waarom niet? het supporten van een club doet een mens goed is uit onderzoek geblekenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat het niet meer goed met je komt
ken ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Diogo Dalot wordt binnen afzienbare tijd gepresenteerd als de eerste zomeraanwinst van Manchester United, zo weten de Daily Telegraph en de Daily Mail te melden. The Red Devils hebben de afkoopclausule van de negentienjarige verdediger bij FC Porto, die twintig miljoen euro bedroeg, geactiveerd.
Heeft mij denk ik wel 20 jaar van mn leven gekostquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom niet? het supporten van een club doet een mens goed is uit onderzoek gebleken
wat vond je van mijn myrr imitatiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft mij denk ik wel 20 jaar van mn leven gekost
nou en? anders was je misschien wel gaan paardrijden of vingervervenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft mij denk ik wel 20 jaar van mn leven gekost
had die nu verkering met cachetquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou en? anders was je misschien wel gaan paardrijden of vingerverven
Wat een saaie hobby’s. Nee dan houd ik het wel bij voetbalquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou en? anders was je misschien wel gaan paardrijden of vingerverven
Ook saaiquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een saaie hobby’s. Nee dan houd ik het wel bij voetbal
Lekker saampjes hobbelenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had die nu verkering met cachet
je kan ook nog altijd filmpjes op youtube plaatsen waarbij je tegen de reacties praatquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een saaie hobby’s. Nee dan houd ik het wel bij voetbal
Dat staat zeker op de allerlaatste bladzijde van het boek aller saaiste hobby’s 2018quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
je kan ook nog altijd filmpjes op youtube plaatsen waarbij je tegen de reacties praat
Nee joh, voetbal kan best diep gaan met al die tactieken, spelopvattingen en denkpatronen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon saai als in, net zo basic als die andere hobby's
Sluit niet uit dat het basic is.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee joh, voetbal kan best diep gaan met al die tactieken, spelopvattingen en denkpatronen.
vast wel als je met je blauwe verf in de rode pot gaat komt de passie er bij geertruida uitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar de emotie is het mooist, denk niet dat het er zo intens aan toegaat bij de locale vingerverfclub
Dan heb je stront aan de knikker, dat is duidelijk, ook omdat die speciale verf uit haar eigen AOW potje komtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
vast wel als je met je blauwe verf in de rode pot gaat komt de passie er bij geertruida uit
Ga gewoon mee met de flowquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom moet je alles zo negatief belichten
ik krijg alleen maar een bruine slipquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar vandaag van mn trainer de bruine band gekregen(in BJJ)
Toch ff opscheppen
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar vandaag van mn trainer de bruine band gekregen(in BJJ)
Toch ff opscheppen
ja gemeen hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godver![]()
Zag dat prof op je clubliefde aan het haten was?
hij geniet vast van het emirates stadionquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die jongen snapt niet wat echte mooie volksclubs zijn.
Hij beweerde laatst dat Arsenal meer internationale allure heeft dan Liverpool, nou vraag ik je.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij geniet vast van het emirates stadion
kuroi door laten krabben?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik maar ben op een punt dat het beter is dat ik stop.
ja doe dat danquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik maar ben op een punt dat het beter is dat ik stop.
kus m'n zweterige kontquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb de airco wat minder gezet, had 't koud
zon, regen, koffie, ellende, zweetquote:
nu nog welquote:Op woensdag 30 mei 2018 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel lekkerder dan gister
waar duimen we voor?quote:
was die er nog niet dan?quote:
Stoer hoor, half Nederland kan niet slapen door de warmte, maar jij hebt het te koudquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb de airco wat minder gezet, had 't koud
had net een paar graden minder moeten zijn deze nacht, dan was het goed geweest.quote:Op woensdag 30 mei 2018 08:26 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vannacht een fleecedekentje gepakt. Alleen hoeslaken was iets te koud met t raam open.
ik werd wakker gehouden door 2 muggenquote:Op woensdag 30 mei 2018 08:26 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vannacht een fleecedekentje gepakt. Alleen hoeslaken was iets te koud met t raam open.
luxepaard is het ookquote:Op woensdag 30 mei 2018 08:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stoer hoor, half Nederland kan niet slapen door de warmte, maar jij hebt het te koud
noem jij oppermod VK nu een paard?quote:
Maar ook gewoon geen zin meer om te zweten en plakken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 08:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeikert, dacht dat jij een vrouw met fatsoenlijk pigment was
sorry, gecorrigeerd, ik typ soms sneller dan dat ik denkquote:
Man man manquote:Op woensdag 30 mei 2018 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, gecorrigeerd, ik typ soms sneller dan dat ik denk
Ik waardeer het sentiment erachterquote:Op woensdag 30 mei 2018 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, gecorrigeerd, ik typ soms sneller dan dat ik denk
hmm, goed punt.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet ie blij mee zijn, nu willen cachet en chai hem vast berijden
komt goed, wie wil er nou niet een cachie als stagiair?quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:24 schreef xcachet het volgende:
Vandaag hoor ik of ik een stageplek krijg of niet. Hopelijk bellen ze een beetje snel..
Mozy en Uber denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt goed, wie wil er nou niet een cachie als stagiair?
spannundquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:24 schreef xcachet het volgende:
Vandaag hoor ik of ik een stageplek krijg of niet. Hopelijk bellen ze een beetje snel..
Hahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt goed, wie wil er nou niet een cachie als stagiair?
zou daar niet rouwig om zijnquote:
Beetje wel. Ga wel van het slechtste uit, want heb er nu na 3 weken ineens geen goed gevoel meer bijquote:
kan het alleen maar meevallen ja.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beetje wel. Ga wel van het slechtste uit, want heb er nu na 3 weken ineens geen goed gevoel meer bij
Precies.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan het alleen maar meevallen ja.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beetje wel. Ga wel van het slechtste uit, want heb er nu na 3 weken ineens geen goed gevoel meer bij
Als wat?quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben ooit afgewezen voor een stage bij Donald Duckdat leek me echt leuk.
toen je 10 was?quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ja, ze hadden een weekje extra nodig om nog eens te bespreken en de juiste keuze te maken. Hadden vast veel animo.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]drie weken is wel lang, hopelijk positief nieuws, anders moet je weer dat traject in.
Kon je beter bij Dagobert stage fixenquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:41 schreef TARDIS. het volgende:
Gewoon al solliciteren voor andere opdrachtenquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ze hadden een weekje extra nodig om nog eens te bespreken en de juiste keuze te maken. Hadden vast veel animo.
Moet voor 29 juni de stage en opdracht rond hebben. Dus wordt nog haasten dan.
Ja, kan. Maar had dan sowieso deze uitslag willen afwachten voor ik elders op gesprek ga.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon al solliciteren voor andere opdrachten
Krijg je geen stagevergoeding iig.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kon je beter bij Dagobert stage fixen
Omdat hij luxes als stagevergoedingen bespaart, pipo.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zwemt in het geld, die vent
soms wel jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk je dat er bij Sanoma alleen maar kinderen werken of wat.
echt he, man man manquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat hij luxes als stagevergoedingen bespaart, pipo.
redelijk, paar zware weken gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik ben daar niet veel mee bezig.
Hoe gaat het vriend M C G R A T H.
Haags leest duidelijk de Donald duck niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat hij luxes als stagevergoedingen bespaart, pipo.
Nee, nooit gedaan ook.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haags leest duidelijk de Donald duck niet.
Met mij gaat het uitstekend. Gaat het nu beter met je?quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
redelijk, paar zware weken gehad.
En met jou T A R D I S .
Dat je dat volhoudt is best een prestatiequote:Op woensdag 30 mei 2018 09:52 schreef Azpilicueta het volgende:
Welkom op mijn vrije dag. Heb tot 4 uur Fifa gespeeld en nu alweer represent om verder te spelen
Dat is wel minder, ja. Slaap je verder wel goed?quote:Op woensdag 30 mei 2018 08:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar ook gewoon geen zin meer om te zweten en plakken.
zo moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt is best een prestatie
Snap je nou waarom ik zo #HYPED was voor deze updatequote:Op woensdag 30 mei 2018 09:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt is best een prestatie
Oh nee hoor. Is juist fijn want nu speel ik weer Fifa en dan kan ik vanmiddag de blits maken met mijn zwembroek aan de waterkantquote:
Klaarblijkelijk. Je maakt het wel waar, inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Snap je nou waarom ik zo #HYPED was voor deze update
quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk.
Wat fijn lieve Samzzquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:57 schreef Samzz het volgende:
Geef mij wat van je vrolijkheid.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:57 schreef Samzz het volgende:
ik kan dit bevestigenquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Donald Duck niet lezen
Dan heb je echt een rotjeugd gehad
Ik overweeg sterk om gewoon weer een Donald Duck abonnement te nemen #yolo toch.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Donald Duck niet lezen
Ik speel dan ook geen potjes. Daar heb ik er maar 5 van gedaan dus dat is de equivalent van een uur spelen ofzo. De hype zit hem bij het openen van packsquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt wel, na twee potjes is de lol er wel vanaf.
Ben het voor de verandering eens met je eens.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Donald Duck niet lezen
Ik lever louter vriendquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. Je maakt het wel waar, inderdaad.
Altijd om gevochten thuis wie ‘m als eerste mocht lezenquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Donald Duck niet lezen
Oh zo, die verslaving. Hoeveel geld heb je er al zelf ingepompt?quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik speel dan ook geen potjes. Daar heb ik er maar 5 van gedaan dus dat is de equivalent van een uur spelen ofzo. De hype zit hem bij het openen van packs
Lootboxesquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh zo, die verslaving. Hoeveel geld heb je er al zelf ingepompt?
Niks. Ik doe het met al eigen verkregen rijkdomquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh zo, die verslaving. Hoeveel geld heb je er al zelf ingepompt?
De verhalen waren vroeger wel veel beter, dat viel me toen op. Is die oude baas overleden destijds ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik overweeg sterk om gewoon weer een Donald Duck abonnement te nemen #yolo toch.
ja hoor!quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met mij gaat het uitstekend. Gaat het nu beter met je?
Dat is wel vet, en geeft de voldoening die je wil voelen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niks. Ik doe het met al eigen verkregen rijkdom
Precies. Op een gegeven moment wist je hoe laat de postbode ongeveer langskwamquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Altijd om gevochten thuis wie ‘m als eerste mocht lezen
Dat klopt. Dus mijn team is ook niet zo goed want ik speel heel weinig en in weekenden kan ik zelden die competitie spelen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar FIFA moet je toch echt moeilijk veel spelen om op die manier een beetje een fatsoenlijk team te krijgen? Volgens mij is dat zo gemaakt dat dit bijna niet te doen is.
Desondanks moet je alsnog heel veel spelen om een goed team bij elkaar te krijgen. Een incidentele speler verliest dus altijd.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat klopt. Dus mijn team is ook niet zo goed want ik speel heel weinig en in weekenden kan ik zelden die competitie spelen.
Dat is dus het hele punt. Nu is er een WK update en begin je dus een soort van opnieuw. Alleen het grote verschil is dat de kans op het krijgen van goede spelers veeeeeeeeeeeeel groter is. Dus ik heb nu weer de kans om een tijdlang tegen teams te spelen die vergelijkbaar zijn aan die van mij. Stuk eerlijker en daarmee ook leuker
Nu niet hoorquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Desondanks moet je alsnog heel veel spelen om een goed team bij elkaar te krijgen. Een incidentele speler verliest dus altijd.
okequote:Op woensdag 30 mei 2018 10:21 schreef xcachet het volgende:
Kan er niet zo goed tegen dat de P van pestgedrag niet met een hoofdletter begint.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:21 schreef xcachet het volgende:
Kan er niet zo goed tegen dat de P van pestgedrag niet met een hoofdletter begint.
Ik voel je nu ineens welquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat klopt. Dus mijn team is ook niet zo goed want ik speel heel weinig en in weekenden kan ik zelden die competitie spelen.
Dat is dus het hele punt. Nu is er een WK update en begin je dus een soort van opnieuw. Alleen het grote verschil is dat de kans op het krijgen van goede spelers veeeeeeeeeeeeel groter is. Dus ik heb nu weer de kans om een tijdlang tegen teams te spelen die vergelijkbaar zijn aan die van mij. Stuk eerlijker en daarmee ook leuker
ja, dat zou ik kunnenquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou jij ook gewoon met een hoofdletter kunnen beginnen?
Het is juist goed om ergens vol voor te gaan i.p.v. meerdere dingen te doen en op de oppervlakte blijvenquote:
Gewoon eens hoor, en dat van iemand die al jaren elke dag gamet.quote:
nee, ik kies er voor om dat niet te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je hersenen werken te traag voor het tempo waarop je typt?
Oké, dan zal ik daar vrede mee moeten hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik kies er voor om dat niet te doen.
hoe jij hier mee om gaat laat ik volledig aan jou over.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oké, dan zal ik daar vrede mee moeten hebben
Wijze woorden.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is juist goed om ergens vol voor te gaan i.p.v. meerdere dingen te doen en op de oppervlakte blijven
Hiermee omgaat, je doet het erom hequote:Op woensdag 30 mei 2018 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe jij hier mee om gaat laat ik volledig aan jou over.
Mijn Nederlands wordt wel echt steeds slechterquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hiermee omgaat, je doet het erom he
namen en rugnummers graagquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo zie je maar weer. FOK!sters gaan met gemak met hun benen wijd. Je hoeft het niet eens te vragen.
Toch is het mij nooit geluktquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo zie je maar weer. FOK!sters gaan met gemak met hun benen wijd. Je hoeft het niet eens te vragen.
Niksquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:54 schreef LCMS het volgende:
Jongens, ik heb al 2 keer Allah beledigd vandaag, wat nu?
nee, je moet gewoon aardig zijn voor ons aller cachiequote:
Dat lijkt me godverdomme niet de bedoeling.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:54 schreef LCMS het volgende:
Jongens, ik heb al 2 keer Allah beledigd vandaag, wat nu?
dacht dat jij inmiddels wel volwassen wasquote:
ID kaart zegt van wel maar zo voel ik me niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat jij inmiddels wel volwassen was
quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik viel net in de bus in slaap en toen ik wakker werd hing er een beetje kwijl uit me hahaha.![]()
Ranzig zeg. Volgende keer een slabbetje aanquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik viel net in de bus in slaap en toen ik wakker werd hing er een beetje kwijl uit me hahaha.![]()
Doe dat dan ook. Van alle rokers met wie ik om ben gegaan in mijn leven (en dat zijn er veel) is bijna iedereen wel rond het 25e levensjaar gestopt. Jij kan dat ook.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:04 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg als advies van het ziekenhuis om te stoppen met roken. Je verwacht het niet,
Ja ooit stop ik.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe dat dan ook. Van alle rokers met wie ik om ben gegaan in mijn leven (en dat zijn er veel) is bijna iedereen wel rond het 25e levensjaar gestopt. Jij kan dat ook.
Echt hequote:Op woensdag 30 mei 2018 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe dat dan ook. Van alle rokers met wie ik om ben gegaan in mijn leven (en dat zijn er veel) is bijna iedereen wel rond het 25e levensjaar gestopt. Jij kan dat ook.
Heb je dat tasje nou al eens besteld?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey, hoe gaat het alles goed? wat toevallig dat ik je zo weer spreek hè haha,
Nou nee vandaag niet sorry.quote:
Dan ben ik 78.. Op zich wel prima leeftijd ja.quote:
Ik heb er 3 voor je liggen in verschillende kleuren. Je mag er eentje uitzoeken als je langst komtquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je dat tasje nou al eens besteld?
Wel ff flink laten doorsmeren zodat je er weer even tegenaan kan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Beter dat ik gewoon even een lange tijd alleen blijf.
ow, dan geef ik die tasjes wel aan Samzzquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zei ik ook en nu ben ik al zeven jaar alleen en de sukkel van de familie.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou nou, xcachet is geen oldtimer die een goede APK nodig heeftquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel ff flink laten doorsmeren zodat je er weer even tegenaan kan?
Heyquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zei ik ook en nu ben ik al zeven jaar alleen en de sukkel van de familie.
Nee daarom juistquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou nou, xcachet is geen oldtimer die een goede APK nodig heeft
ik vind wasmiddel pods vreten nog steeds dommerquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
Roken is echt het allerallerallerallerdomste dat er is.
Hoe kom je hier nou weer bij dan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind wasmiddel pods vreten nog steeds dommer
echt, woon je onder een steen?quote:
alle coole vloggers deden het.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alle coole vloggers deden het.
alleen braddie niet, want hij kon het niet bij thuisbezorgd bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:19 schreef Amarantha het volgende:
Toevallig net een nieuw doosje met die van wastabletten gekocht, vanavond maar even doosje opeten.ik weiger ze nog te kopen sinds ik 1x allemaal plastic stukjes aan mn vers gewassen shirt had plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Toen ze er net waren vond ik het ook kut maar gebruik het nu weer en ik ben er nu wel tevreden over.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weiger ze nog te kopen sinds ik 1x allemaal plastic stukjes aan mn vers gewassen shirt had plakken
Haquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel ff flink laten doorsmeren zodat je er weer even tegenaan kan?
DM je adres maar, ben ik er vanavond 20.00 uur.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:09 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb er 3 voor je liggen in verschillende kleuren. Je mag er eentje uitzoeken als je langst komt
Hoezo de sukkel van de familie?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zei ik ook en nu ben ik al zeven jaar alleen en de sukkel van de familie.
Gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
DM je adres maar, ben ik er vanavond 20.00 uur.
En dit ga ik zo lang mogelijk volhouden ook.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben toch altijd alleen op familiedingen. De enige zonder partner en kinderen.
altijd leuk dat.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik niet, ik ga gewoon niet meer naar familiedingenquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dit ga ik zo lang mogelijk volhouden ook.
Nou nou wat een instellingquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dit ga ik zo lang mogelijk volhouden ook.
Zal me echt aan m'n reet roesten, vooral omdat single zijn dan een bewuste keuze is. Waarom trek je je er wat van aan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Aan mijn vervolgpost zie je dat ik dat niet doe. En het was ook nog eens een geintje want alsof mijn familie een neuk geeft.quote:
Mensen met kinderen kunnen dat niet begrijpen. Dan krijgen ze kortsluiting in hun hersenen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal me echt aan m'n reet roesten, vooral omdat single zijn dan een bewuste keuze is. Waarom trek je je er wat van aan?
Ja jeetje.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Aan mijn vervolgpost zie je dat ik dat niet doe. En het was ook nog eens een geintje want alsof mijn familie een neuk geeft.
je kunt ook een man pakken als je wilquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind de hele constructie van vrouw en kinderen afschuwelijk.
echt hè, ik wil gewoon met een leuke kerel een kind krijgen, maar dat mag niet van Vader Natuurquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind de hele constructie van vrouw en kinderen afschuwelijk.
Exact ja.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen met kinderen kunnen dat niet begrijpen. Dan krijgen ze kortsluiting in hun hersenen.
Je snapt toch wat ik bedoel goddomme.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt ook een man pakken als je wil
ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je snapt toch wat ik bedoel goddomme.
Letterlijk de enige reden die ik kan verzinnen ten gunste van kinderen is later niet in m'n eentje oud en nors uit het raam te kijken zonder dat er ooit iemand komt. Maar dat is niet voldoende motivatie en zou nog egoïstisch zijn ook.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Exact ja.
Je krijgt er zoveel voor terug.
Wallen onder je ogen ja.
En zelfs als je kinderen hebt bestaat die kans nog.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Letterlijk de enige reden die ik kan verzinnen ten gunste van kinderen is later niet in m'n eentje oud en nors uit het raam te kijken zonder dat er ooit iemand komt. Maar dat is niet voldoende motivatie en zou nog egoïstisch zijn ook.
gewoon lekker een aanleunwoning huren en met de andere oudjes wat borreltjes wegtikkenquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Letterlijk de enige reden die ik kan verzinnen ten gunste van kinderen is later niet in m'n eentje oud en nors uit het raam te kijken zonder dat er ooit iemand komt. Maar dat is niet voldoende motivatie en zou nog egoïstisch zijn ook.
Echt hè, beetje kaarten, advocaatje erbij met slagroom en aan de billen van de begeilster zitten. Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon lekker een aanleunwoning huren en met de andere oudjes wat borreltjes wegtikken
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zaterdag 18 graden zie ik nu.
Ha-ha.
Lekker sportweertje.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ha-ha.
bij de aanleuning woningen waar mn oma zat hadden ze een half overdekt binnenpleintje.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, beetje kaarten, advocaatje erbij met slagroom en aan de billen van de begeilster zitten. Ik kijk er nu al naar uit.
ja en vanaf maandag loopt ie weer op.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ha-ha.
Welnee, ik heb als enige geen kinderen die overal met hun fikken aanzitten en schreeuwen. Relaxed man.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:38 schreef Catkiller het volgende:
Haha TARDIS. is de loser van de kringverjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |