Wie?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie?
Klinkt als kinderanimatie op de camping.
Oke snap hier niks van maar geeft niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]:''TJILP!''
:'Moooooooo!''
![]()
Bolke&Bolke
quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke snap hier niks van maar geeft niet.
Probeer het maar niet te snappenquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke snap hier niks van maar geeft niet.
carnavalluh eindhovuh de gekstuhquote:
Jij hebt ze bedacht. Ik ben ze van tekst gaan voorzienquote:
samen dan bedacht en teksten wel enkel en alleen door jouquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij hebt ze bedacht. Ik ben ze van tekst gaan voorzien
quote:
ik hou helemaal niet van concertenquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:10 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja. We waren er 8 jr geleden ook. Beste concert ooit.
Wat is jou/jullie beste?
hoe kan iemand in hemelsnaam Bolke&Bolke niet leuk vindenquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Daar heb je Mikey Bolke!"
:"Die kan ook goed bolken Bolke!"
:"Moooooooo!"
:"TJILP!"
Waarom zijn er in hemelsnaam mensen die geld betalen om anderhalf uur naar Soundos of peter pannenkoek te gaan kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hoe kan iemand in hemelsnaam Bolke&Bolke niet leuk vinden
Is onmogelijk ook. Stiekem vind iedereen Bolke&Bolke jottem!quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hoe kan iemand in hemelsnaam Bolke&Bolke niet leuk vinden
dat is anders. die zijn niet leuk. Bolke en Bolke welquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zijn er in hemelsnaam mensen die geld betalen om anderhalf uur naar Soundos of peter pannenkoek te gaan kijken.
Soundosquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zijn er in hemelsnaam mensen die geld betalen om anderhalf uur naar Soundos of peter pannenkoek te gaan kijken.
Ja die trek ik al niet als ze op tv is en dan schijnt ze gewoon optredens te geven wat voor mensen gaan daar heen vraag ik me af.quote:
ja want dat is ze nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:16 schreef I. het volgende:
Vraag me oprecht af hoe zij op het idee gekomen is dat ze grappig zou zijn.
Wanhopige mannen die lachen om haar grappen in de hoop dat ze mochten neuken tijdens haar puber/studententijd ?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:16 schreef I. het volgende:
Vraag me oprecht af hoe zij op het idee gekomen is dat ze grappig zou zijn.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wanhopige mannen die lachen om haar grappen in de hoop dat ze mochten neuken tijdens haar puber/studententijd ?
Wat moeten ze de rest van hun show doen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja. ze blijven maar grappen maken. genoeg is genoeg
Een paar zijn wel leuk ze zijn vooral irritant als ze als een peter pannenkoek of een Lebis en Janssen een mening als waarheid gaan opdraven im programmas als dwdd gasten die dat doen vallen al af.quote:
Huilenquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat moeten ze de rest van hun show doen dan?
ik heb niet over tijden hun optredens maar wanneer zij ergens anders te gast zijnquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat moeten ze de rest van hun show doen dan?
Zou vast wel gebeurd zijn.quote:
nee ik wil ze zien lijden en dan huilen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Voor 100 euro kom ik wel een paar minuten huilen hoor
eemsquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan vrouwen die grappig willen zijn maar het niet zijn Soundos Sara kroots Dinges wellis de vries etc zijn ook kut
En jochem Meyer zijn shows kan ik ook waarderen op tv. live niet denk ik.quote:
jij zou gaan tochquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:28 schreef Limoentjuh het volgende:
live shows komen te geforceerd over. vind ik tenminste
ze zijn wel oké jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die tijl en Ruben ooit live gezien gelukkig was ipv van Jamai die Arie Looman erbij die was wel tof.
Is dat die van Arie & Sylvester?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die tijl en Ruben ooit live gezien gelukkig was ipv van Jamai die Arie Looman erbij die was wel tof.
Jamai Loman of Arie Koomenquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je bent bang dat ik je inhaal hequote:
Ariequote:Op woensdag 30 mei 2018 15:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jamai Loman of Arie KoomenEen van de twee
There is no such thingquote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:41 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat de nummers 1 t/m 8 gediskwalificeerd moeten worden.
ow het is tenminste niet alleen ik meer.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:41 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat de nummers 1 t/m 8 gediskwalificeerd moeten worden.
Prima idee!!quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:41 schreef Hallojo het volgende:
Kloons hebben hierin natuurlijk geen stem.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kloons hebben hierin natuurlijk geen stem.
Nee, in Thailand kan je niet FOK!kenquote:
Jij bent duidelijk een kloon die nog in de ontkenningsfase zit.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een kloon die nog in de ontkenningsfase zit.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een kloon die nog in de ontkenningsfase zit.
De eckte ecktequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wij zijn allemaal kloons van Danny en Yvonne. Dat hoeven we toch niet steeds te herhalen?
quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Iemand zei dat ik de OP moest opruimen, bij dezen
Mijn zegen heb je zoonquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Danny is een kloon van mij.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wij zijn allemaal kloons van Danny en Yvonne. Dat hoeven we toch niet steeds te herhalen?
Het is een minimaal design met een religieus tintje. Daar moet dus een toepasselijk drankje bij ...quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een minimaal design met een religieus tintje. Daar moet dus een toepasselijk drankje bij ...
[ afbeelding ]
Omdat er bier in de URL staat.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:02 schreef noodgang het volgende:
[..]die mag ik niet zien op mn werk blijkbaar
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als je maar een leuke avond hebt
La Trappequote:Op woensdag 30 mei 2018 16:02 schreef noodgang het volgende:
[..]die mag ik niet zien op mn werk blijkbaar
en dan heb je weekend ?quote:
zondagnachtquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
je gaat wel binnenkort op vakantie toch?
Op welk strand ga je FOK!ken?quote:
je zal mij net als vorig jaar tijdens mijn vakantie niet veel op fok zienquote:
Mijn doel is binnen de top 50 te blijven.quote:
quote:
quote:
quote:
Je maakt het wel erg moeilijk hoor. Ik volg het niet meer. Flyingfox moet volgens mij tentamens doen.quote:
neurale netwerkenquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oké!
Maarruh, waarvoor moet ik studeren?
dat was niet de bedoelingquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je maakt het wel erg moeilijk hoor. Ik volg het niet meer. Flyingfox moet volgens mij tentamens doen.
quote:
ik haalde noodgang en nattekat door elkaar. Nattekat moet studeren voor tentamen neurale netwerkenquote:
mijn fout, was nattekat en niet jijquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb ik al ooit gedaan, zelfs al een diploma voor, waarom zou ik dat nog een keer gaan doen?
Ohja, nattekat zat in leiden. En ik hoop niet dat dezelfde zuurpruim dat vak nog steeds geeftquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik haalde noodgang en nattekat door elkaar. Nattekat moet studeren voor tentamen neurale netwerken
ik weet niet van welke pruimen hij allemaal les krijgtquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, nattekat zat in leiden. En ik hoop niet dat dezelfde zuurpruim dat vak nog steeds geeft
Joost mag het wetenquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik weet niet van welke pruimen hij allemaal les krijgt
quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jezus. Wat ga je in godsnaam doen?
mvv kijken ?quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jezus. Wat ga je in godsnaam doen?
hahahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
met de auto terug dus ik kan dan niet hele weg op de tel
Heb je geen hands free setje?quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
met de auto terug dus ik kan dan niet hele weg op de tel
Fok! en handsfreequote:
Dan kan je toch op mobiel?quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik ben niet degene die gaat rijden
Wat is er nou belangrijker?quote:
18 uur pas in Maastrichtquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is zo. Nou tot morgenochtend dan maar
ah ja, ik heb vorig jaar nog gedouchtquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:17 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb eigenlijk gisteren gekookt voor vandaag.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag wordt dagzege nummer 150 op rij
Nee want je gaat op vakantiequote:
Nee man. Doe normaal.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alsof ie daar niet alsnog dagrecords op FOK! post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |