Als je geen water mee naar binnen mag nemen, je alleen een flesje water kan kopen voor 5,70 en er dan geen dop op het flesje zit, dan snap ik die klacht welquote:Op zondag 27 mei 2018 19:49 schreef danos het volgende:
Dat gezeik altijd van festivalgangers over gratis drinkwater...
Eerder dat ik er geen reet aan vindt.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ga er gratis naartoe. Geen connecties hebben.
quote:Op zondag 27 mei 2018 20:37 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Flesjes water waren 2 munten, bekers water 1 munt en er was gratis water. Genoeg mogelijkheden om aan water te komen dus. Wat is dan het probleem? Dat je even in de rij moet staan voor gratis water?
quote:Er was te weinig gratis drinkwater en flesjes water die bij de bar gekocht konden worden, waren enorm duur (2 muntjes). Voor de twee gratis drinkwater-punten stonden immens lange rijen.
Dit is inderdaad wat ik net schreef, behalve dat er ook bekers water waren. Flesjes waren duur, voor gratis water moest je in de rij staan.quote:
Jij schreef 'even', in de praktijk is het 'immens lange rijen'. Niet wat je zonet schreef. Of heb je nog een extra duidelijke Jip en Janneke uitleg nodig? Zeg het maar hoor, wil je graag helpenquote:Op zondag 27 mei 2018 21:12 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wat ik net schreef, behalve dat er ook bekers water waren. Flesjes waren duur, voor gratis water moest je in de rij staan.
Dat is waar, al het eten en drinken op een festival is schofterig duur. Dat weet je vantevoren en je kan er ook voor kiezen om niet te gaan.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:45 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
6 euro voor een flesje water is gigantisch veel hoe rijk je ook bent vriend
Nou ja ik begrijp je idee en ben het niet heel erg oneens met je, maar kom op zeg die mensen hadden niet verwacht dat ze voor een stom flesje water 6 euro moesten betalen terwijl ze opbranden. Dat is gewoon klachtwaardig. Je weet dat je geld uitgeeft aan bier en wijn en bla maar als je dan zo verneukt wordt is gewoon wel zuur zoals ik ernaar kijk.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:10 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dat is waar, al het eten en drinken op een festival is schofterig duur. Dat weet je vantevoren en je kan er ook voor kiezen om niet te gaan.
Enige wat je de organisatie kan verwijten is dat er te weinig waterpunten waren.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:18 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou ja ik begrijp je idee en ben het niet heel erg oneens met je, maar kom op zeg die mensen hadden niet verwacht dat ze voor een stom flesje water 6 euro moesten betalen terwijl ze opbranden. Dat is gewoon klachtwaardig. Je weet dat je geld uitgeeft aan bier en wijn en bla maar als je dan zo verneukt wordt is gewoon wel zuur zoals ik ernaar kijk.
Oke dus gezien de verwachtingen was wat ze deden goed maar in de praktijk bleek het helemaal niet goed te zijn omdat het weer veel extremer was dan verwacht ofzo is de kern?quote:Op zondag 27 mei 2018 22:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Enige wat je de organisatie kan verwijten is dat er te weinig waterpunten waren.
Maar als ik naar de line-up kijk denk ik dat er ongeveer 5000 kaarten waren en dus snap ik de organisatie.
Nou ja hans als jij dat uit mijn woorden haalt dan zal ik dat wel gezegd hebben.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:23 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke dus gezien de verwachtingen was wat ze deden goed maar in de praktijk bleek het helemaal niet goed te zijn omdat het weer veel extremer was dan verwacht ofzo is de kern?
Ja joh laten we vooral de klachten vergeten die de mensen hebben die er warenquote:Op zondag 27 mei 2018 22:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nou ja hans als jij dat uit mijn woorden haalt dan zal ik dat wel gezegd hebben.
En ja inderdaad als jan en alleman opeens massaal aan de spa blauw wilt en jij hebt dat niet voorzien, dan is dat kut.
Hoe de situatie in de praktijk was is speculeren, en in geval van de Telegraaf blijft het daarbij.
Owja.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:26 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja joh laten we vooral de klachten vergeten die de mensen hebben die er waren
Je betaalt voor bronwater waar je in de supermarkt ook voor betaalt, kraanwater is gratis.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:28 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Serieus trouwens wat is dit? Vinden jullie het normaal dat mensen 6 euro moeten betalen voor een flesje water ofzo op een festival waar ze al goed voor betaald hebben en niks mee mogen nemen? Water is daarmee even duur of duurder als bier op een dag dat het extra heet is, wat ze wisten. Ze worden gewoon uitgezogen. Voor mijn gevoel zijn dit echt alleen uitspraken die autisten kunnen doen maar dat zullen jullie wel niet zijn of wel. Denk even na zeg en verplaats je in de personen die er waren
Waarom zou je ook een beetje van muziek gaan genieten, biertjes klappen en aan de lopende band lekkere chicks neuken als je jezelf ook de hele dag kunt afberen op je verzonnen topicsquote:
- Te harde muziek; ik heb geen zin in een piep in mijn oor na afloop.quote:Op zondag 27 mei 2018 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je ook een beetje van muziek gaan genieten, biertjes klappen en aan de lopende band lekkere chicks neuken als je jezelf ook de hele dag kunt afberen op je verzonnen topics
Vind ik niet normaal, maar prijzen op festivals zijn vaak niet normaal. Dat heb je als je als organisator een monopolie op eten en drinken op het terrein hebt en dit weten de bezoekers ook. Kijk niet alleen naar de prijs van het kaartje, maar kijk ook vooraf naar de prijzen van het eten en drinken om een goede inschatting te maken over de totale prijs van het festival.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:28 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Serieus trouwens wat is dit? Vinden jullie het normaal dat mensen 6 euro moeten betalen voor een flesje water ofzo op een festival waar ze al goed voor betaald hebben en niks mee mogen nemen? Water is daarmee even duur of duurder als bier op een dag dat het extra heet is, wat ze wisten. Ze worden gewoon uitgezogen. Voor mijn gevoel zijn dit echt alleen uitspraken die autisten kunnen doen maar dat zullen jullie wel niet zijn of wel. Denk even na zeg en verplaats je in de personen die er waren
Blijf dan lekker thuis.quote:
Daar zijn wij ook blij mee.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:34 schreef Geleerde het volgende:
Ben ik blij, al jaren en jaren, niet meer uitga![]()
Ik huil om de line-up.quote:Op maandag 28 mei 2018 08:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Blijf dan lekker thuis..
Je eigen dag verneuken omdat je te groen bent om een paar euro uit te geven.... OP EEN FESTIVAL. Wat had je dan verwacht? Kwartje vijftig?.
Precies, waarom verbieden bij entree? de Efteling verbied dat toch ook niet? en daarnaast... je mag helemaal niet in andermans tassen gluren naar spullen dat is prive! , wat als er iemand tussen zit met glutenallergie met speciaal brood of andere ziektes dat af en toe een pil met een slok water moet? (los van de xtc liefhebbers)quote:Op zondag 27 mei 2018 22:34 schreef matigeuser het volgende:
Elk bedrijf mag vragen wat hij wil voor zijn producten, normaal gesproken althans. Het is dan aan de potentiële klant om wel of niet gebruik te maken van de dienst.
Maar, aangezien de organisatie van het festival je verbiedt om zelf iets mee te nemen, dus ook je eigen fles water, ben je verplicht een 1e levensbehoefte af te nemen van diezelfde organisatie. En dan ben je met 6 euro per fles gewoon een vieze vuile smeerlap. Dit zou niet moeten kunnen.
Zeker als het zo duur is.quote:Op maandag 28 mei 2018 09:58 schreef DeAfgeleide het volgende:
Geld wat voor water vragen is in 100% van de gevallen een terechte klacht
line up bekeken. Hardop gelachen om de namen. Kensington, Chef Special etcquote:
Lijkt wel de actieve topiclist van klb. Was jett rebel er toevallig ook?quote:Op maandag 28 mei 2018 11:56 schreef Handleiding het volgende:
[..]
line up bekeken. Hardop gelachen om de namen. Kensington, Chef Special etc
quote:Op zondag 27 mei 2018 19:45 schreef Linkesoep het volgende:
Mensen die 60-70eu betalen om op een mierenhoop te staan zullen ook wel 6eu lappen voor een flesje water.
Dat dachten de organisators denk ik.
Je gaat ook nooit uieteten want een biefstuk kan je zelf bakken?quote:Op maandag 28 mei 2018 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die naar een festival gaan en die tarieven betalenheb op het balkon ook muziek en zoveel water als ik wil drinken.
Wat ik meestal doe is kijken naar een bepaalde prijs/kwaliteit. Als je ergens heel goede steak krijgt en je betaalt er aardig voor, dan vind ik het niet erg. Alleen op een festival 6 euro voor een flesje water betalen of 5 euro voor een frietje voelt voor mij gewoon bijna als opgelicht worden.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je gaat ook nooit uieteten want een biefstuk kan je zelf bakken?
Of niet op vakantie gaan want die stranden kan je ook op je pc bekijken.
Niet begrijpen dat je voor de ervaring/genot iets onderneemten dat om geld te besparen. Links of rechtsom het geld wat je verdient geef je toch wel uit.
Liever je geld aan de belastingdienst geven omdat je het nodig vond 135 te rijden ipv 120. Daar gaat al het geld wat je ook aan een festival had kunnen "verspillen".
En dat is het ook. Vandaar de klacht. Het festival is het geld wel waard, en dat je 5x de inkoopsprijs betaald voor water is ook prima, maar dit is ruim 10x. Dit is gewoon uitbuiten, want mensen hebben het nodig anders kun je de meeste halverwege afvoeren.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat ik meestal doe is kijken naar een bepaalde prijs/kwaliteit. Als je ergens heel goede steak krijgt en je betaalt er aardig voor, dan vind ik het niet erg. Alleen op een festival 6 euro voor een flesje water betalen of 5 euro voor een frietje voelt voor mij gewoon bijna als opgelicht worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |