Over het algemeen gebruiken ze echte werknemers voor hun communicatieuitingen... maar wie weet zijn ze van die lijn afgestapt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Die reclames van Coolblue zijn ook tenenkrommend.
Zo'n witgoedbezorger die dagelijks wasmachines naar 3 hoog mag tillen die zegt "elke bezorging is gewoon altijd weer een feestje![]()
![]()
"
![]()
(en ja ik weet ook wel dat dit een acteur is, maar zo'n happy de peppie witgoedbezorger is voor mij totáál ongeloofwaardig).
Daar gaan m'n haren van overeind staan.
Dat is alleen al een reden om daar niet te kopen (hoewel Coolblue wel goede reviews heeft op diverse sites).
De klacht is niet dat ze het niet weten. De klacht is dat doen alsof ze super klantvriendelijk zijn maar me ondertussen niet helpen. Zeg dat dan gewoon.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel opmerkelijk dat ze niet alle ins en outs weten van 1 van de honderden keukenmachines die ze daar aanbieden.
Terechte klacht
Die Lotte lijkt mij ook zo’n type kantoormiep die alleen naar de buitenwereld happy lijkt maar zodra je een mailtje stuurt, jou keihard naait.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
We vinden het vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Ik wil graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Zou je me willen mailen? Dan kom ik daar zo snel mogelijk bij je terug. Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.
Met vriendelijke groet,
Lotte - Recruitment Specialist Employer Branding![]()
Beste Ex coolblue'er,
Vriend! We willen je nog even in een privé gesprek dringend verzoeken je negatieve sentimenten jegens coolblue niet meer op sites als glassdoor neer te zetten anders gaan we een procedure tegen je starten. Met vriendelijke groet, Henk de uitsmijter.
Oh vertel?quote:Op woensdag 30 mei 2018 06:57 schreef MichaelScott het volgende:
Heb verhalen gehoord hoe goed alle klantgegevens daar beveiligd zijn.
True. Inderdaad standaard antwoord. Maar ze kunnen ook moeilijk roepen: boeiend hoor dat je niet tevreden bent. Couldnt care less.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik krijg altijd spontaan een hevige allergische reactie bij dit soort semi-persoonlijke-standaard antwoorden waar je geen ene fuck aan hebt:
[..]
De klantenservice van coolblue is ruk?quote:Op woensdag 30 mei 2018 08:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Oja en die klantenservice is ruk wanneer je niet tevreden bent. Dan kunnen ze ineens niets en gaan ze stotteren.
Bij Bol ging het zakelijk veel makkelijker zeker dropshipment.
De beste klantenservice is degene die je nooit nodig hebt.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:19 schreef Krollie het volgende:
[..]
De klantenservice van coolblue is ruk?Ze hebben de beste klantenservice!
Dat is voor geen enkel bedrijf weggelegd.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De beste klantenservice is degene die je nooit nodig hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:51 schreef LurkJeRot het volgende:
Het heeft wel een heel hoog "hi fellow kids!" gehalte ja
Dat geloof ik wel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:11 schreef Rockefellow het volgende:
Van mensen die er werken begrijp ik dat het er intern nogal sektarisch aan toe gaat.
Hier ga je de fout in.quote:
Dat zal best, maar waarom zou je in hemelsnaam naar een fysieke winkel gaan als dat niet hoeft ?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Coolbue heeft ook fysieke winkels hè.
Voor bestellingen boven de xx euroquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:28 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat zal best, maar waarom zou je in hemelsnaam naar een fysieke winkel gaan als dat niet hoeft ?
what the fuckquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Jeetje, die is ook wel lelijk inderdaad.
Maar vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zouden die niet online kunnen ?quote:
Lastig om je zwart/drugsgeld online te krijgen hè.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:43 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Waarom zouden die niet online kunnen ?
Ik kwam er toch langs en zo hoefde ik bovendien niet een dag te wachten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:28 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat zal best, maar waarom zou je in hemelsnaam naar een fysieke winkel gaan als dat niet hoeft ?
quote:Ophaaldatum
Vanaf woensdag 30 mei 2018 wil je pakketje graag opgehaald worden. Hij blijft 2 weken liggen, daarna vinden we het zielig.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Terechte klacht.
Ik kreeg net dit in een mailtje:
[..]
Ik ook, tot het moment dat het overdreven wordt en dat punt zijn ze daar wel voorbij.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:37 schreef jogy het volgende:
[..]. Ik kan er niets aan doen maar dat soort gekkigheid vind ik juist wel een beetje hilarisch
.
.Voorbij bedoel je?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook, tot het moment dat het overdreven wordt en dat punt zijn ze daar wel voorbij.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Terechte klacht.
Ik kreeg net dit in een mailtje:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:37 schreef jogy het volgende:
[..]. Ik kan er niets aan doen maar dat soort gekkigheid vind ik juist wel een beetje hilarisch
.
"Wij hebben hem echt verstuurd. Wij kunnen er niks aan doen dat je pakketje bij de post is kwijtgeraakt." Dat gebeurt niet bij afhalen in de winkel, want dan is het hun eigen fout.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:43 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Waarom zouden die niet online kunnen ?
Hele dure dingen worden of aangetekend of niet via de normale post verstuurd. Ik bestel dat soort dingen juist liever online, dan is het hun verantwoordelijkheid om het correct bij je thuis af te leveren. Zeker als het iets breekbaars is zoals b.v. een grote TV, dan ga ik daar liever niet zelf mee slepen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:16 schreef Krollie het volgende:
[..]
"Wij hebben hem echt verstuurd. Wij kunnen er niks aan doen dat je pakketje bij de post is kwijtgeraakt." Dat gebeurt niet bij afhalen in de winkel, want dan is het hun eigen fout.
Niet alleen tot het overdreven wordt maar ook tot het moment dat er iets misgaat. Want bij problemen/klachten gaat schijtlolligheid heel snel tegen je werken. Bij mij iig.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook, tot het moment dat het overdreven wordt en dat punt zijn ze daar wel voorbij.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Jeetje, die is ook wel lelijk inderdaad.
Maar vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan niet anders dan dat de personen die geïnteresseerd zijn in deze vacature in aanraking zijn geweest met justitie.quote:Je moet niet in aanraking zijn geweest met de ''popo''.
Daar gaat dit topic ook niet over, het gaat om hun manier van communiceren met klanten. Ik erken dat ze over het algemeen steengoede service bieden!quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:16 schreef Sjors_Peter het volgende:
Coolblue Utrecht is in iedergeval top. 3x m'n nieuw pc scherm moeten ruilen omdat ik er niet tevreden mee was (dode pixel). Zonder gezeik en kon thuis omgeruild worden zonder kosten en alles binnen een dag.
nou nog normaal doen en het isbeen topwinkel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:19 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic ook niet over, het gaat om hun manier van communiceren met klanten. Ik erken dat ze over het algemeen steengoede service bieden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |