gewoon airco nemen vriend.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:42 schreef LCMS het volgende:
Het maakt mij niet uit, zolang het in huis maar weer rond de 20 is
Terechte klacht.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft hier één of andere troela van de afdeling haar kinderen meegenomenze schreeuwen en rennen rond, en trots dat die dikke moeder kijkt.
kinderen
Heb het ook gedaan, kost even wat maar je krijgt er ook wel wat voor terug. Pest is gewoon dat die warmte al in de muren zit, dat gaat er voorlopig niet meer uit.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zit er wel aan te denken ja, dit is wel erg asociaal warm
Wat voor iets heb jij?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb het ook gedaan, kost even wat maar je krijgt er ook wel wat voor terug. Pest is gewoon dat die warmte al in de muren zit, dat gaat er voorlopig niet meer uit.
ik heb een split unit. Kastje gemonteerd op mijn dak, heeft niemand er last van en verpest geen uitzicht. Het verkoelt meerdere kamers.quote:
Ja, dat soort dingen mogen ze best wel zwaarder belasten dan ze nu doenquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef LCMS het volgende:
Jongens, stel je hebt naast je een gezin wonen met totaal 6 personen. En 5 daarvan hebben een auto, vinden jullie dat asociaal of niet?
5 auto's bij huis is wel wat veel. Maar ligt er aan.. Ik kwam vandaag met de bus door dorpjes waar je ook wel 15 auto's bij huis kan zetten zonder dat je buren het merken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef LCMS het volgende:
Jongens, stel je hebt naast je een gezin wonen met totaal 6 personen. En 5 daarvan hebben een auto, vinden jullie dat asociaal of niet?
voor die 6de vind ik het wel asociaal ja..quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef LCMS het volgende:
Ah, ik woon in een appartement dus dat zou niet echt kunnen eigenlijk. Ik heb vanavond toevallig een bijeenkomst met VVE leden, dus kan wel even kijken wat mogelijk is. Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die dit heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb een split unit. Kastje gemonteerd op mijn dak, heeft niemand er last van en verpest geen uitzicht. Het verkoelt meerdere kamers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |