Keep your head up is volgens mij ook correct in het engels. Keep your head down betekent meer houd het hoofd koel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens wel grappig dat het in het Nederlands je hoofd hoog houden is en in het Engels juist head down (and go for it).
Lijkt dan meer op het Nederlandse schouders eronder.
Kop op.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens wel grappig dat het in het Nederlands je hoofd hoog houden is en in het Engels juist head down (and go for it).
Ah, ok. Bij keep your head down zie ik juist een aanstormende stier voor me (die houden hun hoofd dan behoorlijk laag)quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Keep your head up is volgens mij ook correct in het engels. Keep your head down betekent meer houd het hoofd koel.
Banden.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:49 schreef Gezicht het volgende:
Gelukkig laat Verstappen nu in FP1 iig alweer zien dat 'ie snel is.
Niet verwacht trouwens. Merc/Ferrari zou hier toch gewoon sneller moeten zijn gezien de hoeveelheid vol gas?
Ja, maar als het fout was gegaan (zoals bij bijv. Sirotkin) dan hadden alle betweters weer geroepen dat Max altijd de snelste wilt zijn en teveel risico nam.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:49 schreef Gezicht het volgende:
Gelukkig laat Verstappen nu in FP1 iig alweer zien dat 'ie snel is.
Niet verwacht trouwens. Merc/Ferrari zou hier toch gewoon sneller moeten zijn gezien de hoeveelheid vol gas?
Waarom zie ik de fp van vanavond niet in de Ziggo go app?quote:
De volgende keer dat het een keer mis gaat, gaat dat toch weer geroepen worden, al is dat pas weer volgend jaar in Canada. Ik maak me er niet meer druk om, en Verstappen zelf ook niet vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, maar als het fout was gegaan (zoals bij bijv. Sirotkin) dan hadden alle betweters weer geroepen dat Max altijd de snelste wilt zijn en teveel risico nam.
Omdat de FP alleen op het sportabokanaal komt en de kwali gewoon op het "gratis" Ziggo Sportkanaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom zie ik de fp van vanavond niet in de Ziggo go app?
Ik zie vanaf morgen pas de kwali in de gids staan.
Net FP1 teruggekeken (was te laat thuisquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, maar als het fout was gegaan (zoals bij bijv. Sirotkin) dan hadden alle betweters weer geroepen dat Max altijd de snelste wilt zijn en teveel risico nam.
Volgens mij is het meer 'stay out of trouble' en/of 'put in effort/work'.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Keep your head up is volgens mij ook correct in het engels. Keep your head down betekent meer houd het hoofd koel.
Ach, we weten toch de de Mercedes op de zachtste band ruk is.quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ach, we weten toch de de Mercedes op de zachtste band ruk is.
Omdat de Mercedes het gewoon niet doet op HS.quote:
Ah okequote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat de FP alleen op het sportabokanaal komt en de kwali gewoon op het "gratis" Ziggo Sportkanaal.
Zeker niet! Hoofd hoog houden is trots zijn, laat maar zien dat je het waard bent. Keep your head down is precies het tegenovergestelde. Dan probeer je vooral onzichtbaar te blijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als je een ace player stream wilt, whiskers lief aankijken. Ik weet niet hoe ze reageert als je haar zwoel aankijkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:44 schreef GM78 het volgende:
Weet iemand toevallig nog een fatsoenlijke link voor FP2
Was al een beetje aan het zoeken, maar kan zo niks vinden
Ik ben nu heel zwoel aan het kijken, maar helaas nog niksquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je een ace player stream wilt, whiskers lief aankijken. Ik weet niet hoe ze reageert als je haar zwoel aankijkt.
En (anders) reddit autosport stream pagina checken
Als je een acestream zoekt: Reddit motorsport streams.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:44 schreef GM78 het volgende:
Weet iemand toevallig nog een fatsoenlijke link voor FP2
Was al een beetje aan het zoeken, maar kan zo niks vinden
Wellesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:58 schreef GM78 het volgende:
[..]
Ik ben nu heel zwoel aan het kijken, maar helaas nog niks
https://www.gpupdate.net/(...)erstappen-in-canada/quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:59 schreef Justevo het volgende:
Ben er vandaag niet bij geweest. Wie rijdt er nou met die nieuwe Renault motor?
Op vrijdag bijna nooit omdat werkquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:14 schreef vosss het volgende:
Zijn die acestream-linkjes tegenwoordig weer niet toegestaan op FOK!?
Voorheen stonden er altijd wel wat linkjes bij.
Dat is een mogelijke vertaling. Een andere is 'blijf uit de problemen' en het kan ook 'werk hard' betekenen. In deze context vind ik 'blijf uit de problemen' de meest aannemelijke betekenis.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Zeker niet! Hoofd hoog houden is trots zijn, laat maar zien dat je het waard bent. Keep your head down is precies het tegenovergestelde. Dan probeer je vooral onzichtbaar te blijven.
Moet Roseanne wel commentaar leverenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Juist ja! De raftrace is het enige wat telt![]()
[ afbeelding ]
Mods van tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus tientallen slachtoffers omdat JIJ werkt
Dude
Wie wat waar hoe?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:53 schreef vosss het volgende:
Waarom precies duurde het goddome bekant een half uur voordat die gare knakenbak daar weg was?
Stelletje amateurs.
Hulkenberg zijn flipperbox ging kapot en die auto moest dus weg.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie wat waar hoe?
Ik heb FP1 helemaal moeten missen.
https://www.gpupdate.net/(...)da-met-snelste-tijd/quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie wat waar hoe?
Ik heb FP1 helemaal moeten missen.
En dat duurde een halfuur?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hulkenberg zijn flipperbox ging kapot en die auto moest dus weg.
Ik zou het leuk vinden. Toch verwacht ik dat Ferrari nu sneller is.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:54 schreef HiDiHo het volgende:
Zo...eens kijken of ver nog een nieuwe tijd neer gaat zetten
Hij gaat voor de Johnny Bravo look?quote:
Boeiend, het is niet alsof die muur net gestuct isquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:14 schreef Goudenvis het volgende:
Stroll gaat dit weekend sowieso nog een keer de muur in
Nee er mogen wel 2 kleppen bij maar die functie sound up is goedquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:20 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook zeker niet heel vet klinken.
Ik weet nog heel goed hoe het klonk toen ik voor het eerst een F1-race bezocht. Kippenvel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:20 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook zeker niet heel vet klinken.
Er wordt op de softs een stuk harder gereden dan in FP1 op hypers / ultras. Baantemperatuur?quote:
Nee, het slaat nergens op. Ik durf te wedden dat als de F1 teruggaat naar V10, en de kalender logischer maakt. Dat het beter is voor het milieu.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee er mogen wel 2 kleppen bij maar die functie sound up is goed
Sowieso. Ultra en Hyper worden dan snel te warm.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er wordt op de softs een stuk harder gereden dan in FP1 op hypers / ultras. Baantemperatuur?
Geen idee,quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er wordt op de softs een stuk harder gereden dan in FP1 op hypers / ultras. Baantemperatuur?
Hoeft niet per se. De fuel load of de wagenafstelling kan anders zijn. Of er wordt gewoonweg niet door iedereen volgas gereden, in ieder geval niet voor een volle ronde.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ook. Dat geluid was echt indrukwekkend, precies wat je zegt.. kippenvel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed hoe het klonk toen ik voor het eerst een F1-race bezocht. Kippenvel.
Klopt, maar dat zou dan gelden voor zowel RB als Mercedes.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. De fuel load of de wagenafstelling kan anders zijn. Of er wordt gewoonweg niet door iedereen volgas gereden, in ieder geval niet voor een volle ronde.
Vorig jaar nog een race bezocht. Ik zat op een overdekte tribune, en het geluid was nog steeds best hard. Je kan elkaar niet meer verstaan. Maar het klinkt gewoon totaal anders, minder intens.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:27 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik ook. Dat geluid was echt indrukwekkend, precies wat je zegt.. kippenvel.
Er kan best nog wel wat schade zijn aan de motor of de bak.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:27 schreef zoem het volgende:
De wagen is optisch nog verrassend heel na zo'n achterwaartse knal in de muur.
Niet dus, aldus Tedquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:27 schreef zoem het volgende:
De wagen is optisch nog verrassend heel na zo'n achterwaartse knal in de muur.
Bietje tape dr op en gaan met die bakquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Er kan best nog wel wat schade zijn aan de motor of de bak.
2x Renaultquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
2 FP's, 2× code rood.
Flinke schade bij Sainz, wrsch einde sessie (Sky)
Bodem, bak, diffuser oa begreep ikquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Reed er ook F2 dat weekend ? Want die klinken een stuk beter imo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een race bezocht. Ik zat op een overdekte tribune, en het geluid was nog steeds best hard. Je kan elkaar niet meer verstaan. Maar het klinkt gewoon totaal anders, minder intens.
Die reden ook ja, en dat deed pijn aan de oren. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Reed er ook F2 dat weekend ? Want die klinken een stuk beter imo.
quote:
Daarom ook zei ik ook optischquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoorde het ook ja. Wellicht dan toch gridstraf.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
De RB van Ricciardo schijnt een motorisch probleem te hebben
Gaat lekker met de Renoot
Ik ga ook ieder jaar met mijn vriendin naar een race en het geluid is inderdaad wel hard, maar niet indrukwekkend. Die F2 en GP3 wagens maken haast meer geluid.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een race bezocht. Ik zat op een overdekte tribune, en het geluid was nog steeds best hard. Je kan elkaar niet meer verstaan. Maar het klinkt gewoon totaal anders, minder intens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |