haha dijk, Virgil en ik snappen hemquote:Op maandag 28 mei 2018 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nu nog een reservespeler voor voorin, idealiter ene die beetje op alle posities kan, een LB als Moreno weg gaat, eventueel een CB?
Naja en een keeper omdat Mignolet weg gaat.
Staat er gewoon een dijk van een selectie.
Alsof dat niet allang duidelijk was, maar het heeft geen zin natuurlijk. Je moet er maar het beste van maken.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Dat probeer ik je al jaren te vertellen
Zou fijn zijn als iemand het City dit keer wat moeilijker kan maken. Nog zo'n seizoen is fucking saai.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja Liverpool koopt nu spelers die je in FIFA ook koopt, die gaan het city echt lastig maken.
Gelukkig moet er veel bij Chelsea gebeuren en zit José bij united
quote:Op maandag 28 mei 2018 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
"De regering beschouwt Tottenham Hotspur als de voetbaltak van de NSB, die door Nederland, de Europese Unie en de VS wordt gezien als een nazistische organisatie ."
Ja was erg matig hequote:Op maandag 28 mei 2018 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als iemand het City dit keer wat moeilijker kan maken. Nog zo'n seizoen is fucking saai.
Maar daar speelt niemand waar jij op geiltquote:Op maandag 28 mei 2018 22:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
was ook niet serieus natuurlijk, volgende keer zeg ik wel watford, dan is dat wat duidelijker
gewoon championship kijken dan, niks saais aanquote:Op maandag 28 mei 2018 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als iemand het City dit keer wat moeilijker kan maken. Nog zo'n seizoen is fucking saai.
nee en ik vind Troy Deeney een eikelquote:Op maandag 28 mei 2018 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar daar speelt niemand waar jij op geilt
Vind ik inderdaad een hele leuke divisie.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon championship kijken dan, niks saais aan
wel zonde dat shrewsbury niet gepromoveerd is, die hebben volgend jaar safe standingquote:Op maandag 28 mei 2018 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vind ik inderdaad een hele leuke divisie.
Hoop dat safe standing breder doorgevoerd gaat worden. Kan niet wachten op safestanding op The Kopquote:Op maandag 28 mei 2018 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel zonde dat shrewsbury niet gepromoveerd is, die hebben volgend jaar safe standing
Lekker jankenquote:Op maandag 28 mei 2018 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Irritant hoofd, kut stem, topspits
heeft me inderdaad heel erg verbaasdquote:Op maandag 28 mei 2018 22:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar natuurlijk mad props voor de cultheld (en koopje) van het seizoen:
ANDY ROBERTSON
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas. Die solo-press tegen Man City ook echtquote:
ja lekker manquote:Op maandag 28 mei 2018 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Valt mee met reistijd voor Championship clubs
Waarom specifiek die wedstrijd?quote:Op maandag 28 mei 2018 22:47 schreef McGrath het volgende:
hopelijk kan ik dit jaar stoke city uit regelen
Die rechtsvoor stond anders niet linksbackquote:Op maandag 28 mei 2018 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en dan neemt een andere speler zijn oorspronkelijke positie in. Welkom bij Liverpool FC
ik kom hier altijd om tardis. te trekkenquote:Op maandag 28 mei 2018 22:50 schreef ArtistA het volgende:
ik kom even wat tranen met lachjes trekken
niet huilen
Hey Anneloosquote:Op maandag 28 mei 2018 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kom hier altijd om tardis. te trekken
Speel je nu bewust dom?quote:Op maandag 28 mei 2018 22:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die rechtsvoor stond anders niet linksback
Maar staat die aanvaller dan niet buitenspel?quote:Op maandag 28 mei 2018 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Speel je nu bewust dom?![]()
Spelers schuiven door. Dat betekent inderdaad niet dat de rechtsvoor helemaal linksachter gaat staan. Middenvelder naar linksachter, aanvaller zakt naar middenveld. Ben je er toch.
Je mycroft jezelf echt hequote:Op maandag 28 mei 2018 22:53 schreef Anneloos het volgende:
man man manwat heb ik nou weer met TARDIS. te maken, naast hem aanbidden
die ken ik nietquote:Op maandag 28 mei 2018 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kom hier altijd om tardis. te trekken
ja hansquote:Op maandag 28 mei 2018 22:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar staat die aanvaller dan niet buitenspel?
Ik ga volgend jaar naar Floridaquote:Op maandag 28 mei 2018 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste orkaan al op komst in Florida. Ik zou daar echt niet willen wonen geloof ik
Gezondheid.quote:
Neuh.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Draag je daarvoor alvast je je taken over?
Oei... Tampa, St-Petersburg, Miami, Jacksonville? Lekker hoorquote:Op maandag 28 mei 2018 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gezondheid.
Onder andere .Ik ga een rondreis maken
[..]
Neuh.
Nog niet eens. Ik vertoon studieontwijkend gedrag en open dan het topic waar altijd over van alles en nog wat gesproken wordtquote:
En ook nog een vlucht naar de westkust daarnaquote:Op maandag 28 mei 2018 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei... Tampa, St-Petersburg, Miami, Jacksonville? Lekker hoor
Oeh, waar ga je heen?quote:
Georgia, NC, SC, Virginia, Delaware, Maryland? Lekker hoor.quote:
Hier gaat het eigenlijk alleen maar over vrouwelijke SC-leden en voetbal en heel af en toe wat andersquote:Op maandag 28 mei 2018 23:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nog niet eens. Ik vertoon studieontwijkend gedrag en open dan het topic waar altijd over van alles en nog wat gesproken wordt
Ja, Ja, Ja, Ja, Nee, alleen doorheen rijden.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Georgia, NC, SC, Virginia, Delaware, Maryland? Lekker hoor.
Meerdere van deze steden zijn door negers overgenomen.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rouen, Calais, St-Omaars, Boulogne, Therouanne, Arras, Amiens, Cambrai.
Nog een goede reden om te gaan.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meerdere van deze steden zijn door negers overgenomen.
Waarom zeggen we eigenlijk wel bijvoorbeeld Keulen in plaats van Köln en veranderen we South Carolina niet in Zuid Carolina? Echt ik worstel hier al jaren meequote:Op maandag 28 mei 2018 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Georgia, NC, SC, Virginia, Delaware, Maryland? Lekker hoor.
Dat klinkt voor geen meter... Zuid-Karolinië... zo werd het vroeger in Nederlandse boeken wel genoemd hoor...quote:Op maandag 28 mei 2018 23:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Waarom zeggen we eigenlijk wel bijvoorbeeld Keulen in plaats van Köln en veranderen we South Carolina niet in Zuid Carolina? Echt ik worstel hier al jaren mee
Ik zeg Köln, noem in principe elke plaatsnaam bij het origineel, mits latijns alfabet.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Waarom zeggen we eigenlijk wel bijvoorbeeld Keulen in plaats van Köln en veranderen we South Carolina niet in Zuid Carolina? Echt ik worstel hier al jaren mee
ow toch wel Karoliniëquote:Op maandag 28 mei 2018 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat klinkt voor geen meter... Zuid-Karolinië... zo werd het vroeger in Nederlandse boeken wel genoemd hoor...
Hmm... lijkt me stugquote:Op maandag 28 mei 2018 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat klinkt voor geen meter... Zuid-Karolinië... zo werd het vroeger in Nederlandse boeken wel genoemd hoor...
heb ik totaal niet nodigquote:Op maandag 28 mei 2018 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit geloof ik meteen, echt wat voor Etto.
nee, heb sowieso weinig zin om vragen over voetbal of andere sport op te zoeken, laat dat spul maar aan mij voorbij gaan...quote:
Je kunt nu bewijzen of je de tweede meest intelligente user van KLB bent.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, heb sowieso weinig zin om vragen over voetbal of andere sport op te zoeken, laat dat spul maar aan mij voorbij gaan...
Hans is onaantastbaar nummer 1, voor altijd idd.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt nu bewijzen of je de tweede meest intelligente user van KLB bent.
quote:Op maandag 28 mei 2018 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hans is onaantastbaar nummer 1, voor altijd
jij wel ja.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb mezelf hier al jaren geleden als zodanig gemanifesteerd.
hahahahaquote:Op maandag 28 mei 2018 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ama is trouwens de tweede meest intelligente user.
Ik weet net hoe ik een ei moet kokenquote:Op maandag 28 mei 2018 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hans is onaantastbaar nummer 1, voor altijd idd.
ja, genieën hebben vaak moeite met simpele dingen... is een teken van een genie zijn, Hans.quote:
ftfyquote:Op maandag 28 mei 2018 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, autisten hebben vaak moeite met simpele dingen... is een teken van een autist zijn, Hans.
Autisten zijn dan ook vaak genieën, voorbeeld: Chai.quote:
Chai kan alleen prachtig zingen en is super sexyquote:Op maandag 28 mei 2018 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Autisten zijn dan ook vaak genieën, voorbeeld: Chai.
was een topic in ONZ, 2014-2015quote:Op maandag 28 mei 2018 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
maar kom maar eens met die absurde quiz dan
wiequote:Op maandag 28 mei 2018 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over Fabinho hebben?
Die komt zo meteen weer huilend binnen dat we niet over haar mogen pratenquote:Op maandag 28 mei 2018 23:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chai kan alleen prachtig zingen en is super sexy
Wist niet dat hier een fittie mee was.quote:Op maandag 28 mei 2018 23:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die komt zo meteen weer huilend binnen dat we niet over haar mogen praten
is ook een soort act van haar. Dan moet ze weer overal aankaarten dat dingen hypocriet zijn of scheef ofzo. Waar maak je je druk om denk ik danquote:Op maandag 28 mei 2018 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wist niet dat hier een fittie mee was.
Niet zo over je vaderquote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:14 schreef Catkiller het volgende:
Ja echt, hij kan prima een tokkiemoeder gebruiken.
Die slaat niemand om een paar woordjes gelukkig.quote:
Doe het veilig.quote:
Nee die heeft aan een blik genoeg he 👋quote:Op dinsdag 29 mei 2018 00:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die slaat niemand om een paar woordjes gelukkig.
nee, ik bereid me mentaal al voor op de wedstrijd van donderdagquote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens zijn we al bijgekomen van de transfer van Fabinho?
Wat is donderdag?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik bereid me mentaal al voor op de wedstrijd van donderdag
wit rusland tegen nederlandquote:
Niks geven om Tess Westerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh ik geef niks om Oranje, maar speciaal voor jou zal ik een kaarsje opsteken.
dankje.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh ik geef niks om Oranje, maar speciaal voor jou zal ik een kaarsje opsteken.
sommige mensen kijken blijkbaar liever naar mannenquote:
Een foeballerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje.
ik heb ook geen flauw benul wat een fabinho is
zegt me niksquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje.
ik heb ook geen flauw benul wat een fabinho is
Wat jammer, meidquote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:58 schreef xcachet het volgende:
Klote Instagram werkt al dagen niet goed meer.
niks van gemerktquote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:58 schreef xcachet het volgende:
Klote Instagram werkt al dagen niet goed meer.
Ik houd het graag nog even vriendelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat kan ook korter, in twee woorden.
Waarom? Jullie mannen zijn al zo kortaf.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat kan ook korter, in twee woorden.
Lekker generaliserenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom? Jullie mannen zijn al zo kortaf.
Dat noemt men efficiëntquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom? Jullie mannen zijn al zo kortaf.
Wat jammer weer, meidquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:04 schreef xcachet het volgende:
Straks 25 minuten wachten op de bus. Met de auto zou ik er 35 min over doen van deur tot deur.
lekker tegen elkaar op zweten in de busquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:04 schreef xcachet het volgende:
Straks 25 minuten wachten op de bus. Met de auto zou ik er 35 min over doen van deur tot deur.
Is een hele rustige bus, gelukkig.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker tegen elkaar op zweten in de bus
Nee onnodig oordelen zit me diep. En ik ben nooit op vakantiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:08 schreef LCMS het volgende:
Waarom zit het zo diep als het over FOK!ken op vakantie gaat, Chai? Of maak je je hier zelf ook schuldig aan?
sterkte in deze moeilijke periodequote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee onnodig oordelen zit me diep. En ik ben nooit op vakantie
Ik ga eind dit jaar naar Cambodja, en binnenkort midweekje Capriquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:08 schreef McGrath het volgende:
Ik wil ook op vakantie, maar dan naar siberië
Oké, ik ga nergens heenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga eind dit jaar naar Cambodja, en binnenkort midweekje Capri
ik heb hier ook geen moeite mee.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
was een grapje, natuurlijk ga ik ergens heen, zo naar mijn werk en vrijdag NAAR DE KLOTUH!
bijna?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer.
Wilde zeggen dat hij bijna dikker is dan ik.
Dat is jouw mening en dat respecteer ik .quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
is een boeiender leven dan jij hebt hoor.
Zeer correct van je.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik .
wat heb jij vrijdag, een theekransje?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik .
HALLO?!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:54 schreef Azpilicueta het volgende:
Vandaag komt de wk update voor Fifa. Zijn we al #HYPED?
Hans zo gaat het nooit wat worden met vrouwen. Zeg gewoon ja ook al hebben ze ongelijk en haat je ze diep van binnenquote:
Anders ik de jouwe wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dankje
Kan je steun goed gebruiken op deze xxl werkdag
Ik nog laterquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Anders ik de jouwe wel.
Moet tot 5 en half 7 thuis.
geen van beidequote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mwah. Weinig zin in vandaag maar kijk wel uit naar de lunch. En jij?
Ripquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja kutzooi. Moet nog leren voor m'n herkansing.
owquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hans zo gaat het nooit wat worden met vrouwen. Zeg gewoon ja ook al hebben ze ongelijk en haat je ze diep van binnen
Tekst voor op een houten bordje naast de voordeur hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:04 schreef Monopoly het volgende:
In deze reeks PESTEN wij niet!
Hier gebruiken wij geen INFORMATIE vanuit andere forums
Wij TREITEREN of RODDELEN hier niet
Hier hebben wij het LEUK
zo is datquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:04 schreef Monopoly het volgende:
Hier hebben wij het LEUK
kan zo op een leenbakker muurstickerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:04 schreef Monopoly het volgende:
Hier hebben wij het LEUK
echt niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we vandaag maximaal twee woorden per post plaatsen?
Lekker janken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:04 schreef Monopoly het volgende:
Hier hebben wij het LEUK
Haha afquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker janken?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
weet je wat? we doen het niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
kan lekker zijn. denk ikquote:
is goedquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat is twee keer zo veel als je anders doet
mn grammatica, wat doe jequote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat is twee keer zo veel als je anders doet
wat is er mis met deze dag?quote:
Ik wil mijn relatie met Azpilicueta niet op het spel zetten door in een maand zijn aantal notes van 15 naar 64 te verhogen.quote:
Kut mijn kontquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, daarom was het ook een verzoek.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil mijn relatie met Azpilicueta niet op het spel zetten door in een maand zijn aantal notes van 15 naar 64 te verhogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |