haha dijk, Virgil en ik snappen hemquote:Op maandag 28 mei 2018 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nu nog een reservespeler voor voorin, idealiter ene die beetje op alle posities kan, een LB als Moreno weg gaat, eventueel een CB?
Naja en een keeper omdat Mignolet weg gaat.
Staat er gewoon een dijk van een selectie.
Alsof dat niet allang duidelijk was, maar het heeft geen zin natuurlijk. Je moet er maar het beste van maken.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Dat probeer ik je al jaren te vertellen
Zou fijn zijn als iemand het City dit keer wat moeilijker kan maken. Nog zo'n seizoen is fucking saai.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja Liverpool koopt nu spelers die je in FIFA ook koopt, die gaan het city echt lastig maken.
Gelukkig moet er veel bij Chelsea gebeuren en zit José bij united
quote:Op maandag 28 mei 2018 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
"De regering beschouwt Tottenham Hotspur als de voetbaltak van de NSB, die door Nederland, de Europese Unie en de VS wordt gezien als een nazistische organisatie ."
Ja was erg matig hequote:Op maandag 28 mei 2018 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als iemand het City dit keer wat moeilijker kan maken. Nog zo'n seizoen is fucking saai.
Maar daar speelt niemand waar jij op geiltquote:Op maandag 28 mei 2018 22:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
was ook niet serieus natuurlijk, volgende keer zeg ik wel watford, dan is dat wat duidelijker
gewoon championship kijken dan, niks saais aanquote:Op maandag 28 mei 2018 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als iemand het City dit keer wat moeilijker kan maken. Nog zo'n seizoen is fucking saai.
nee en ik vind Troy Deeney een eikelquote:Op maandag 28 mei 2018 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar daar speelt niemand waar jij op geilt
Vind ik inderdaad een hele leuke divisie.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon championship kijken dan, niks saais aan
wel zonde dat shrewsbury niet gepromoveerd is, die hebben volgend jaar safe standingquote:Op maandag 28 mei 2018 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vind ik inderdaad een hele leuke divisie.
Hoop dat safe standing breder doorgevoerd gaat worden. Kan niet wachten op safestanding op The Kopquote:Op maandag 28 mei 2018 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel zonde dat shrewsbury niet gepromoveerd is, die hebben volgend jaar safe standing
Lekker jankenquote:Op maandag 28 mei 2018 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Irritant hoofd, kut stem, topspits
heeft me inderdaad heel erg verbaasdquote:Op maandag 28 mei 2018 22:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar natuurlijk mad props voor de cultheld (en koopje) van het seizoen:
ANDY ROBERTSON
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas. Die solo-press tegen Man City ook echtquote:
ja lekker manquote:Op maandag 28 mei 2018 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Valt mee met reistijd voor Championship clubs
Waarom specifiek die wedstrijd?quote:Op maandag 28 mei 2018 22:47 schreef McGrath het volgende:
hopelijk kan ik dit jaar stoke city uit regelen
Die rechtsvoor stond anders niet linksbackquote:Op maandag 28 mei 2018 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en dan neemt een andere speler zijn oorspronkelijke positie in. Welkom bij Liverpool FC
ik kom hier altijd om tardis. te trekkenquote:Op maandag 28 mei 2018 22:50 schreef ArtistA het volgende:
ik kom even wat tranen met lachjes trekken
niet huilen
Hey Anneloosquote:Op maandag 28 mei 2018 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kom hier altijd om tardis. te trekken
Speel je nu bewust dom?quote:Op maandag 28 mei 2018 22:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die rechtsvoor stond anders niet linksback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |