Zon overengineered V6 is wel een stuk duurzamer dan die huidige 3 cilinder turbonaaimachientjes waar ze hier dol op zijn. Die zijn met 200k afgeschrevenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vergeet de brakke inefficiente motoren die er in liggen ook niet. Techniek uit de jaren 60/70.
Ah oke. Bij ons in het dorp zat een dealer, dus je zag ze best veel rond rijden. Bij mij in de familie rijden ook een aantal rond zoals de Kalos en Matiz. Ze waren inderdaad erg goedkoop.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:59 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Gestopt. Enorm verliesgevende onderneming en de auto's waren ook gewoon slecht. Goedkoop voor NL begrippen maar onthutsend slechte rij eigenschappen.
Driewerfquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Zon overengineered V6 is wel een stuk duurzamer dan die huidige 3 cilinder turbonaaimachientjes waar ze hier dol op zijn. Die zijn met 200k afgeschreven. En als je daar het gas een keer intrapt zuipen ze ook als een ketter. Maar als je netjes onder de 2k rpm opschakelt zijn ze wel lekker zuinig.
quote:
Eh Amerikaanse motoren zijn alles behalve duurzaam. Die dingen gaan om de haverklap kaduuk. Volvo, Merc, BMW... die maken motoren die rustig 500k tot klokje rond gaan mits goed onderhouden. Van een amerikaan mag je blij zijn dat je m niet voor de 100k hoeft af te schrijven.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Zon overengineered V6 is wel een stuk duurzamer dan die huidige 3 cilinder turbonaaimachientjes waar ze hier dol op zijn. Die zijn met 200k afgeschreven. En als je daar het gas een keer intrapt zuipen ze ook als een ketter. Maar als je netjes onder de 2k rpm opschakelt zijn ze wel lekker zuinig.
twitter:VanGamerenF1 twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 13:29:05Ondertussen op het circuit van Spa-Francorchamps... Een WK zwemmen in open water zou gerust kunnen na het noodweer. #F1 https://t.co/o5NbO35dEq reageer retweet
Vroeger misschien ja maar die tijd is wel voorbij.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eh Amerikaanse motoren zijn alles behalve duurzaam. Die dingen gaan om de haverklap kaduuk. Volvo, Merc, BMW... die maken motoren die rustig 500k tot klokje rond gaan mits goed onderhouden. Van een amerikaan mag je blij zijn dat je m niet voor de 100k hoeft af te schrijven.
Holy Moly!!! Da's een hoop water!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:36 schreef TagForce het volgende:
Ondertussen op Spa:twitter:VanGamerenF1 twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 13:29:05Ondertussen op het circuit van Spa-Francorchamps... Een WK zwemmen in open water zou gerust kunnen na het noodweer. #F1 https://t.co/o5NbO35dEq reageer retweet
Na dit gezien te hebben weet ik het zeker, F1 is niks voor mij.quote:
Ga weg water, ik zie de Eau Rouge niet meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:36 schreef TagForce het volgende:
Ondertussen op Spa:twitter:VanGamerenF1 twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 13:29:05Ondertussen op het circuit van Spa-Francorchamps... Een WK zwemmen in open water zou gerust kunnen na het noodweer. #F1 https://t.co/o5NbO35dEq reageer retweet
Eau genoeg zou je denken.....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga weg water, ik zie de Eau Rouge niet meer.
bij ons niet minder..... Onderaan de gemeente staat het 50cm hoog op de weg en dat terwijl het riviertje 1,5m lager dan de weg looptquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:36 schreef TagForce het volgende:
de Vries en Frijns zijn nogal druk bezig tijdens de meeste GPweekenden. Verder eens hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 03:12 schreef JayHovah het volgende:
Over Rob Kamphues is al genoeg gezegd maar Bart Chabot begint mij ook steeds meer onder de nagels te zitten, kunnen ze niet een keer representatieve gasten uitnodigen? Nick de Vries weer, Robin Frijns, Beitske Visser bijvoorbeeld...
inderdaad verfrissend om een normale reactie te lezenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
Aardig artikel over Verstappen met een beetje nuance. Ken de website verder niet maar het lijkt een van de weinigen die niet meedoen met de witch hunt.
https://www.motorsportweek.com/news/id/18408
Die man heeft waarschijnlijk een ruimtelijk inzicht waar de meeste coureurs jaloers op zouden zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, graag iemand die goed kan rijden en nog regelmatig achter het stuur zit. Fred Teeven bijvoorbeeld
Man die behoorlijk door het slijk is gehaald, maar ik mag hem wel, heerlijk nuchtere ventquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:43 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die man heeft waarschijnlijk een ruimtelijk inzicht waar de meeste coureurs jaloers op zouden zijn.
Wat hij zegt. Goed stuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad verfrissend om een normale reactie te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |