel eens vangen maar die zandadders blijf ik toch liever bij uit de buurt
En zullen zich langzaamaan wel gaan verspreiden over het continent. Al zal het wel bij de Balkan blijven aangezien ik ze niet zo snel de Alpen of Donau over zie trekken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn familie in Kroatië is er ook als de dood voor. Ze vertellen me dat ze vroeger veel voorkwamen en een plaag waren en daarom de Kleine Mangoest uit india hebben geïntroduceerd (niet mijn familie, de overheid)
Die beesten zijn daar nu een plaag en erg slecht voor het ecosysteem
Naar ik meen woon jij in een megastad en ik in een kleine stad tussen de bergen en bossen. Dat scheelt.quote:
Want alleen in Marokko hebben ze marginale muurtjes jaquote:
Wij wonen dan ook niet tussen de turftrappers.quote:
Omdat je gesis hoorde waarvan je dacht dat het Marokkaantjes waren.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Want alleen in Marokko hebben ze marginale muurtjes ja
Ik gok je 'hier zijn geen Marokkanen' opmerking.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Want alleen in Marokko hebben ze marginale muurtjes ja
DIE BENNE OVERAL !!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik gok je 'hier zijn geen Marokkanen' opmerking.
Di's een gewone adder. In Bulgarije dus voor deze ben je alleszins veiligquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat je gesis hoorde waarvan je dacht dat het Marokkaantjes waren.
Waar stond het marginale muurtje dan wel? Dan mijd ik het. Zandadders zijn kutbeesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |