waarom niet? het supporten van een club doet een mens goed is uit onderzoek geblekenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat het niet meer goed met je komt
ken ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Diogo Dalot wordt binnen afzienbare tijd gepresenteerd als de eerste zomeraanwinst van Manchester United, zo weten de Daily Telegraph en de Daily Mail te melden. The Red Devils hebben de afkoopclausule van de negentienjarige verdediger bij FC Porto, die twintig miljoen euro bedroeg, geactiveerd.
Heeft mij denk ik wel 20 jaar van mn leven gekostquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom niet? het supporten van een club doet een mens goed is uit onderzoek gebleken
wat vond je van mijn myrr imitatiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft mij denk ik wel 20 jaar van mn leven gekost
nou en? anders was je misschien wel gaan paardrijden of vingervervenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft mij denk ik wel 20 jaar van mn leven gekost
had die nu verkering met cachetquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou en? anders was je misschien wel gaan paardrijden of vingerverven
Wat een saaie hobby’s. Nee dan houd ik het wel bij voetbalquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou en? anders was je misschien wel gaan paardrijden of vingerverven
Ook saaiquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een saaie hobby’s. Nee dan houd ik het wel bij voetbal
Lekker saampjes hobbelenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had die nu verkering met cachet
je kan ook nog altijd filmpjes op youtube plaatsen waarbij je tegen de reacties praatquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een saaie hobby’s. Nee dan houd ik het wel bij voetbal
Dat staat zeker op de allerlaatste bladzijde van het boek aller saaiste hobby’s 2018quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
je kan ook nog altijd filmpjes op youtube plaatsen waarbij je tegen de reacties praat
Nee joh, voetbal kan best diep gaan met al die tactieken, spelopvattingen en denkpatronen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon saai als in, net zo basic als die andere hobby's
Sluit niet uit dat het basic is.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee joh, voetbal kan best diep gaan met al die tactieken, spelopvattingen en denkpatronen.
vast wel als je met je blauwe verf in de rode pot gaat komt de passie er bij geertruida uitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar de emotie is het mooist, denk niet dat het er zo intens aan toegaat bij de locale vingerverfclub
Dan heb je stront aan de knikker, dat is duidelijk, ook omdat die speciale verf uit haar eigen AOW potje komtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
vast wel als je met je blauwe verf in de rode pot gaat komt de passie er bij geertruida uit
Ga gewoon mee met de flowquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom moet je alles zo negatief belichten
ik krijg alleen maar een bruine slipquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar vandaag van mn trainer de bruine band gekregen(in BJJ)
Toch ff opscheppen
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar vandaag van mn trainer de bruine band gekregen(in BJJ)
Toch ff opscheppen
ja gemeen hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godver![]()
Zag dat prof op je clubliefde aan het haten was?
hij geniet vast van het emirates stadionquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die jongen snapt niet wat echte mooie volksclubs zijn.
Hij beweerde laatst dat Arsenal meer internationale allure heeft dan Liverpool, nou vraag ik je.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij geniet vast van het emirates stadion
kuroi door laten krabben?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik maar ben op een punt dat het beter is dat ik stop.
ja doe dat danquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik maar ben op een punt dat het beter is dat ik stop.
kus m'n zweterige kontquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb de airco wat minder gezet, had 't koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |