Delanghe. Niet klaar. Heeft wel de leeftijd waarop Lafont in het eerste kwam.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Welk enorm talent heeft PSV in de jeugd? En is hij klaar voor het eerste?
Dan zie ik niet in hoe dat relevant is. Als deze jongen komt, dan is dat voor een basisplek. Een dan is hij al lang verkocht wanneer Delanghe zover is.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Delanghe. Niet klaar. Heeft wel de leeftijd waarop Lafont in het eerste kwam.
Welkom Lofontquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:54 schreef BadderHaring het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=330179
Alban Lofont. Dat zou best een stunt zijn. Die mag volgend jaar knokken met Unnerstall voor een plek als eerste keeper.
Met de huidige markt niet eens zo'n heel gekke prijs, toch? Vier miljoen ex.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:16 schreef BadderHaring het volgende:
Dumfries lijkt ook te gaan lukken. PSV wil toch iets meer dan 4 miljoen gaan betalen. Zal wel 5,5 worden met wat bonusspul.
Er zitten absoluut goeie dingen in het verhaal, die ook door andere voetbalclubs wel opgepikt worden. Bijvoorbeeld dat resultaat van het team niet heilig is in de jeugd, maar dat het gaat om de persoonlijke ontwikkeling van jonge spelers. Vooral bij Ajax wordt dat enorm gepredikt. Helaas zijn zij net de club die in het artikel genoemd worden omdat ze zich op dat vlak niets aantrekken van het KNVB beleid.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:20 schreef Ciscus het volgende:
Voor degenen die het boeit, hier een stuk van De Correspondent (artikel van Michiel de Hoog) over een club die snapt dat het huidige scouten en opleiden anders kan/moet of eigenlijk vooral nergens op slaat.
Maak kennis met de voetbalclub die wil winnen door winnen af te schaffen:
https://decorrespondent.n(...)87037523700-109a9af4
Ik verkondigde dan ook nergens dat het relevant zou zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan zie ik niet in hoe dat relevant is. Als deze jongen komt, dan is dat voor een basisplek. Een dan is hij al lang verkocht wanneer Delanghe zover is.
Los daarvan lijkt het mij sterk hoor, dat dit serieus is.
Meestal type je alleen relevante dingen, vandaar mijn verwarring.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik verkondigde dan ook nergens dat het relevant zou zijn.
Ik kan niet naar dit soort filmpjes kijken zonder irritatie. Net als die tikkie takkie touzani shit. Vreselijk. Had ik vroeger ook met Harry Vermeegen met de regenjas. Die was misschien nog wel irritanter zelfs.quote:
Dat komt omdat Andy te dom om te poepen is. Dit soort casual interviews kunnen leuk zijn, alleen niet zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kan niet naar dit soort filmpjes kijken zonder irritatie. Net als die tikkie takkie touzani shit. Vreselijk. Had ik vroeger ook met Harry Vermeegen met de regenjas. Die was misschien nog wel irritanter zelfs.
Zo gaat dat tegenwoordig, is leuk ofzo. Elke generatie wordt steeds dommer. De jeugd ziet liever dit soort onzin waar ze over "patas en freshen" praten dan een serieus interview.quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
In dit soort filmpjes praten mensen(vooral tegenwoordig) in template- vorm, met template woordjes "zeker, zeker man, ja tochhhh, je weet toch, lekker man, nee man". Er wordt werkelijk niets gezegd. Veel naarder wordt het niet
Maar wel afsluiten met 'groetjes'quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
In dit soort filmpjes praten mensen(vooral tegenwoordig) in template- vorm, met template woordjes "zeker, zeker man, ja tochhhh, je weet toch, lekker man, nee man". Er wordt werkelijk niets gezegd. Veel naarder wordt het niet
Haha die opmerking over Zn vrouw wel +1quote:
.quote:Op woensdag 30 mei 2018 05:25 schreef Lyrebird het volgende:
Hehehe, stelletje ouwe bromberen.
[ afbeelding ]
5,5 miljoen, koekoekquote:Op woensdag 30 mei 2018 08:38 schreef tja77 het volgende:
Bod op Dumfries inmiddels verhoogd naar 5,5 miljoen.
Als dat nog te laag is, dan hopelijk een andere optie.
Ik vind die Dumfries nog wel redelijk normaal praten eerlijk gezegd. Bij Royston Drenthe had ik ondertiteling nodig.quote:Op woensdag 30 mei 2018 04:11 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Zo gaat dat tegenwoordig, is leuk ofzo. Elke generatie wordt steeds dommer. De jeugd ziet liever dit soort onzin waar ze over "patas en freshen" praten dan een serieus interview.
Hij zit ergens tussen Wijnaldum en Willems in qua verstaanbaarheid en intelligent overkomen. Niet dat het boeit, hij moet goed voetballen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 10:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind die Dumfries nog wel redelijk normaal praten eerlijk gezegd. Bij Royston Drenthe had ik ondertiteling nodig.
ze weten dat Brands weg gaat dus de druk ligt bij hemquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
5,5 miljoen, koekoek
Doet Heerenveen het toch wel wat beter in de onderhandelingen dan PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |