Onder anderequote:Op maandag 28 mei 2018 19:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe recent de dame in kwestie zich heeft gewassen
haha ik ookquote:
Uiteraardquote:Op maandag 28 mei 2018 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Azpi, ga je nieuwe DB animatie kijken? Heroes ofzo?
Komt op de dag wanneer jij stopt met die hardloop actquote:Op maandag 28 mei 2018 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Jammer dat dit DBS er nog niet uitgepatcht is
Echt hèquote:
Zouleuk zijn als ook andere karakters wat spotlight zouden krijgen.quote:
Klopt, Isabella gaat door de clit nog. Maar dan diep. Wordt weinig gezet want risicovol.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ik ook![]()
die isabella is ook kut hoor, dat is gewoon vch maar dan dieper en langer?
Wel mooi ja
Vrind.quote:
chill & relaxedquote:Op maandag 28 mei 2018 19:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vrind.
Prima ik zit nu in de bus met trage WiFi.
Beetje naar buiten kijken, beetje hier neuzelen
Waarom haat jij spinnen?quote:Op maandag 28 mei 2018 19:30 schreef Pensylvania het volgende:
Haha spin gevangen tijdens et poepen in de pot geflikkerd en op de kop gekakt. Twas weer een prima maandag op het werk.
Mss leuk voor jou om te weten, de busmaatschappij heet ADOquote:
Ik haat geen spinmen. Ze moeten me gewoon nie in de weg lopen tijdens het kakken. Bij een konijntje hak hetzelfde gedaan maar die kom je daar zo zelden tegen.quote:
Dat is top! Ga je ver mee komen!quote:Op maandag 28 mei 2018 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss leuk voor jou om te weten, de busmaatschappij heet ADO
Ik hoef nog maar 200 km maar er gaat nog een stuk door de bergen. ADO staat wel bekend om luxe en veilig reizenquote:Op maandag 28 mei 2018 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is top! Ga je ver mee komen!
sowquote:Op maandag 28 mei 2018 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanilleklont, ijzererts der sc, solide fundament
quote:Op maandag 28 mei 2018 19:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
sow![]()
Etto, netto de belangrijkste man van deze SC.
Lekker buscrew hosselenquote:Op maandag 28 mei 2018 19:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 200 km maar er gaat nog een stuk door de bergen. ADO staat wel bekend om luxe en veilig reizen
En ze killen muggen. Dat spreekt nog wel et meest voor zequote:
Etto is echt het cement tussen de stenen.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
sow![]()
Etto, netto de belangrijkste man van deze SC.
quote:Op maandag 28 mei 2018 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Etto is echt het cement tussen de stenen.
Tussen neus en lippen doorquote:
Heb je nog gevaarlijke of anders interessante situaties meegemaakt?quote:Op maandag 28 mei 2018 19:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 200 km maar er gaat nog een stuk door de bergen. ADO staat wel bekend om luxe en veilig reizen
Precies. Etto is alles, Etto is overal. Zonder Etto dondert de boel in in mekanderquote:Op maandag 28 mei 2018 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Etto is echt het cement tussen de stenen.
Werkt FOK! een beetje vanuit daar? Heb het in Maleisië geprobeerd, maar dat was echt niet te doen.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2018 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Bij de deka heb je nu Zak 500 gram mini smurfjes voor maar 2 euro
Niets gevaarlijks, wel veel dingen bezocht, musea, tempels, mariachi optredens, en vanochtend afscheid genomen van mn datequote:Op maandag 28 mei 2018 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nog gevaarlijke of anders interessante situaties meegemaakt?
Behoefte nog welquote:Op maandag 28 mei 2018 19:50 schreef Azpilicueta het volgende:
De behoefte aan fok gedurende een vakantie naar het buitenland is met recht wel het dieptepunt in je bestaan te noemen
Guus, smaragd der scquote:Op maandag 28 mei 2018 19:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
morgen zal het beter zijn
zal de zon je strelen
Oh ja is waar ook.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou eh, jij leest toch alle dm's
quote:
Ja ama wat heb je hier op te zeggenquote:Op maandag 28 mei 2018 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou eh, jij leest toch alle dm's
quote:Op maandag 28 mei 2018 19:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Ja ama wat heb je hier op te zeggen
quote:
Eensquote:Op maandag 28 mei 2018 19:50 schreef Azpilicueta het volgende:
De behoefte aan fok gedurende een vakantie naar het buitenland is met recht wel het dieptepunt in je bestaan te noemen
Wat voor ijsje heb je gehad?quote:Op maandag 28 mei 2018 19:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Enige irritante aan jou is dat ik je nummer nog niet heb
Lekker jankenquote:Op maandag 28 mei 2018 19:53 schreef ArtistA het volgende:
o jeetje, wat een mooie OP... ben ik het helemaal mee eensch
maar eigenlijk wil ik eerst iets zeggen over die dames met hun witte bikini's, die vind ik eigenlijk veel mooier, maar dat kan ik beter niet zeggen, denk ik...
even klagen.... even denken... waar zal ik eensch over klagen?
waarom lach ik hieromquote:Op maandag 28 mei 2018 19:30 schreef Pensylvania het volgende:
Haha spin gevangen tijdens et poepen in de pot geflikkerd en op de kop gekakt. Twas weer een prima maandag op het werk.
echt he, zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 28 mei 2018 20:07 schreef LCMS het volgende:
jongens, als iets of iemand je niet bevalt, gewoon negeren
quote:Op maandag 28 mei 2018 20:13 schreef LCMS het volgende:
Hey ik kreeg een quote-alert maar ik zie niets. Zal wel een onbelangrijk iemand zijn geweest
Die wil je nietquote:Op maandag 28 mei 2018 19:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Enige irritante aan jou is dat ik je nummer nog niet heb
Ik was hetquote:Op maandag 28 mei 2018 20:13 schreef LCMS het volgende:
Hey ik kreeg een quote-alert maar ik zie niets. Zal wel een onbelangrijk iemand zijn geweest
De WiFi lag er net een tijdje uit.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Werkt FOK! een beetje vanuit daar? Heb het in Maleisië geprobeerd, maar dat was echt niet te doen.
Als ik straks de bus uit stap laat ik jullie weer met rust tot de volgende busritquote:Op maandag 28 mei 2018 20:31 schreef LCMS het volgende:
JONGENS, KAP NOU EENS MET DAT FOK!KEN OP VAKANTIE
Mooi, verwen jezelf maar lekker. Je hebt het verdiend.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jammer, dan bubbel ik wel een extra rondje voor je
Dit zeg je nooit tegen mijquote:Op maandag 28 mei 2018 20:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mooi, verwen jezelf maar lekker. Je hebt het verdiend.
Dankje, klopt. Hard gewerktquote:Op maandag 28 mei 2018 20:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hopelijk moet je gelijk daarna weer een bus in!quote:Op maandag 28 mei 2018 20:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik straks de bus uit stap laat ik jullie weer met rust tot de volgende busrit
Omdat wij twee handen op 1 bierbuik zijnquote:
nou ja zegquote:Op maandag 28 mei 2018 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk moet je gelijk daarna weer een bus in!
En kap eens met oordelen, kutjong. Remco kennende staart hij ook nog genoeg uren uit het raam, vervelende betweter.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:31 schreef LCMS het volgende:
JONGENS, KAP NOU EENS MET DAT FOK!KEN OP VAKANTIE
Verwen jezelfquote:Op maandag 28 mei 2018 20:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
TR, Privé info gelektquote:Op maandag 28 mei 2018 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
En kap eens met oordelen, kutjong. Remco kennende staart hij ook nog genoeg uren uit het raam, vervelende betweter.
Ik heb geen overstapquote:Op maandag 28 mei 2018 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
alles goed chai?quote:Op maandag 28 mei 2018 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
En kap eens met oordelen, kutjong. Remco kennende staart hij ook nog genoeg uren uit het raam, vervelende betweter.
Haha witte ridderinquote:Op maandag 28 mei 2018 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hjb tegen hansie. Treurig doe je maar op een ander forumquote:Op maandag 28 mei 2018 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet hij zelf zijn bek maar houden en elders treurig doenquote:Op maandag 28 mei 2018 20:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hjb tegen hansie. Treurig doe je maar op een ander forum
Niet zo liegen, dat siert je niet.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Komt omdat ik mijn nummer naar hem heb gestuurd. Daarom doet hij lief
Mijn eigen witte ridderquote:Op maandag 28 mei 2018 20:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hjb tegen hansie. Treurig doe je maar op een ander forum
Heb je ze dan liever chagrijnig?quote:Op maandag 28 mei 2018 20:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
In de stikhitte klanten met een lach helpen
Jouw probleemquote:Op maandag 28 mei 2018 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Spelvout doordat mijn vingers gebuddytaped zijn
Echt super treurig hè, iemand anders een fijne vakantie wensen zonder FOK!quote:Op maandag 28 mei 2018 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet hij zelf zijn bek maar houden en elders treurig doen
Heb je moeite met vrolijk zijn?quote:Op maandag 28 mei 2018 20:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, ik moest een lach opzetten tegen chagrijnige kutkoppen
ai, als dat maar goed gaat.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Anne niet hoor, die gaat zo heerlijk met de elektrische tandenborstel in bad tekeer.
Misschien maar raampje open, je rode lamp uitzetten en deur open.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
In de stikhitte klanten met een lach helpen
Dat kan ook zonder die oordelen van jequote:Op maandag 28 mei 2018 20:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt super treurig hè, iemand anders een fijne vakantie wensen zonder FOK!
Ah, zo, nou terecht dat je extra gaat bubbelen dan.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, ik moest een lach opzetten tegen chagrijnige kutkoppen
Haha ik heb gelachen. Nu ga ik janken, omdat ik ‘een hoertje’ benquote:Op maandag 28 mei 2018 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien maar raampje open, je rode lamp uitzetten en deur open.
ga ik met je meequote:Op maandag 28 mei 2018 20:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Komende vakantie blijf ik maar weer 2 maanden weg , denk ik
Had ik het toch goedquote:Op maandag 28 mei 2018 20:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha ik heb gelachen. Nu ga ik janken, omdat ik ‘een hoertje’ ben
Remqo is een zeer gewaardeerd lid van deze SC, ongepast hoor.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwaquote:Op maandag 28 mei 2018 20:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Remqo is een zeer gewaardeerd lid van deze SC, ongepast hoor.
quote:Op maandag 28 mei 2018 20:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk weer in een bus betekent ons weer vergezellenquote:Op maandag 28 mei 2018 20:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik straks de bus uit stap laat ik jullie weer met rust tot de volgende busrit
Godver, je hebt gewoon gelijk, ik lees te snel.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Zo snel mogelijk weer in een bus betekent ons weer vergezellen
Sorry Frassquote:Op maandag 28 mei 2018 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
LATEN WE HET WEL LEUK HOUDEN??? JA VK??
Spreek lekker voor jezelfquote:Op maandag 28 mei 2018 20:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat ga je morgen antwoorden?quote:Op maandag 28 mei 2018 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik krijg overal steeds weer de vraag of ik instellingen wil doen voor gepersonaliseerde advertenties. JA IK WIL NIET DAT HEB IK GISTEREN EN EERGISTEREN AL GEZEGD
Rustig, pak even een biertje om tot bedaren te komen.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik krijg overal steeds weer de vraag of ik instellingen wil doen voor gepersonaliseerde advertenties. JA IK WIL NIET DAT HEB IK GISTEREN EN EERGISTEREN AL GEZEGD
echt hequote:Op maandag 28 mei 2018 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vroeg of laat bezwijken we allemaalquote:Op maandag 28 mei 2018 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ten onder ga aan druk en ja zeg.
Saaiquote:Op maandag 28 mei 2018 20:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Ben echt zenuwachtig voor de WK update op Fifa morgen
soww!quote:Op maandag 28 mei 2018 20:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zoek lekker een discord uit om je hart nog eens te luchten
Haha shit is getting seriousquote:Op maandag 28 mei 2018 20:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je die richting op wil gaan leg ik je rants wel neer bij de FA's, kunnen die over ons beide beslissen als je dat liever hebt.quote:Op maandag 28 mei 2018 21:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan.
Waar kan ik dit doen?quote:Op maandag 28 mei 2018 20:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2018 21:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan weten we of jimmy met cachi aan het daten is of niet
zure users gewoon negeren, leuke users, daar gaat het om.quote:
Bedankt vriendquote:Op maandag 28 mei 2018 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zure users gewoon negeren, leuke users, daar gaat het om.
Maar dat is waarschijnlijk omdat je nog geen seks hebt gehadquote:Op maandag 28 mei 2018 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn pik is er nog niet afgeschroeid dus het kan Cachie met haar azijnkut niet zijn.
neequote:Op maandag 28 mei 2018 21:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar dat is waarschijnlijk omdat je nog geen seks hebt gehad
Zou je deze zin anders kunnen formuleren? Scheelt vaak een heel hoop.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet hij zelf zijn bek maar houden en elders treurig doen
Ben meegegaan in jouw terminologie om het zuiver te houdenquote:Op maandag 28 mei 2018 21:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zou je deze zin anders kunnen formuleren? Scheelt vaak een heel hoop.
Wat loop je nu stoer de doen dan?quote:Op maandag 28 mei 2018 21:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Snap je. Dus kan nog steeds cachi zijn maar ik denk dat cachi niet snel omlaag zou daten
Tr voor hitlerverwijzingquote:Op maandag 28 mei 2018 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben meegegaan in jouw terminologie om het zuiver te houden
Hoe zou je het graag anders willen zienquote:Op maandag 28 mei 2018 21:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zou je deze zin anders kunnen formuleren? Scheelt vaak een heel hoop.
Beetje treurige act wel, azpi.quote:Op maandag 28 mei 2018 21:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik denk gewoon hardop. Je hoeft je niet aangevallen te voelen?
Je hebt gelijk. Ik betuig mijn spijt. Je bent 1 van mijn vrienden die ik lief heb en het allerbeste gun.quote:
Wel opletten hequote:Op maandag 28 mei 2018 21:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik betuig mijn spijt. Je bent 1 van mijn vrienden die ik lief heb en het allerbeste gun.
Wanneer is de 2e date en wat gaat er dan gebeuren?
quote:Op maandag 28 mei 2018 21:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik betuig mijn spijt. Je bent 1 van mijn vrienden die ik lief heb en het allerbeste gun.
Wanneer is de 2e date en wat gaat er dan gebeuren?
En ik heb spijt van die Cachet grapjes overigens. Domme en onzinnige act.quote:
Goede users kan je herkennen aan het feit dat ze hun fouten durven te erkennen en ervoor uit durven te komen.quote:Op maandag 28 mei 2018 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
En ik heb spijt van die Cachet grapjes overigens. Domme en onzinnige act.
Op een zodanige maier dat het gegarandeerd neuken wordtquote:Op maandag 28 mei 2018 21:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe zou je het graag anders willen zien
Oefquote:Op maandag 28 mei 2018 21:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Op een zodanige maier dat het gegarandeerd neuken wordt
Buk maar danquote:Op maandag 28 mei 2018 21:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Op een zodanige maier dat het gegarandeerd neuken wordt
nayquote:Op maandag 28 mei 2018 21:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ik woensdag vrij vraag dan kan ik lekker zwemGENOT doen en daarna Fifa spelen. Zal ik vrij vragen yay of nay?
Doe maar. Ik keur het toch niet goed.quote:Op maandag 28 mei 2018 21:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik ga denk ik woensdag vrij vragen boys
Ik zou meteen ontslag aanvragen, hoef je nooit meer vrij te vragenquote:Op maandag 28 mei 2018 21:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik ga denk ik woensdag vrij vragen boys
Beetje zonde om 5 jaar aan rechten weg te gooienquote:Op maandag 28 mei 2018 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou meteen ontslag aanvragen, hoef je nooit meer vrij te vragen
Echt welquote:Op maandag 28 mei 2018 21:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Doe maar. Ik keur het toch niet goed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2:59 boer
3:19 scheet
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2018 21:43:20 ]
quote:Op maandag 28 mei 2018 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]20 seconden gekeken, wat een tokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2:59 boer
3:19 scheet
quote:Op maandag 28 mei 2018 21:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je het filmpje van braddie aan het kijken?
Gelukkig heb je mij nogquote:Op maandag 28 mei 2018 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn Hans ik dacht dat we vrienden waren.
Hans is iedereen zijn vriendquote:Op maandag 28 mei 2018 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
moest natuurlijk beide hoogtepunten meemakenquote:Op maandag 28 mei 2018 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
20 sec is nog best een prestatie
Sinds iemand er niet meer tegen kon.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:09 schreef McGrath het volgende:
sinds wanneer zit die disclaimer: "voordat je reageert" er bij?
Sinds Cachet het niet meer trokquote:Op maandag 28 mei 2018 22:09 schreef McGrath het volgende:
sinds wanneer zit die disclaimer: "voordat je reageert" er bij?
Jij bent ook wel een volhouder hequote:Op maandag 28 mei 2018 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
moest natuurlijk beide hoogtepunten meemaken
Nee, R&P is ook een ander forum.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:11 schreef McGrath het volgende:
waarom gaat het dan over cachet? en hebben ze het dan over bokt?
nog een jaar in de championship maakt alles een beetje makkelijkerquote:Op maandag 28 mei 2018 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een volhouder he
Het gaat om R&P en dan kan je wel raden over wie.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:11 schreef McGrath het volgende:
waarom gaat het dan over cachet? en hebben ze het dan over bokt?
Is het ook.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind het heel raar dat je het niet over iets mag hebben terwijl ze het zelf openbaar maken
frispel?quote:Op maandag 28 mei 2018 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat om R&P en dan kan je wel raden over wie.
Had echt gehoopt op de clash tegen elkaar, nu moet het in de EFL/FA Cup gebeuren.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog een jaar in de championship maakt alles een beetje makkelijker
Hahquote:Op maandag 28 mei 2018 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heel dat stukje tekst is lelijk dus dat kan er ook nog wel bij.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:15 schreef Pensylvania het volgende:
Echt lelijk dat "pestgedrag" in de disclaimer niet met een hoofdletter is
Truequote:Op maandag 28 mei 2018 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel dat stukje tekst is lelijk dus dat kan er ook nog wel bij.
Natuurlijk, dat is helemaal anders en dat boeit niemand omdat wij er niet over janken.quote:
zonder geouwehoer kan je het forum opdoekenquote:Op maandag 28 mei 2018 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan dit geouwehoer nou eens afgelopen zijn
wait watquote:Op maandag 28 mei 2018 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Gotver VK ben jaloers, na Keita nu ook Fabinho naar Liverpool
Lekker jankenquote:Op maandag 28 mei 2018 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan dit geouwehoer nou eens afgelopen zijn
Nu nog een keeperquote:Op maandag 28 mei 2018 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Gotver VK ben jaloers, na Keita nu ook Fabinho naar Liverpool
Een extra keeper kwam sowieso, ongeacht het optreden van Karius. Mignolet zal sowieso weggaan, en dan heb je nog 'n keeper nodigquote:
Boeiendquote:Op maandag 28 mei 2018 22:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liever niet.
En zo schrijf je z'n naam niet
Ik ben beetje flabbergasted, geen van mn normale bronnen hadden het hier over.quote:
Misschien Cillessen een optiequote:Op maandag 28 mei 2018 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een extra keeper kwam sowieso, ongeacht het optreden van Karius. Mignolet zal sowieso weggaan, en dan heb je nog 'n keeper nodig
Triest ja... Zo'n Neres die gewoon een aardig seizoen draait moet al 30 kosten of zo. Ziyech gaat ook al richting 50. Ben benieuwd wat de clubs gaan neertellen als Tagliafico een goed WK speelt.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
50 miljoen anno 2018 is hetzelfde als 20 miljoen anno 2015transfermarkt is gek geworden.
Een alleskunner op het middenveld, hele goede speler en precies wat Arsenal nu mist. De belangrijkste pilaar van Monacoquote:Op maandag 28 mei 2018 22:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben beetje flabbergasted, geen van mn normale bronnen hadden het hier over.
Ik ken deze speler niet zo goed
Gok dat dit dan de vervanger wordt van Emre Can, en dat die dus definitief weg zal gaan.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een alleskunner op het middenveld, hele goede speler en precies wat Arsenal nu mist. De belangrijkste pilaar van Monaco
Echt hè, met een beetje goede defensieve middenvelder had Bale nooit een vrije schietkans gehad. Echt oneerlijk dat de keeper daar de schuld van kreeg.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:24 schreef Vanillekwark het volgende:
GODVERDOMME EINDELIJK EEN DEF MID WAT EEN FEEST IS DIT DAN![]()
![]()
Die Keita is ook al zon alleskunner, ook een geweldige balafpakkerquote:Op maandag 28 mei 2018 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fabinho, Henderson.
Keita, Wijnaldum
Oxlade, Fekir
Can zal wel vertrekken dan.
Prima om op de bank te hebbenquote:Op maandag 28 mei 2018 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die Keita is ook al zon alleskunner, ook een geweldige balafpakker
Wijnaldum is middelmaat joh
Echt ontzettend solide pffquote:Op maandag 28 mei 2018 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prima om op de bank te hebben
Basis middenveld zal dan Keita - Fabinho - Henderson/Oxlade zijn
Hij zal iig niet zeiken als hij slechts 25 potjes meepakt in een seizoen. Kan makkelijk in Engeland.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die Keita is ook al zon alleskunner, ook een geweldige balafpakker
Wijnaldum is middelmaat joh
Dat probeer ik je al jaren te vertellenquote:Op maandag 28 mei 2018 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom is Wenger niet jaren geleden vertrokken
Neequote:Op maandag 28 mei 2018 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kan daar beter gewoon Nigel de Jong hebben staan amirite?
Nu nog een reservespeler voor voorin, idealiter ene die beetje op alle posities kan, een LB als Moreno weg gaat, eventueel een CB?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |