Onder anderequote:Op maandag 28 mei 2018 19:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe recent de dame in kwestie zich heeft gewassen
haha ik ookquote:
Uiteraardquote:Op maandag 28 mei 2018 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Azpi, ga je nieuwe DB animatie kijken? Heroes ofzo?
Komt op de dag wanneer jij stopt met die hardloop actquote:Op maandag 28 mei 2018 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Jammer dat dit DBS er nog niet uitgepatcht is
Echt hèquote:
Zouleuk zijn als ook andere karakters wat spotlight zouden krijgen.quote:
Klopt, Isabella gaat door de clit nog. Maar dan diep. Wordt weinig gezet want risicovol.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ik ook![]()
die isabella is ook kut hoor, dat is gewoon vch maar dan dieper en langer?
Wel mooi ja
Vrind.quote:
chill & relaxedquote:Op maandag 28 mei 2018 19:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vrind.
Prima ik zit nu in de bus met trage WiFi.
Beetje naar buiten kijken, beetje hier neuzelen
Waarom haat jij spinnen?quote:Op maandag 28 mei 2018 19:30 schreef Pensylvania het volgende:
Haha spin gevangen tijdens et poepen in de pot geflikkerd en op de kop gekakt. Twas weer een prima maandag op het werk.
Mss leuk voor jou om te weten, de busmaatschappij heet ADOquote:
Ik haat geen spinmen. Ze moeten me gewoon nie in de weg lopen tijdens het kakken. Bij een konijntje hak hetzelfde gedaan maar die kom je daar zo zelden tegen.quote:
Dat is top! Ga je ver mee komen!quote:Op maandag 28 mei 2018 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss leuk voor jou om te weten, de busmaatschappij heet ADO
Ik hoef nog maar 200 km maar er gaat nog een stuk door de bergen. ADO staat wel bekend om luxe en veilig reizenquote:Op maandag 28 mei 2018 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is top! Ga je ver mee komen!
sowquote:Op maandag 28 mei 2018 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanilleklont, ijzererts der sc, solide fundament
quote:Op maandag 28 mei 2018 19:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
sow![]()
Etto, netto de belangrijkste man van deze SC.
Lekker buscrew hosselenquote:Op maandag 28 mei 2018 19:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 200 km maar er gaat nog een stuk door de bergen. ADO staat wel bekend om luxe en veilig reizen
En ze killen muggen. Dat spreekt nog wel et meest voor zequote:
Etto is echt het cement tussen de stenen.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
sow![]()
Etto, netto de belangrijkste man van deze SC.
quote:Op maandag 28 mei 2018 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Etto is echt het cement tussen de stenen.
Tussen neus en lippen doorquote:
Heb je nog gevaarlijke of anders interessante situaties meegemaakt?quote:Op maandag 28 mei 2018 19:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 200 km maar er gaat nog een stuk door de bergen. ADO staat wel bekend om luxe en veilig reizen
Precies. Etto is alles, Etto is overal. Zonder Etto dondert de boel in in mekanderquote:Op maandag 28 mei 2018 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Etto is echt het cement tussen de stenen.
Werkt FOK! een beetje vanuit daar? Heb het in Maleisië geprobeerd, maar dat was echt niet te doen.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2018 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Bij de deka heb je nu Zak 500 gram mini smurfjes voor maar 2 euro
Niets gevaarlijks, wel veel dingen bezocht, musea, tempels, mariachi optredens, en vanochtend afscheid genomen van mn datequote:Op maandag 28 mei 2018 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nog gevaarlijke of anders interessante situaties meegemaakt?
Behoefte nog welquote:Op maandag 28 mei 2018 19:50 schreef Azpilicueta het volgende:
De behoefte aan fok gedurende een vakantie naar het buitenland is met recht wel het dieptepunt in je bestaan te noemen
Guus, smaragd der scquote:Op maandag 28 mei 2018 19:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
morgen zal het beter zijn
zal de zon je strelen
Oh ja is waar ook.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou eh, jij leest toch alle dm's
quote:
Ja ama wat heb je hier op te zeggenquote:Op maandag 28 mei 2018 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou eh, jij leest toch alle dm's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |