En Denzel Dumfriesquote:Op zondag 3 juni 2018 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Die kerel ziet PSV ook gewoon als een springplank naar de Europese top. Zelfde verhaal als Davinson Sanchez.
Gaat ons hele elftal naar Rusland dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 04:35 schreef Scarface88 het volgende:
15 juli WK afgelopen. Daarna vakantie spelers. 21 augustus voorronde CL. Je hebt dus in totaal minder dan een maand om je elftal rond te krijgen (vakantie spelers meegerekend). Zeker als je er van uit gaat dat de transfermolen pas na t WK begint te draaien.
Ik zie het somber in. Mn gevoel zegt dat we t niet gaan redden.
Al spelen we in een g competitite zelfs dan ziet Scarface het somber inquote:
Begint dat gejank nu al weer? man man man.quote:Op maandag 4 juni 2018 04:35 schreef Scarface88 het volgende:
15 juli WK afgelopen. Daarna vakantie spelers. 21 augustus voorronde CL. Je hebt dus in totaal minder dan een maand om je elftal rond te krijgen (vakantie spelers meegerekend). Zeker als je er van uit gaat dat de transfermolen pas na t WK begint te draaien.
Misschien moet je eens beginnen met automutilatie, kan helpen om dit soort negatieve gedachtes te verdrijven.quote:Op maandag 4 juni 2018 04:35 schreef Scarface88 het volgende:
Dus het is al klaar? Verdomme ik had er zoveel zin inquote:Op maandag 4 juni 2018 04:35 schreef Scarface88 het volgende:
25 nog maar? Nog minimaal 6 jaar wachten op de 3de sterquote:Op maandag 4 juni 2018 15:28 schreef PSVCL het volgende:
Als scarface het nu al niet zit zitten worden we opnieuw kampioen
Zal z'n vader wel zijnquote:
Nou maar hopen dat Scarface al die tijd hier blijft postenquote:Op maandag 4 juni 2018 16:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
25 nog maar? Nog minimaal 6 jaar wachten op de 3de ster
Komt goed. Ik weet dat Badder me anders te veel gaat missen. Ik hou m scherpquote:Op maandag 4 juni 2018 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat Scarface al die tijd hier blijft posten
Het is een oom die veel op de herdgang rondloopt, bij koopt al jaren shirts met zijn eigen naam achterop. Remus Dumfries. Leuk om op twitter te volgen.quote:
Leuk feitje +1quote:
Ben jij het Rik?quote:Op maandag 4 juni 2018 17:44 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het is een oom die veel op de herdgang rondloopt, bij koopt al jaren shirts met zijn eigen naam achterop. Remus Dumfries. Leuk om op twitter te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |