Hier dus niet. Hier wordt alles bevoorraad met stinkende vrachtwagens en bestelbusjes, die op de stoep of de brug geparkeerd worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan ruikt het zo lekker fris, schoon, helder.
Ja, zo heb ik het vannacht getest. Niet met kaas, maar met stukje toast met pindakaas. Was onaangeroerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je geen blokje kaas neerleggen om te kijken of er van gegeten wordt?
Ach, als Til er maar blij mee is.quote:[..]
Ja, dat kan bijna niet goed gaan.
Echt, hou op hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we de 40 graden voor het eerst aan gaan tikken.
Nah, het smaakt wat aangebrand.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:59 schreef mootie het volgende:
Waarom wil ik lava altijd aanraken, het ziet er zo lekker uit.
Je moet ze daarna wel even afspoelen. Of blussen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet om op te eten, gekkie. Gewoon lekker met je handen door de lava roeren.
En even lekker insmeren met handcreme.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet ze daarna wel even afspoelen. Of blussen, eigenlijk.
Dat topic is inderdaad de weg kwijt!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
GC / Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #16
Er is potdomme een heel topic over![]()
Begrijp alleen niet waarom die niet in UTO staat.
Ja, ik snap niet dat mootie niet even de mensen in dat topic naar de COS heeft doorgestuurd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja toch? Had ook best allemaal in de COS gekund.
En dan meteen even een muziektopic koppelen. De ene na de andere youtube komt voorbij.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja toch? Had ook best allemaal in de COS gekund.
Een pakje sigaretten was wel weer handig geweest.quote:
Als het maar niet over politiek gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan meteen even een muziektopic koppelen. De ene na de andere youtube komt voorbij.![]()
En nog een weertopic mergen, dan hoeft men nooit meer uit de Cos.
Gekkiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het maar niet over politiek gaat
Dat is erg snel opgerookt daar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een pakje sigaretten was wel weer handig geweest.
Wordt over Utopia praten eigenlijk nog gedoogd in de COS?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het maar niet over politiek gaat
Soms wel. Maar er is beloofd dat er bij Uto2 strakker gemod zal worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Wordt over Utopia praten eigenlijk nog gedoogd in de COS?
Als ze maar niet in de SC komen met die onzin!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Soms wel. Maar er is beloofd dat er bij Uto2 strakker gemod zal worden.
Komen er dit jaar weer van die gezellige orkanen om te volgen?quote:
quote:
Alberto is al geweest. Was niet helemaal een orkaan maar de letter A is inmiddels geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Komen er dit jaar weer van die gezellige orkanen om te volgen?
Uiteraard. Er is er net eentje aan land gegaan, terwijl het seizoen officieel nog niet is begonnen. Stelt niet veel voor, behalve dat het daar als een malle gaat regenen. 30 cm op sommige plekken!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Komen er dit jaar weer van die gezellige orkanen om te volgen?
Nah, ik ben heel goed in staat dat soort voorzetjes naast te schieten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Als je die voorzet had gemist zouden er hier waarschijnlijk Belchinezen op de tribune gezeten hebben.
Slaap wel!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd voor de klamme lappen ofwel het katoensatijn.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 02:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je nu insta stories? naomi´s laatste stories eintrag is 4 uuren oud
ja dat is haar normal instagram, je moet de tool instagram stories downloaden dann kann je haar live volgenquote:
Die slaapt nu allang.. Je denkt toch niet dat haar phone batterij dat ibiza geparty wel volhoudt.??quote:Op dinsdag 29 mei 2018 02:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is haar normal instagram, je moet de tool instagram stories downloaden dann kann je haar live volgen
nee zij is ook niet altijd onlinequote:Op dinsdag 29 mei 2018 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die slaapt nu allang.. Je denkt toch niet dat haar phone batterij dat ibiza geparty wel volhoudt.??
Ik lig op bed raam is openquote:Op dinsdag 29 mei 2018 02:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Is het bij jullie ook nog zo warm? [ afbeelding ]
Licht uit zodat er geen insekten binnen komen ?quote:
Ik waarschuw niemand ik leg alleen uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 03:23 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Die mag hier MUZ / Wat luister je nu? #2448 WARN-U
het is niet dat auto schuld, hij makt er veel fehler, rijdt te erg en makt dann en crashquote:Op dinsdag 29 mei 2018 03:37 schreef markdeajaxfan het volgende:
Max moet lekker naar Ferrari gaan en wereldkampioen worden
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 03:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is niet dat auto schuld, hij makt er veel fehler, rijdt te erg en makt dann en crash
Hij heeft sowieso veel talent.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 03:52 schreef markdeajaxfan het volgende:
De laatste training heb ik gemist het is toch. fantastic hoe hij van plaats 20 naar plaats 9 rijd in de gp
[..]
ja hij is goed gerijden heeft geen fehler gemaktquote:Op dinsdag 29 mei 2018 03:52 schreef markdeajaxfan het volgende:
De laatste training heb ik gemist het is toch. fantastic hoe hij van plaats 20 naar plaats 9 rijd in de gp
[..]
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 04:29 schreef Punkman het volgende:
Zal ik het licht uit doen ?
Tot over 10 uur ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 04:29 schreef Punkman het volgende:
Zal ik het licht uit doen ?
Tot over 10 uur ofzo.![]()
35??quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
27 in de huiskamer, 35 in de slaapkamer.
35quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
27 in de huiskamer, 35 in de slaapkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |