Wie?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie?
Klinkt als kinderanimatie op de camping.
Oke snap hier niks van maar geeft niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]:''TJILP!''
:'Moooooooo!''
![]()
Bolke&Bolke
quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke snap hier niks van maar geeft niet.
Probeer het maar niet te snappenquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke snap hier niks van maar geeft niet.
carnavalluh eindhovuh de gekstuhquote:
Jij hebt ze bedacht. Ik ben ze van tekst gaan voorzienquote:
samen dan bedacht en teksten wel enkel en alleen door jouquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij hebt ze bedacht. Ik ben ze van tekst gaan voorzien
quote:
ik hou helemaal niet van concertenquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:10 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja. We waren er 8 jr geleden ook. Beste concert ooit.
Wat is jou/jullie beste?
hoe kan iemand in hemelsnaam Bolke&Bolke niet leuk vindenquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Daar heb je Mikey Bolke!"
:"Die kan ook goed bolken Bolke!"
:"Moooooooo!"
:"TJILP!"
Waarom zijn er in hemelsnaam mensen die geld betalen om anderhalf uur naar Soundos of peter pannenkoek te gaan kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hoe kan iemand in hemelsnaam Bolke&Bolke niet leuk vinden
Is onmogelijk ook. Stiekem vind iedereen Bolke&Bolke jottem!quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hoe kan iemand in hemelsnaam Bolke&Bolke niet leuk vinden
dat is anders. die zijn niet leuk. Bolke en Bolke welquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zijn er in hemelsnaam mensen die geld betalen om anderhalf uur naar Soundos of peter pannenkoek te gaan kijken.
Soundosquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zijn er in hemelsnaam mensen die geld betalen om anderhalf uur naar Soundos of peter pannenkoek te gaan kijken.
Ja die trek ik al niet als ze op tv is en dan schijnt ze gewoon optredens te geven wat voor mensen gaan daar heen vraag ik me af.quote:
ja want dat is ze nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:16 schreef I. het volgende:
Vraag me oprecht af hoe zij op het idee gekomen is dat ze grappig zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |