Hier dus niet. Hier wordt alles bevoorraad met stinkende vrachtwagens en bestelbusjes, die op de stoep of de brug geparkeerd worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan ruikt het zo lekker fris, schoon, helder.
Ja, zo heb ik het vannacht getest. Niet met kaas, maar met stukje toast met pindakaas. Was onaangeroerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je geen blokje kaas neerleggen om te kijken of er van gegeten wordt?
Ach, als Til er maar blij mee is.quote:[..]
Ja, dat kan bijna niet goed gaan.
Echt, hou op hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we de 40 graden voor het eerst aan gaan tikken.
Nah, het smaakt wat aangebrand.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:59 schreef mootie het volgende:
Waarom wil ik lava altijd aanraken, het ziet er zo lekker uit.
Je moet ze daarna wel even afspoelen. Of blussen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet om op te eten, gekkie. Gewoon lekker met je handen door de lava roeren.
En even lekker insmeren met handcreme.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet ze daarna wel even afspoelen. Of blussen, eigenlijk.
Dat topic is inderdaad de weg kwijt!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
GC / Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #16
Er is potdomme een heel topic over![]()
Begrijp alleen niet waarom die niet in UTO staat.
Ja, ik snap niet dat mootie niet even de mensen in dat topic naar de COS heeft doorgestuurd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja toch? Had ook best allemaal in de COS gekund.
En dan meteen even een muziektopic koppelen. De ene na de andere youtube komt voorbij.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja toch? Had ook best allemaal in de COS gekund.
Een pakje sigaretten was wel weer handig geweest.quote:
Als het maar niet over politiek gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan meteen even een muziektopic koppelen. De ene na de andere youtube komt voorbij.![]()
En nog een weertopic mergen, dan hoeft men nooit meer uit de Cos.
Gekkiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het maar niet over politiek gaat
Dat is erg snel opgerookt daar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een pakje sigaretten was wel weer handig geweest.
Wordt over Utopia praten eigenlijk nog gedoogd in de COS?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het maar niet over politiek gaat
Soms wel. Maar er is beloofd dat er bij Uto2 strakker gemod zal worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Wordt over Utopia praten eigenlijk nog gedoogd in de COS?
Als ze maar niet in de SC komen met die onzin!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Soms wel. Maar er is beloofd dat er bij Uto2 strakker gemod zal worden.
Komen er dit jaar weer van die gezellige orkanen om te volgen?quote:
quote:
Alberto is al geweest. Was niet helemaal een orkaan maar de letter A is inmiddels geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Komen er dit jaar weer van die gezellige orkanen om te volgen?
Uiteraard. Er is er net eentje aan land gegaan, terwijl het seizoen officieel nog niet is begonnen. Stelt niet veel voor, behalve dat het daar als een malle gaat regenen. 30 cm op sommige plekken!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Komen er dit jaar weer van die gezellige orkanen om te volgen?
Nah, ik ben heel goed in staat dat soort voorzetjes naast te schieten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Als je die voorzet had gemist zouden er hier waarschijnlijk Belchinezen op de tribune gezeten hebben.
Slaap wel!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd voor de klamme lappen ofwel het katoensatijn.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 02:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je nu insta stories? naomi´s laatste stories eintrag is 4 uuren oud
ja dat is haar normal instagram, je moet de tool instagram stories downloaden dann kann je haar live volgenquote:
Die slaapt nu allang.. Je denkt toch niet dat haar phone batterij dat ibiza geparty wel volhoudt.??quote:Op dinsdag 29 mei 2018 02:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is haar normal instagram, je moet de tool instagram stories downloaden dann kann je haar live volgen
nee zij is ook niet altijd onlinequote:Op dinsdag 29 mei 2018 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die slaapt nu allang.. Je denkt toch niet dat haar phone batterij dat ibiza geparty wel volhoudt.??
Ik lig op bed raam is openquote:Op dinsdag 29 mei 2018 02:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Is het bij jullie ook nog zo warm? [ afbeelding ]
Licht uit zodat er geen insekten binnen komen ?quote:
Ik waarschuw niemand ik leg alleen uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 03:23 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Die mag hier MUZ / Wat luister je nu? #2448 WARN-U
het is niet dat auto schuld, hij makt er veel fehler, rijdt te erg en makt dann en crashquote:Op dinsdag 29 mei 2018 03:37 schreef markdeajaxfan het volgende:
Max moet lekker naar Ferrari gaan en wereldkampioen worden
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 03:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is niet dat auto schuld, hij makt er veel fehler, rijdt te erg en makt dann en crash
Hij heeft sowieso veel talent.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 03:52 schreef markdeajaxfan het volgende:
De laatste training heb ik gemist het is toch. fantastic hoe hij van plaats 20 naar plaats 9 rijd in de gp
[..]
ja hij is goed gerijden heeft geen fehler gemaktquote:Op dinsdag 29 mei 2018 03:52 schreef markdeajaxfan het volgende:
De laatste training heb ik gemist het is toch. fantastic hoe hij van plaats 20 naar plaats 9 rijd in de gp
[..]
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 04:29 schreef Punkman het volgende:
Zal ik het licht uit doen ?
Tot over 10 uur ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 04:29 schreef Punkman het volgende:
Zal ik het licht uit doen ?
Tot over 10 uur ofzo.![]()
35??quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
27 in de huiskamer, 35 in de slaapkamer.
35quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
27 in de huiskamer, 35 in de slaapkamer.
Ja, de boel gaat daar pas weer open als de zon niet meer op de ramen staat. Verder hoef ik er toch niet te zijn.quote:
Zuid-Hollandquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zit toch in het gele gebied? Daarvan is nog niet zeker dat het echt gaat regenen.
En die twee buitjes gaan net bovenlangs bij jouquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:15 schreef TillyB het volgende:
Oh het valt tegen als ik buienradar zie, code oranje voor een paar inimini onweersbuitjes.
*vanmiddag iig, misschien gaat het vanavond pas echt los
En net onderlangs Amsterdam toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die twee buitjes gaan net bovenlangs bij jou
Het zijn niet erg slimme ganzen, hè?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:33 schreef mootie het volgende:
Boerman had ons aangeraden het nest leeg te halen. Ze leggen wel eieren, maar gaan niet broeden. En ze zitten er al veel te lang.
Gisteren nest geleegd.
Zie ik Breg ineens in de achtertuin bezig...
En Gijsje onder de bomen aan de waterkant.
En ei 1 ligt al tussen de bloemen in de achtertuin.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn niet erg slimme ganzen, hè?
Sommige vogels weten van geen opgeven. In mijn favoriete gracht zit nog steeds pontificaal een meerkoet op haar nest. Die zit er al zo lang, die eieren gaan niet uitkomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En ei 1 ligt al tussen de bloemen in de achtertuin.
Dit is echt een gekke plek. Wij vallen bijna altijd net tussen 2 buien in.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens Buienradar krijg jij nog minder dan hier in Amsterdam. Het is hier wel veel warmer.
Ja, dat heeft met de oppervlakte te maken, aan- of afwezigheid van water en dat soort dingen. In het Noorden, vlak bij Groningen, had je bijvoorbeeld een klein stukje waar het per jaar bijna twee keer zoveel regende als in de omgeving eromheen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is echt een gekke plek. Wij vallen bijna altijd net tussen 2 buien in.
Bij jou trekt het grootste gedeelte ten zuiden van het centrum. Lullig dat je in het noorden van de stad woont.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:26 schreef Lyza666 het volgende:
Kom maar met die regen. Ik sterf 't af hier.
Ha. Dat denk jequote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij jou trekt het grootste gedeelte ten zuiden van het centrum. Lullig dat je in het noorden van de stad woont.
Ik weet dingenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ha. Dat denk je![]()
Enfin, ik heb maar een milkshake gehaald ter afkoeling.
Ik weet meer dingenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet dingen![]()
Hier gaat het over 25 minuten los. Mijn boom verheugt zich er al op.
Fideel van je. Bedankt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik laat je graag in die veronderstelling.
Hier ook nog niks hoor. Lig op apegapen op de bank. En eigenlijk moet ik nog boodschappen doen. Maarja.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:59 schreef mootie het volgende:
Wij fietsen er weer zonder druppel doorheen, vrees ik.
Ja, er gaat weinig vallen daaro.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:59 schreef mootie het volgende:
Wij fietsen er weer zonder druppel doorheen, vrees ik.
Je hebt toch al je pens vol met milkshake.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hier ook nog niks hoor. Lig op apegapen op de bank. En eigenlijk moet ik nog boodschappen doen. Maarja.
Da's waar. Maar ik heb niks meer in huis; geen koffie, geen brood, geen drinken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt toch al je pens vol met milkshake.
Bestellen!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ik heb niks meer in huis; geen koffie, geen brood, geen drinken.
I'll die
Water afgesloten?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ik heb niks meer in huis; geen koffie, geen brood, geen drinken.
I'll die
Nee. Ik kan wel water drinken maar koffie! En brood ofzo zou ook wel fijn zijn voor morgenochtend.quote:
Wat? De boodschappen? Die zijn hier dan pas over 2 dagen. Nog nooit gedaan ook.quote:
Neeheee, pizzaatje, morgenochtend koud stukje als ontbijt, paar blikjes, klaar!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee. Ik kan wel water drinken maar koffie! En brood ofzo zou ook wel fijn zijn voor morgenochtend.
[..]
Wat? De boodschappen? Die zijn hier dan pas over 2 dagen. Nog nooit gedaan ook.
Dat zou kunnen, ware het niet dat Scrut's opmerking over mijn pens & de milkshake mij al fattie genoeg doet voelen. Ik ga wel even als de regen gestopt is. Petrichor snuiven.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeheee, pizzaatje, morgenochtend koud stukje als ontbijt, paar blikjes, klaar!
Koude pizza als ontbijtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeheee, pizzaatje, morgenochtend koud stukje als ontbijt, paar blikjes, klaar!
Thank me later.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ware het niet dat Scrut's opmerking over mijn pens & de milkshake mij al fattie genoeg doet voelen. Ik ga wel even als de regen gestopt is. Petrichor snuiven.
Mijn moeder zat ook te puffen, ze waren op de fiets naar Denekamp gegaan. Slecht plan.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:47 schreef Recce het volgende:
Temperatuur op de thermostaat woonkamer: 30,0 °C. Wat een zomer hè? Oh, wacht, die begint pas over drie weken.
Het was in Twente 31,8 °C, warmste plek van het land.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder zat ook te puffen, ze waren op de fiets naar Denekamp gegaan. Slecht plan.
Tis hier nu 26
Ze zijn haske elektriek gelukkig.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was in Twente 31,8 °C, warmste plek van het land.Hebben ze wel een elektrische fiets? In die regio zijn nog beste hoogteverschillen. Er staat mij een vervelende heuvel bij tussen Oldenzaal en Denekamp die ik met een vouwfietsje op moest rijden terwijl een vriend van me naast me op een gewone fiets met versnellingen klaagde dat ik op moest schieten.
Ik hoorde net een gans overvliegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn haske elektriek gelukkig.
En tussen Nordhorn en D is het vrij vlak. Die heuvel bij Oldenzaal is heul niet grappig om te fietsen.
Mwah, ik heb met InHollanders te maken gehad die hun naam niet eens correct konden spellen, dus dat zegt niks.quote:
Den Haag krijgt de volle laag, Nu maar hopen dat Henkie Bres afdrijft naar zee.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
ja, het gaat er steeds meer op lijken![]()
[ afbeelding ]
Hmm.... ja, liever dat dan uitbrekende tyfus.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Den Haag krijgt de volle laag, Nu maar hopen dat Henkie Bres afdrijft naar zee.
We worden aangevallenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
ja, het gaat er steeds meer op lijken![]()
[ afbeelding ]
Hier is het net weer een beetje begonnen. Veel is het nog niet, de stoeptegels zijn nog vlekkerig.quote:
Huh? Amsterdam toch. Kurkdroog hier. Herstel druppjes in de vaartquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier is het net weer een beetje begonnen. Veel is het nog niet, de stoeptegels zijn nog vlekkerig.
Is alweer voorbij. Code Oranjequote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh? Amsterdam toch. Kurkdroog hier. Herstel druppjes in de vaart
Nee was dat hetquote:
Vreeeselijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Onder mij wonen twee kinderen, de één heet Gio'vincio en de ander heet Maigio of zoiets
Er hoort tegenwoordig een D voor Dgiovincie en Djamagiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Onder mij wonen twee kinderen, de één heet Gio'vincio en de ander heet Maigio of zoiets
O jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Er hoort tegenwoordig een D voor Dgiovincie en Djamagie
Mijn nichtjes doen het ook. Djennaquote:
Hier nog steeds flitsenquote:
Ik had mijn post aangepast, maar ja redelijk sneuquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die moet ook de rest van haar leven haar naam bij iedere gelegenheid spellen.
Wacht maar, jullie komen ook aan de beurt. 10 druppels komen jullie kant opquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Hallootjes! Nog droog bij jullie, hier in t noorden alleen wat gerommmel 😆
Zo weinig maar, doe mij maar een flinke stort bui. Dan koelt het tenminste af 😂quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wacht maar, jullie komen ook aan de beurt. 10 druppels komen jullie kant op
Yeah, we're not jumping with joy either.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo weinig maar, doe mij maar een flinke stort bui. Dan koelt het tenminste af 😂
for.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yeah, we're not jumping with joy either.
Gelukkig komende week redelijke temp, van t weekend weer een stuk frisserquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
for.
En hier regent het al wat meer - het zijn korte buien - en lekker fris briesje. Ik kan 't aanraden
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig komende week redelijke temp, van t weekend weer een stuk frisser
Ik hoorde een rommeltje in de luchtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yeah, we're not jumping with joy either.
Ik hoop op wat stortregen en onweer. Ik slaap dan lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het regent in Oost inmiddels lekker door.
Note erbijquote:
Ja dat waren mijn notes ookquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Twee jaar terug waren ze hier minstens een keer zo groot
Nee, maar mijn urine schuimt ook niet hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb je uit het raam in de dakgoot staan pissen?
Oh. Nee, dan kan dat het niet zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar mijn urine schuimt ook niet hoor.
Hier heeft het twee keer geonweerd en een keer zo'n tien minuten gestortregend. Ik heb de deur naar de tuin open staan vanwege de lekkere geur. Petrichor heet dat, heb ik van Vox geleerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop op wat stortregen en onweer. Ik slaap dan lekker
Ja nou alles staat hier open. Balkon. En raam van slaapkamer het hele jaar eigenlijk. Ik moet maar eens stoppen met roken om iets te ruiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier heeft het twee keer geonweerd en een keer zo'n tien minuten gestortregend. Ik heb de deur naar de tuin open staan vanwege de lekkere geur. Petrichor heet dat, heb ik van Vox geleerd.
En wat dat Petrichor betreft ruik ik wel. Maar buiten, grasquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier heeft het twee keer geonweerd en een keer zo'n tien minuten gestortregend. Ik heb de deur naar de tuin open staan vanwege de lekkere geur. Petrichor heet dat, heb ik van Vox geleerd.
Je ruikt meer als je niet rookt, dus doe je best. Champix gebruiken, daarmee ben ik ervanaf gekomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou alles staat hier open. Balkon. En raam van slaapkamer het hele jaar eigenlijk. Ik moet maar eens stoppen met roken om iets te ruiken.
Heerlijk. Ik ruik ook de aarde in mijn tuin.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat dat Petrichor betreft ruik ik wel. Maar buiten, gras
Asfalt en steen ruiken na zo'n warme dag bij de eerste druppels ook zo lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ruik ook de aarde in mijn tuin.
Klopt. Die buien zijn echt meer dan welkom, hè.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Asfalt en steen ruiken na zo'n warme dag bij de eerste druppels ook zo lekker
Daar gaat ie dan, groetjes van de kadequote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Asfalt en steen ruiken na zo'n warme dag bij de eerste druppels ook zo lekker
Ja, dikke druppels in het begin, nog tijd genoeg om een schuilplaats te zoeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Die buien zijn echt meer dan welkom, hè.
Ik hou er vanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lang die bui daar nog over heeft gedaan.
Dat is zo. Maar het mooist vind ik de hoosbui.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dikke druppels in het begin, nog tijd genoeg om een schuilplaats te zoeken.
Minuut of 10 is genoeg. Hier druppelt het nu wat na. Op naar de volgende hoosbui.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het mooist vind ik de hoosbui.
Ja, hier ook. Ik hoop dat we vannacht nog een paar buien krijgen, en dan morgen weer mooi warm en droog weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Minuut of 10 is genoeg. Hier druppelt het nu wat na. Op naar de volgende hoosbui.
Oh da's best jammer, je mist een paar mooie buiten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:04 schreef Recce het volgende:
Nog steeds kurkdroog hier. De temperatuur loopt buiten ook weer wat op.
Laat het een troost voor je zijn dat het hier in huis nog behoorlijk warm is. De wind draait en de regen varieert in sterkte. Er is hier heus wind- en watermanagement nodig om een beetje te luchten zonder wateroverlast.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:04 schreef Recce het volgende:
Nog steeds kurkdroog hier. De temperatuur loopt buiten ook weer wat op.
Nope.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Iemand hier die De 12 van Oldenheim kijkt of heeft gekeken?
Nee, sorry. Is het goed?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Iemand hier die De 12 van Oldenheim kijkt of heeft gekeken?
Het is nu 28,7 °C hier. Dat watermanagement ben ik een keer vergeten toen het zo te keer ging dat ik alleen maar met open mond kon toekijken, zonder aan open ramen te denken. Ik heb een paar emmers water uit de bijkeuken kunnen opdweilen toen. Vanuit het raam zag het er toen uit alsof je in een onderzeeër zat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laat het een troost voor je zijn dat het hier in huis nog behoorlijk warm is. De wind draait en de regen varieert in sterkte. Er is hier heus wind- en watermanagement nodig om een beetje te luchten zonder wateroverlast.
27,5 hier. Het is dus in de slaapkamer lekker afgekoeld.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is nu 28,7 °C hier. Dat watermanagement ben ik een keer vergeten toen het zo te keer ging dat ik alleen maar met open mond kon toekijken, zonder aan open ramen te denken. Ik heb een paar emmers water uit de bijkeuken kunnen opdweilen toen. Vanuit het raam zag het er toen uit alsof je in een onderzeeër zat.
Wow, zo'n bui kan ik me niet herinneren. Indrukwekkend zeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is nu 28,7 °C hier. Dat watermanagement ben ik een keer vergeten toen het zo te keer ging dat ik alleen maar met open mond kon toekijken, zonder aan open ramen te denken. Ik heb een paar emmers water uit de bijkeuken kunnen opdweilen toen. Vanuit het raam zag het er toen uit alsof je in een onderzeeër zat.
Ja, dat is zeker te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef Disana het volgende:
Hier binnen is het 24 graden. Dat is te doen.
Hoe warm is het in de slaapkamer dan? Ik las eerder 35 °C.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
27,5 hier. Het is dus in de slaapkamer lekker afgekoeld.Wateroverlast loopt hier direct door naar de onderburen.
Ik heb nu de binnendeuren openstaan, dus daar is het nu ook 27,5.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe warm is het in de slaapkamer dan? Ik las eerder 35 °C.
Ja, van die briefquote:Wateroverlast hoef je dus niet echt rekening mee te houden.Zij houden immers ook geen rekening met jou. Of zijn het niet de CV-monteurbriefvergeters?
Ik heb ook alle deuren openstaan, maar aan de zuidkant is het 28,5 °C en aan de noordkant 27,1 °C, dus helemaal exact is dat niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nu de binnendeuren openstaan, dus daar is het nu ook 27,5.
Water uit de CV-leidingen is meestal al behoorlijk smerig. Dat gecombineerd met allerlei viezigheid in de vloer zal wel een lekkere mix zijn inderdaad.quote:Ja, van die briefBij de reparatie ven de ketel is er toen wel het nodig water door de vloer gegaan en geloof me: dat is niet fris in een huis van ruim 100 jaar oud
Jij hebt betonnen vloeren zeker?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook alle deuren openstaan, maar aan de zuidkant is het 28,5 °C en aan de noordkant 27,1 °C, dus helemaal exact is dat niet.
Zwarte strepen over de muur van de badkamer.quote:[..]
Water uit de CV-leidingen is meestal al behoorlijk smerig. Dat gecombineerd met allerlei viezigheid in de vloer zal wel een lekkere mix zijn inderdaad.
Geen wolkje aan de lucht daar. Succesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:38 schreef Recce het volgende:
Ik ga even een stukje rennen. Zal wel een bui over me heen krijgen, maar dat overleef ik wel. Tot later.
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier regent het gestaag door. Volgens de verwachtingen nog wel een paar uurtjes.
Zou het niet lekker afkoelen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu ja, echt veel nut heeft het nu ook niet echt meer.
Kan dat niet? Ik kan het wel, maar dan ben ik bang dat ik vergeet de ramen dicht te doen vannacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou liever nu alles tegen elkaar open zetten.
Nee, dan regent het in aan de achterkant.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan dat niet? Ik kan het wel, maar dan ben ik bang dat ik vergeet de ramen dicht te doen vannacht.
Oh dus je hebt wel ramen tegenover elkaar. Dat is fijn om te hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan regent het in aan de achterkant.
De volgende lading komt eraan.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dus je hebt wel ramen tegenover elkaar. Dat is fijn om te hebben.
Het begint hier hard te waaien.
Dan begrijp ik wel hoe het dorp Someren aan haar naam komt.quote:
Nootjes aan het verzamelen?quote:Muis doet een goeie Mootie in de Cos
Als een eekhoorntjequote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan begrijp ik wel hoe het dorp Someren aan haar naam komt.
[..]
Nootjes aan het verzamelen?
Klein stukje gelezen, het gaat niet echt om de streams daaro. Wanneer gaan de streams van 1.0 op zwart?quote:
Ik geef het op, als een blauwe er wat van zegt is het ja en amen. Nu krijg ik de volle laagquote:
Morgen geloof ik, en dan begint 2 donderdag.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klein stukje gelezen, het gaat niet echt om de streams daaro. Wanneer gaan de streams van 1.0 op zwart?
En de finale op tv op vrijdag? Liveshow met showballet?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Morgen geloof ik, en dan begint 2 donderdag.
Prachtig. Fijn dat je een insectenvriendelijke tuin hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:33 schreef christmastsunami het volgende:
de vlieren staan in bloei, over een week ofzo komen er 100 hommels op af
Volgens mij weten de bewoners het morgen al. Ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de finale op tv op vrijdag? Liveshow met showballet?
Tilly krijgt nu een toeval, denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:33 schreef christmastsunami het volgende:
de vlieren staan in bloei, over een week ofzo komen er 100 hommels op af
Ah, oké. Die worden nog even verborgen gehouden dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij weten de bewoners het morgen al. Ofzo.
Het is vrij onduidelijk hoe het gaat lopen. Ze roepen nu allemaal ‘laatste nachtje’.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, oké. Die worden nog even verborgen gehouden dus.
'Vrijdag 1 juni 19.30 op SBS6'.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de finale op tv op vrijdag? Liveshow met showballet?
ik heb 2 vlieren, wat meestal gezien wordt als onkruidquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Prachtig. Fijn dat je een insectenvriendelijke tuin hebt.
Bonsaivlieren, dat zie je vaker. Die dingen groeien ook als kool.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:39 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik heb 2 vlieren, wat meestal gezien wordt als onkruid
omhoog gesnoeid
als een bonsaiboom
dat was ooit mijn hobby
het zijn nu net 2 palmpjes
straks komende er tientallen hommels op af en dan kan je er gewoon bij staan kijken en er onderzitten, ze te druk bezig, het is veilig
zoef zoef
Volgens mij loopt het toch uit op een desillusie. Ik wil dat Mehmet of Ivan wint, maar ik denk dat Fay er met de poet vandoor gaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer, ik heb dan wat anders te doen.
De natuur geeft en neemtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:42 schreef christmastsunami het volgende:
echt grappig weet je, met die stort bui staan ze nu in bloei en is alles wit
straks komen de hommels eraan en plukken het weer kaal
Hoi!quote:
Nee hoor. Het ging over de onweersbuien en petrichor, en ik zei dat ik dat woord hier van jou heb geleerd.quote:
Ochja! Heeft het hard geregend bij jou?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Het ging over de onweersbuien en petrichor, en ik zei dat ik dat woord hier van jou heb geleerd.
Ik weet niet eens wie Mehmet is en zou Fay niet van die halve kunnen onderscheiden, dus mij maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het toch uit op een desillusie. Ik wil dat Mehmet of Ivan wint, maar ik denk dat Fay er met de poet vandoor gaat.
Ook zo en nauwelijks een bui te noemen. 33 graden was het vandaag.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar heel kort, iets van tien minuten. En bij jou?
Nou ja dan mis je ook weinig.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Mehmet is en zou Fay niet van die halve kunnen onderscheiden, dus mij maakt het niet uit.
Wow, dat is heet. Volgens het nieuws was het hier 30 graden en dat vond ik al heet genoeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook zo en nauwelijks een bui te noemen. 33 graden was het vandaag.
Volgens mij maakt die 3 graden ook weer niet zoveel uit, warm is warm.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, dat is heet. Volgens het nieuws was het hier 30 graden en dat vond ik al heet genoeg.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgens mij maakt die 3 graden ook weer niet zoveel uit, warm is warm.
Ik dacht dat het de petrichor was.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Even douchen, ik merk aan jullie dat ik stink.
Gaat hij douchen zodat het niet meer zó ruiktquote:
Komt ie terug in zo'n artificiële bloemetjesgeurquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gaat hij douchen zodat het niet meer zó ruikt
Axe natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Komt ie terug in zo'n artificiële bloemetjesgeur
bingoquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tilly krijgt nu een toeval, denk ik.
Uit Labyrinth, die jaren 80 film met David Bowie. Het rook niet lekker daar, maar naar zwavel en rotquote:
Zou hij hard kunnen rennen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een schare vrouwen achter zich aan.
Oh bah. Een film met Bowie, klinkt goed maar ik ken hem niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uit Labyrinth, die jaren 80 film met David Bowie. Het rook niet lekker daar, maar naar zwavel en rot
Fantasy, heel leuk wel. Jim Henson dacht ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh bah. Een film met Bowie, klinkt goed maar ik ken hem niet.
Ik ben bang van niet. Hopelijk heeft hij stevige kleding aan die niet zomaar van zijn lijf kan worden gerukt.quote:
Das Parfum- achtige toestanden. Arme Scrut.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Hopelijk heeft hij stevige kleding aan die niet zomaar van zijn lijf kan worden gerukt.
Moet ie maar geen Axe gebruiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Das Parfum- achtige toestanden. Arme Scrut.
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
je kent de Axe-reclames toch wel? Ik verzin het niet hoor.
Daar weten die domme vrouwtjes natuurlijk niets over.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat finale ned vs duitsland 1974 is
Slaap fijnquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:14 schreef Disana het volgende:
Ik ga naar bed en wens jullie een mooie voortzetting van de avond
zeker weet je datquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar weten die domme vrouwtjes natuurlijk niets over.
Slaap lekker, Disana!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |