waar is veekay?quote:
kan het ook zijn dat renault aan een ander team gaat leveren en dan RB opzegd?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:01 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zeker niet voor het einde van t seizoen, waarom zouden ze anders de updates nog aan rb geven. Of erger nog, nieuwe onderdelen als ze weer tekort komen..
nee, het is elk jaar hetzelfde liedje met Renault, ze verbeteren zich niet tov van voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:10 schreef raptorix het volgende:
Als RB overstapt naar Honda ben je gewoon weer 3 jaar lang een test team, ik denk dat je zowel met Renault als Honda geen grote stappen gaat maken.
Die rijdt toch lekker rondjes in de pro mazda? En is geen red bull junior?quote:
Heeft die tweede nu een sik? En dat terwijl 'ie uitziet als 12quote:
Godverdomme jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heeft die tweede nu een sik? En dat terwijl 'ie uitziet als 12![]()
Kwam net deze tegen:quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, het is elk jaar hetzelfde liedje met Renault, ze verbeteren zich niet tov van voorgaande jaren.
ik roep het al een tijdje over Honda en ik krijg steeds meer medestandersquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kwam net deze tegen:
https://www.as-web.jp/f1/376475/3
https://translate.google.(...)jp%2Ff1%2F376475%2F3
Daarin staat dat STR Honda een sprong van 0,5s denkt te halen... alleen al door de motorische update en STR zelf neemt ook nog nieuwe updates mee![]()
ALS die 0,5s waar blijkt te zijn, gaan ze Renault zeker weten voorbij
En Honda heeft z'n MGU-K wel voor elkaar...
Volg al vanaf het begin de evolutie van de Honda motorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik roep het al een tijdje over Honda en ik krijg steeds meer medestanders
ik ben niet heel goed op de hoogte, maar dacht dus dat hij rb junior was.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die rijdt toch lekker rondjes in de pro mazda? En is geen red bull junior?
Zou wel mooi zijn als hij ook z'n weg weet te vinden naar de F1, al richt hij zich volgens mij meer op de indycar.
Komt ook mede door het chassis van de McLaren. Zelfs die Renault Motor wilt nog niet lekker op lopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volg al vanaf het begin de evolutie van de Honda motorhad alleen niet verwacht dat de "samenwerking" van McLaren Honda zo slecht zou lopen... zeker niet nu STR Honda wel goed loopt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
zeker niet nu STR Honda wel goed loopt.
zijn nu wel andere rijdersquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]? Gaat inderdaad geweldig, 3 puntenfinishes ten opzichte van 7 vorig jaar...
Gasly is een groter talent dan Sainz...quote:
Absoluutquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gasly is een groter talent dan Sainz...
Jackie Stewart loopt er nog steeds rond.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Absoluut
Ps: de halo is kut en de nieuwe tijden ook![]()
Ik ben fan van deze nieuweling.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Absoluut
Ps: de halo is kut en de nieuwe tijden ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |