Voor de rest van de avond.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
voor nu of voor de rest van de avond ?
hahahaquote:
ik wilde "kwark" typenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2018 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
ONZ / Wat zal ik eens eten?
iedereen stemmen!
quote:Op zondag 27 mei 2018 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]https://www.hema.nl/winkels/winkel-zoeken
winterswijk beste winkel van nederlandquote:Op zondag 27 mei 2018 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]https://www.hema.nl/winkels/winkel-zoeken
ja ik zag het, iedereen naar winterswijk dusquote:Op zondag 27 mei 2018 20:46 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
winterswijk beste winkel van nederland
quote:Op zondag 27 mei 2018 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik zag het, iedereen naar winterswijk dus
jij ook hequote:Op zondag 27 mei 2018 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik zag het, iedereen naar winterswijk dus
ja zorg wel voor een touringcar zodat met het hele dodetopicspel daar kunnen afreizen en worsten etenquote:
logisch tochquote:Op zondag 27 mei 2018 20:54 schreef Limoentjuh het volgende:
waarom kan je nou niet meer 2x zelde reactie plaatsen?
variatiequote:Op zondag 27 mei 2018 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
ik krijg dat nooit, want ik weet variatie in mijn posts te brengen
volgens mij nietquote:Op zondag 27 mei 2018 20:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
kon eerst wel geloof ik. met die emojis
nooit.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah dan is het goed. Was al bang datvervangen werd door een eend
Niet alleen het dierenrijkquote:Op zondag 27 mei 2018 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
nooit.
Maar de Bolkes hebben wel vrienden inhet hele dierenrijk!
quote:Op zondag 27 mei 2018 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
nooit.
Maar de Bolkes hebben wel vrienden inhet hele dierenrijk!
ik ben tot eindig klaarquote:
citrusvruchtentarantuleborstelaarquote:
Sorryquote:
nee, gaat ook nit klaar worden vandaagquote:Op zondag 27 mei 2018 21:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
al klaar met het schrijven van je conclusie ?
voor wanneer moet het af zijn ?quote:Op zondag 27 mei 2018 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, gaat ook nit klaar worden vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op zondag 27 mei 2018 21:31 schreef -sabine- het volgende:
Ey Ey
Mijn afstudeeronderzoek is naar de tweede corrector. Ik verklaar mijzelf afgestudeerd
nicequote:Op zondag 27 mei 2018 21:31 schreef -sabine- het volgende:
Ey Ey
Mijn afstudeeronderzoek is naar de tweede corrector. Ik verklaar mijzelf afgestudeerd
netjes netjesquote:Op zondag 27 mei 2018 21:31 schreef -sabine- het volgende:
Ey Ey
Ey Ey
Ey Ey
Dat verdient van mij zelfs meer respect omdat je niet bent gestopt maar gwn verder gegaanquote:Op zondag 27 mei 2018 21:36 schreef -sabine- het volgende:
Dankjulliewel.
Ik ben in 1982 gestart. En nu klaar. Weliswaar met tussenpozen.
en die afstudeeronderzoek?quote:Op zondag 27 mei 2018 21:36 schreef -sabine- het volgende:
Dankjulliewel.
Ik ben in 1982 gestart. En nu klaar. Weliswaar met tussenpozen.
Alles voor de leerlingen.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat verdient van mij zelfs meer respect omdat je niet bent gestopt maar gwn verder gegaan![]()
toewijding
Ik ben nog langer bezig met mijn scriptiequote:Op zondag 27 mei 2018 21:39 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jan vorig jaar. Ook ernstig.
Maar klaar is klaar.
Heb je nog wel het idee dat het ergens goed voor is?quote:Op zondag 27 mei 2018 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben nog langer bezig met mijn scriptie
Vaak wel. Klopt, maar ik ben heel streng. Er moet gewerkt, anders moet je de volgende dag om kwart over acht komen. Ook als ik vrij ben.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
jouw leerlingen mogen zich gelukkig prijzen met zo'n docente
Gewoon lang vieren is toch rede toequote:Op zondag 27 mei 2018 21:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Voelt wel raar om het nu al te vieren, maar FY. Ik doe het gewoon
Getrakteerd heb ik in april,alquote:Op zondag 27 mei 2018 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon lang vieren is toch rede toe
Aan je leerlingen?quote:Op zondag 27 mei 2018 21:48 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Getrakteerd heb ik in april,al![]()
Iedere dag is het feest.
Ook een mogelijkheidquote:Op zondag 27 mei 2018 21:48 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat allemaal grappen waren.
dikke handel jonguh!quote:
Oh damn dat is gaafquote:
Zekerquote:
dat is mijn droombaan. Ik studeer daar nog voor. welke borstel ik het beste moet gebruiken etcquote:
Ahh, dat is ook gaaf. Kinderen zijn master. Ik wil altijd kind blijven. Of puber.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja ik werk ook. op een kinderopvang. het is helaas wel alleen parttime.
Is ook een laatige studiequote:Op zondag 27 mei 2018 21:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dat is mijn droombaan. Ik studeer daar nog voor. welke borstel ik het beste moet gebruiken etc
Lekker tellen met kinderenquote:Op zondag 27 mei 2018 21:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja ik werk ook. op een kinderopvang. het is helaas wel alleen parttime.
Dat zou ik dan nooit doen.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh damn dat is gaaf
Ik ben een keer op de bruiloft van een docente geweest maar nooit taart gehad
Zet door he!quote:Op zondag 27 mei 2018 21:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dat is mijn droombaan. Ik studeer daar nog voor. welke borstel ik het beste moet gebruiken etc
Was een leuke juf ookquote:Op zondag 27 mei 2018 21:52 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat zou ik dan nooit doen.
Maakt wel indruk op zo'n bruiloft zijn.
Ja om af te studeren, maar ben laatste tijd wel gedemotiveerd, maar ben nu wel zo ver dat ik het niet ga afbreken. Moet nog herkansinkje van een tentamen en dan nog de laatste hoofdstukken van scriptiequote:Op zondag 27 mei 2018 21:45 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Heb je nog wel het idee dat het ergens goed voor is?
Ik was dat vaak kwijt.
Stom geouwehoer ook goed?quote:
weinig mensen, veel zeehonden en tarantula'squote:Op zondag 27 mei 2018 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was een leuke juf ook![]()
Ik zou het ook nooit doen
Sowieso weinig mensen op mijn bruiloft
quote:Op zondag 27 mei 2018 21:55 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Deze maand zijn ze allemaal voor Limoentjuh.
Zo is datquote:Op zondag 27 mei 2018 21:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
weinig mensen, veel zeehonden en tarantula's
Alleen om de punten. Heel herkenbaar.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja om af te studeren, maar ben laatste tijd wel gedemotiveerd, maar ben nu wel zo ver dat ik het niet ga afbreken. Moet nog herkansinkje van een tentamen en dan nog de laatste hoofdstukken van scriptie
Mensen zijn overrated.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
weinig mensen, veel zeehonden en tarantula's
Jij bent pas altijd welkom.quote:
Foto's maken was wel de bedoeling vandaag, maar heeft de halve dag geregendquote:Op zondag 27 mei 2018 22:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nog wezen fietsen en fotograferen laatste tijd ?
Zonde. Kun je dan niets fotograferen?quote:Op zondag 27 mei 2018 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Foto's maken was wel de bedoeling vandaag, maar heeft de halve dag geregend
Jammer.quote:
Dat wel, maar had geen zin om helemaal nat geregend te wordenquote:
Heb je ook goede camera gear enzoquote:Op zondag 27 mei 2018 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar had geen zin om helemaal nat geregend te worden
Begint steeds beter te wordenquote:Op zondag 27 mei 2018 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook goede camera gear enzo
winkelenquote:Op zondag 27 mei 2018 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer.
Jij nog wat leuks gedaan vandaag?
goedenavond l.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:10 schreef I. het volgende:
Vandaag ook foto's geschoten. Was mooi droog in Overijssel.
Nieuwe dingen zijn altijd leukquote:Op zondag 27 mei 2018 22:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
winkelendat is voor mij altijd leuk. Of het nou regent of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |