Als je geen water mee naar binnen mag nemen, je alleen een flesje water kan kopen voor 5,70 en er dan geen dop op het flesje zit, dan snap ik die klacht welquote:Op zondag 27 mei 2018 19:49 schreef danos het volgende:
Dat gezeik altijd van festivalgangers over gratis drinkwater...
Eerder dat ik er geen reet aan vindt.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ga er gratis naartoe. Geen connecties hebben.
quote:Op zondag 27 mei 2018 20:37 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Flesjes water waren 2 munten, bekers water 1 munt en er was gratis water. Genoeg mogelijkheden om aan water te komen dus. Wat is dan het probleem? Dat je even in de rij moet staan voor gratis water?
quote:Er was te weinig gratis drinkwater en flesjes water die bij de bar gekocht konden worden, waren enorm duur (2 muntjes). Voor de twee gratis drinkwater-punten stonden immens lange rijen.
Dit is inderdaad wat ik net schreef, behalve dat er ook bekers water waren. Flesjes waren duur, voor gratis water moest je in de rij staan.quote:
Jij schreef 'even', in de praktijk is het 'immens lange rijen'. Niet wat je zonet schreef. Of heb je nog een extra duidelijke Jip en Janneke uitleg nodig? Zeg het maar hoor, wil je graag helpenquote:Op zondag 27 mei 2018 21:12 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wat ik net schreef, behalve dat er ook bekers water waren. Flesjes waren duur, voor gratis water moest je in de rij staan.
Dat is waar, al het eten en drinken op een festival is schofterig duur. Dat weet je vantevoren en je kan er ook voor kiezen om niet te gaan.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:45 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
6 euro voor een flesje water is gigantisch veel hoe rijk je ook bent vriend
Nou ja ik begrijp je idee en ben het niet heel erg oneens met je, maar kom op zeg die mensen hadden niet verwacht dat ze voor een stom flesje water 6 euro moesten betalen terwijl ze opbranden. Dat is gewoon klachtwaardig. Je weet dat je geld uitgeeft aan bier en wijn en bla maar als je dan zo verneukt wordt is gewoon wel zuur zoals ik ernaar kijk.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:10 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dat is waar, al het eten en drinken op een festival is schofterig duur. Dat weet je vantevoren en je kan er ook voor kiezen om niet te gaan.
Enige wat je de organisatie kan verwijten is dat er te weinig waterpunten waren.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:18 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou ja ik begrijp je idee en ben het niet heel erg oneens met je, maar kom op zeg die mensen hadden niet verwacht dat ze voor een stom flesje water 6 euro moesten betalen terwijl ze opbranden. Dat is gewoon klachtwaardig. Je weet dat je geld uitgeeft aan bier en wijn en bla maar als je dan zo verneukt wordt is gewoon wel zuur zoals ik ernaar kijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |