quote:Op zondag 27 mei 2018 22:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
heb haar persoonlijk gefeliciteerd met een post. 😤😤😤😤😤
welk dierenpark is dat?quote:Op zondag 27 mei 2018 22:32 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik wel een beetje een dubbel gevoel bij.
Jup.. Helemaal mee eens.. Al snap ik het idee wel van het opvangen van dieren die in het wild niet zouden overleven, en gewend zijn aan menselijk gezelschap (al had dat in eerste instantie al voorkomen moeten worden door dat soort lui die zulke beesten als 'huisdier' nemen ritueel te verbranden), een plekje te geven in zo'n park.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
Dieren in dierentuinen is sowieso een raar idee
Dat idee werkt wel, maar enkel als geen enkel commercieel bedrijf een park zou kunnen openen.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:42 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.. Helemaal mee eens.. Al snap ik het idee wel van het opvangen van dieren die in het wild niet zouden overleven, en gewend zijn aan menselijk gezelschap (al had dat in eerste instantie al voorkomen moeten worden door dat soort lui die zulke beesten als 'huisdier' nemen ritueel te verbranden), een plekje te geven in zo'n park.
True.. Uiteindelijk gaat het allemaal om geld natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat idee werkt wel, maar enkel als geen enkel commercieel bedrijf een park zou kunnen openen.
Helaas wel.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:45 schreef I. het volgende:
[..]
True.. Uiteindelijk gaat het allemaal om geld natuurlijk.
SPOILER: Mooien gifjenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer van het verschil in kleurbalans, maar goed.
Dit klote warmte in de nacht.quote:Op zondag 27 mei 2018 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
Hitte is juist lekker![]()
Zolang het niet 's nachts is
In Mongolië is het ook fris.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kan echt niet met deze hitte omgaan. Ik in scandinavië geboren moeten zijn ofzo
In de winter kun je het met een beetje hulp wel lekker warm krijgenquote:Op zondag 27 mei 2018 23:04 schreef I. het volgende:
Bij mij is het altijd koel in m'n slaapkamer
Ook in de winter, da's dan wel weer een beetje jammer.
Het borrelnootje. Niet alleen als er een fuif is komt ie op tafel. Geen borrel zonder pinda's in een wit, bruin of geel jasje. Maar waar komt dat borrelnootje eigenlijk vandaan?quote:Op zondag 27 mei 2018 23:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gewoon raam openzetten en ventilator in het gat van het raam zetten is het zo koel 😎
😮 Ff kijkenquote:Op zondag 27 mei 2018 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het borrelnootje. Niet alleen als er een fuif is komt ie op tafel. Geen borrel zonder pinda's in een wit, bruin of geel jasje. Maar waar komt dat borrelnootje eigenlijk vandaan?
https://www.npo.nl/keurin(...)4-05-2018/KN_1699260
Niet alleen in de winter hoorquote:Op zondag 27 mei 2018 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de winter kun je het met een beetje hulp wel lekker warm krijgen
Leuk programmaquote:Op zondag 27 mei 2018 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het borrelnootje. Niet alleen als er een fuif is komt ie op tafel. Geen borrel zonder pinda's in een wit, bruin of geel jasje. Maar waar komt dat borrelnootje eigenlijk vandaan?
Keuringsdienst van waardequote:Op zondag 27 mei 2018 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
grammaticaal sterk ditquote:Op zondag 27 mei 2018 23:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat is een borrelnootje '' een krokant jasje met een pinda erin en word bij de borrel geserveerd''
pindaaquote:Op zondag 27 mei 2018 23:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat is een borrelnootje '' een krokant jasje met een pinda erin en word bij de borrel geserveerd''
Zowel de borrel als het nootje klinken lekkerquote:Op zondag 27 mei 2018 23:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
echt hequote:Op zondag 27 mei 2018 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zowel de borrel als het nootje klinken lekker
oh werkt nu wel op mobiel met de app?quote:Op zondag 27 mei 2018 23:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ben even geswitcht om te kijkenquote:Op zondag 27 mei 2018 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh werkt nu wel op mobiel met de app?
quote:
ja ik weet, grammatica is mijn zwakke puntquote:
Cutequote:Op zondag 27 mei 2018 23:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja ik weet, grammatica is mijn zwakke punt
ik vergeef het jequote:Op zondag 27 mei 2018 23:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja ik weet, grammatica is mijn zwakke punt
nou, niet helemaal als je verder kijktquote:Op zondag 27 mei 2018 23:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
borrelnoten zijn een Nederlands product
oquote:Op zondag 27 mei 2018 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou, niet helemaal als je verder kijkt
wat apart, ken niet veel mensen die dat cute vindenquote:
oh gelukkigquote:
Ik ben dan ook heel apart.quote:Op zondag 27 mei 2018 23:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat apart, ken niet veel mensen die dat cute vinden
[..]
oh gelukkig
kan ik weer goed slapen
Wie weet ben ik dat ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2018 23:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik dat dat I. Een vrouw was en borr0lnoot een vent.
Nergens op gebaseerd
apartquote:Op zondag 27 mei 2018 23:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik dat dat I. Een vrouw was en borr0lnoot een vent.
Nergens op gebaseerd
Jij bent een echte borrelnootje dusquote:Op zondag 27 mei 2018 23:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Oooooh oorsprong Indonesië en go tan
quote:Op zondag 27 mei 2018 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent een echte borrelnootje dus
afhaalchinees die geen chinees is, wel apart jaquote:
Het is ongekendquote:Op zondag 27 mei 2018 23:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey afhaalchinees![]()
Nog last van de hitte ?
quote:Op zondag 27 mei 2018 23:58 schreef I. het volgende:
Wtf. Ik heb dus gisteren een geschenkpakketje gekregen, zit daar een zak chips bij, met gebakken ei smaak.![]()
klinkt fucking goor hahahquote:Op zondag 27 mei 2018 23:58 schreef I. het volgende:
Wtf. Ik heb dus gisteren een geschenkpakketje gekregen, zit daar een zak chips bij, met gebakken ei smaak.![]()
ah ja..quote:Op zondag 27 mei 2018 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van die grijze muizen die je overal ziet
Het is gewoon 100% gebakken ei smaak, zit geen chips smaak meer aan.quote:
Dat klinkt niet lekkerquote:Op zondag 27 mei 2018 23:58 schreef I. het volgende:
Apartquote:Op maandag 28 mei 2018 00:03 schreef I. het volgende:
[..]
Het is gewoon 100% gebakken ei smaak, zit geen chips smaak meer aan.Alsof je een zak vol knapperige randjes van gebakken ei hebt, in chipsvorm
Nou vind ik dat wel lekker, maar ik zou er niet zomaar een schaaltje vol van hoeven
quote:
Precies dat inderdaad.quote:
ja oké dat is chillquote:Op maandag 28 mei 2018 00:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hier 23 maar heb echt geen last van hitte. Heb wel de ramen openstaan dus dat helpt
Chips moet wel naar chips smaken idd.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:03 schreef I. het volgende:
[..]
Het is gewoon 100% gebakken ei smaak, zit geen chips smaak meer aan.Alsof je een zak vol knapperige randjes van gebakken ei hebt, in chipsvorm
Nou vind ik dat wel lekker, maar ik zou er niet zomaar een schaaltje vol van hoeven
Ben je geslaagd ?quote:
Gefeliciteerdquote:
Afstudeeronderzoek is naar de tweede corrector.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2018 00:10 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Precies dat inderdaad.Ik heb nu 3 chipjes gehad, heb nu wel weer het idee dat ik er genoeg van heb gehad voor vandaag.
Inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2018 00:11 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Chips moet wel naar chips smaken idd.
Wat een bazin.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mn vriendin pakt nu borrelnootjes uit de kast
Ik ben blij voor jequote:Op maandag 28 mei 2018 00:12 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Afstudeeronderzoek is naar de tweede corrector.
Was een heel gedoe, tot dreigen met kort geding. Dit is een heuse opluchting.
Mikey
Plannen om het te vieren ?quote:Op maandag 28 mei 2018 00:14 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Danx. Ik kan het nog niet helemaal vatten. Vrijdag is het echt rond, meldde de directeur
tijd voor een feestjequote:Op maandag 28 mei 2018 00:14 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Danx. Ik kan het nog niet helemaal vatten. Vrijdag is het echt rond, meldde de directeur
Kan ik goed begrijpenquote:
Zou wat dat betreft de perfecte chips voor mij zijn.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]normaal heeft men moeite met het stoppen eten van chips. Met deze chips heb je daar in ieder geval geen last van. 3 chipjes en je zit al goed
Preciesquote:Op maandag 28 mei 2018 00:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]normaal heeft men moeite met het stoppen eten van chips. Met deze chips heb je daar in ieder geval geen last van. 3 chipjes en je zit al goed
Hiquote:
africhtenquote:Op maandag 28 mei 2018 00:16 schreef I. het volgende:
[..]
Als die van mij dat zou doen zou ze ook mogen blijven idd.
Ik moet Sabine toch feliciteren.quote:
Nog drie weken. Komt goed.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
tijd voor een feestje![]()
en je keuken die bijna klaar is toch
Neuh. Misschien onder collega's nog even. We zien wel.quote:
Ik heb vandaag mooie cadeaus gehad.quote:
ik doe echt mijn bestquote:Op maandag 28 mei 2018 00:19 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Moet je wel heeeel lief zijn zelf he.
Twee bonnen vpor Feyenoord fanshop en was bij het afscheid van Kuijt vandaag.quote:
Jarig ?quote:Op maandag 28 mei 2018 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twee bonnen vpor Feyenoord fanshop en was bij het afscheid van Kuijt vandaag.
Gaaf. Mijn zoon was bij het afscheid van Dennis Bergkamp. Hij heeft het daar nog zooo vaak over. Herinneringen voor het levenquote:Op maandag 28 mei 2018 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twee bonnen vpor Feyenoord fanshop en was bij het afscheid van Kuijt vandaag.
Eigenlijk was het tofste om me neef weer te zien na twee jaar van het alles maar afscheid was zeker mooi.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:24 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Gaaf. Mijn zoon was bij het afscheid van Dennis Bergkamp. Hij heeft het daar nog zooo vaak over. Herinneringen voor het oeven
Nee niet eensquote:
Samen herinneringen maken is nog mooier.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk was het tofste om me neef weer te zien na twee jaar van het alles maar afscheid was zeker mooi.
Slaapwel moekequote:Op maandag 28 mei 2018 00:30 schreef -sabine- het volgende:
Mijnnslaappillen doen hun werk.
Lekker koezen![]()
Ik ben blij met jullie
yupquote:Op maandag 28 mei 2018 00:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hebt dus een hele mooie dag gehad
Slaap lekker. Ik kap er ook maar mee voor nu.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:30 schreef -sabine- het volgende:
Mijnnslaappillen doen hun werk.
Lekker koezen![]()
Ik ben blij met jullie
Je moet nog wel meer beter kunnen mobielquote:Op maandag 28 mei 2018 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je moet makkelijker kunnen multi quoten op mobiel
Hoiquote:Op maandag 28 mei 2018 00:32 schreef I. het volgende:
https://www.npo.nl/keurin(...)1-03-2018/KN_1697721
Bekend met de verkoop van hebruikersdata aan derden?quote:Op maandag 28 mei 2018 00:32 schreef I. het volgende:
https://www.npo.nl/keurin(...)1-03-2018/KN_1697721
Hoiquote:
Nope. Lijkt me sowieso een lastige kwestie, je moet goed op de hoogte zijn van GDPR en je gebruikers op de hoogte stellen van wat je met die data doet, en welke data je mag verkopen / bewaren.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bekend met de verkoop van hebruikersdata aan derden?
Ja is wel iets om een expert voor in te huren of zo.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:39 schreef I. het volgende:
[..]
Nope. Lijkt me sowieso een lastige kwestie, je moet goed op de hoogte zijn van GDPR en je gebruikers op de hoogte stellen van wat je met die data doet, en welke data je mag verkopen / bewaren.
Ja zeker weten.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
gouden tijden voor data privacy officers
Dat valt nog wel mee hoor, GDPR is op zichzelf wel vrij eenvoudig. Zag laatst op de site van rijksoverheid een mooie uitleg.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja is wel iets om een expert voor in te huren of zo.
Want de verkoop moet volledig geannonimiseerd zijn?quote:Op maandag 28 mei 2018 00:44 schreef I. het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee hoor, GDPR is op zichzelf wel vrij eenvoudig. Zag laatst op de site van rijksoverheid een mooie uitleg.
Het lastige er aan is meer dat je je data moet gaan filteren, en goed moet zorgen dat er geen persoonlijke data tussenzit, identificeerbaar / traceerbaar.
Truste babigodquote:
Dat valt toch (bijna) niet te doenquote:Op maandag 28 mei 2018 00:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Want de verkoop moet volledig geannonimiseerd zijn?
quote:
Ligt aan de data denk ik.quote:
quote:
De verkoop niet, de data die je verkoopt wel. Er mogen geen directe links met de gebruikers in te vinden zijn.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Want de verkoop moet volledig geannonimiseerd zijn?
Oké top. Dat heb ik wel.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:51 schreef I. het volgende:
[..]
De verkoop niet, de data die je verkoopt wel. Er mogen geen directe links met de gebruikers in te vinden zijn.
Gebruikersdata mag dus wel verhandeld worden, maar mag dus niet uit idividueel traceerbare data bestaan.
Bijvoorbeeld:
Gebruiker x | 28 jaar | 5 weergaven op producten binnen de categorie kinderspeelgoed
Gebruiker y | 35 jaar | 12 weergaven op producten binnen de categorie meubels
Dat mag. Wanneer je er echter iets van specifieke NAW gegevens, e-mailadressen, telefoonnummers oid. in meeneemt, is het niet toegestaan.
Ja gewoon een ID.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:52 schreef I. het volgende:
Gebruiker x / y moet dan dus ook simpelweg een gegenereerd uniek ID zijn of iets dergelijks, geen naam die weer afgeleid is van de daadwerkelijke gebruiker.
Geen wetteksten lezen voor het slapen gaanquote:Op maandag 28 mei 2018 00:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga niet door al die tekst heen ploegen
Als je een eigen bedrijf hebt, of omgaat met dit soort privacy gevoelige informatie, is het zeker wel aan te raden.quote:Op maandag 28 mei 2018 00:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga niet door al die tekst heen ploegen
Markyquote:
True, het is maar een half uurtje, maar tochquote:Op maandag 28 mei 2018 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
Je kan beter uitgerust zijn als je gaat rijden
Trustequote:
Sterktequote:Op maandag 28 mei 2018 01:00 schreef I. het volgende:
Hmm crap. Over 6.5 uur moet ik een huurauto terugbrengen, ben alleen klaarwakker.Meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |