Mooie namen, wedstrijd begint rond 14:00-14:15!quote:Dirk Kuyt neemt vandaag officieel afscheid als profvoetballer. Ruim een jaar nadat de Katwijker Feyenoord in De Kuip met drie doelpunten naar de landstitel schoot, maakt hij in hetzelfde stadion nog één keer zijn opwachting in de ‘Dirk Kuyt Testimonial’.
Teams
Afgelopen week zijn de drie teams bekend gemaakt. In totaal zullen er drie ploegen in actie komen. Feyenoord, Vrienden van Dirk en Oranje. Ronald Koeman, Ruud Gullit en Louis van Gaal zijn in De Kuip aanwezig om de ploegen te coachen.
Feyenoord
Patrick Lodewijks, Salamon Kalou, Pascal Bosschaart, Bilal Basacikoglu, Steven Berghuis, Pierre van Hooijdonk, Patrick Paauwe, Jens Toornstra, Tonny Vilhena, Eljero Elia, Terence Kongolo, Roy Makaay, Ron Vlaar en Denny Landzaat.
Vrienden van Dirk
Jerzy Dudek, Fabio Aurelio, Craig Bellamy, Jamie Carragher, Andy Caroll, Luis Garcia, Steven Gerrard, Albert Riera, Volkan Demirel, Cristian Baroni, Emre, Raul Meireles, Selcuk Sahin, Moussa Sow en Pierre Webo.
Oranje
Edwin van de Sar, Ryan Babel, Frank de Boer, Wilfred Bouma, Giovanni van Bronckhorst, Philip Cocu, Memphis Depay, John Heitinga, Nigel de Jong, Ruud van Nistelrooy, Andre Ooijer, Robin van Persie, Arjen Robben, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart.
Live
De afscheidswedstrijd van Dirk Kuyt is live te zien op de NOS. De uitzending vanuit De Kuip wordt gepresenteerd door Tom Egbers en Joep Schreuder. Het commentaar komt van Jeroen Grueter. De uitzending begint om 13:30 uur.
quote:Op zondag 27 mei 2018 13:44 schreef Max23 het volgende:
Ah, Robben weer geblesseerd dus voetbalt niet mee
Is vrij gebruikelijk in Engeland.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:10 schreef Evertjan het volgende:
dit kan alleen in NL![]()
Zie je al straks in Italie een soort gelijke wedstrijd voor Buffon? Dacht het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Pirlo had hem toevallig een weekje terug.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:10 schreef Evertjan het volgende:
dit kan alleen in NL![]()
Zie je al straks in Italie een soort gelijke wedstrijd voor Buffon? Dacht het niet
Ik kijk niet-serieus.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:19 schreef yats het volgende:
Is er serieus iemand die dit iets interesseert of die hier serieus naar kijkt?
ik heb het op de achtergrond aan staanquote:Op zondag 27 mei 2018 14:19 schreef yats het volgende:
Is er serieus iemand die dit iets interesseert of die hier serieus naar kijkt?
veel meer sfeerquote:Op zondag 27 mei 2018 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
Afscheidswedstrijd van Van Bommel was ook mooi met ZlatanGod
"Carragher spat at my daughter .. Nice"quote:
Ik wou het net zeggen..quote:Op zondag 27 mei 2018 14:38 schreef Grifte het volgende:
Bilal valt zelfs in een veteranenwedstrijd uit de toon.
het leven is goed voor Tommie Egbersquote:Op zondag 27 mei 2018 14:43 schreef Grifte het volgende:
Het buikknoopje van Egbers' overhemd heeft het moeilijk.
Mensen praten altijd over hoe ze fan zijn van Messi of Ronaldo of Neymar etc maar voor mij is en blijft er maar 1 en dat is Gerrard. Die man heeft alles wat mij blij maaktquote:
zeker,is na iniesta mn lievelingsmiddenvelderquote:Op zondag 27 mei 2018 14:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mensen praten altijd over hoe ze fan zijn van Messi of Ronaldo of Neymar etc maar voor mij is en blijft er maar 1 en dat is Gerrard. Die man heeft alles wat mij blij maakt
Ja echt heh. Ik open fok speciaal om te zeggen wat voor mafklapper dat isquote:
Makaay nietquote:Op zondag 27 mei 2018 15:06 schreef Edensnator het volgende:
Van Nistelrooy is nu slanker dan dat ie was tijdens zijn carrière
Genieten van het Nederlands elftal.........best onverwacht ditquote:
De meeste spelers zijn inderdaad nog steeds beter dan de huidige generatiequote:Op zondag 27 mei 2018 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Genieten van het Nederlands elftal.........best onverwacht dit
Ook wel een beetje jeugdsentiment, toch wel de spelers van het NL elftal waar ik mee opgegroeid ben, met van der sar, de Boer, Gio, cocuquote:Op zondag 27 mei 2018 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Genieten van het Nederlands elftal.........best onverwacht dit
Ja, en als Feyenoord fan is het extra mooi.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ook wel een beetje jeugdsentiment, toch wel de spelers van het NL elftal waar ik mee opgegroeid ben, met van der sar, de Boer, Gio, cocu
Als 'ie nog niet gescoord heeft na 80 minuten, dan krijgt 'ie gewoon een vrijgeleide naar het goalquote:
2x 35 dacht ik.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:32 schreef KennyPowers het volgende:
Hoe lang duurt deze 2e wedstrijd? Ook 30? Of was het 35
Is toch lachen johquote:Op zondag 27 mei 2018 15:35 schreef Hamzoef het volgende:
Wat een zielige vertoning dit zeg. Man man man
Jawel, en de meest jongens hebben er ook wel lol in. Maar ik vind het niet waardig. Snap je wat ik bedoel. Het heeft iets triestigs dat per se moeten scoren etc.quote:
Alleen niemand neemt dit serieus. Gewoon een vorm van entertainment dat je niet met echt voetbal kan vergelijkenquote:Op zondag 27 mei 2018 15:37 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jawel, en de meest jongens hebben er ook wel lol in. Maar ik vind het niet waardig. Snap je wat ik bedoel. Het heeft iets triestigs dat per se moeten scoren etc.
Is een leuke vrouw.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:46 schreef tompsv18 het volgende:
Die vrouw van hem kijkt me een partij boos
Dat is echt een tokkie.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:46 schreef tompsv18 het volgende:
Daarom voetbalde Dirk zo vaak en stond hij altijd in het veld. Die had me een partij hekel om thuis te zitten.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:46 schreef tompsv18 het volgende:
Jeugdvriendin uit Katwijk.quote:
Is abou ajacied?quote:Op zondag 27 mei 2018 15:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mwah een echte Rotterdammer had nu toch wat Ajacieden uitgescholden.
Ben blij dat ze niet Lee weer op de middenstip hebben gezet eigenlijkquote:
vindtquote:Op zondag 27 mei 2018 15:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Lee Towers vind het maar niets dat iemand anders “zijn lied” speelt.
Die denkt wie is die Engelse dwaas die dit zingt.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Lee Towers vind het maar niets dat iemand anders “zijn lied” speelt.
quote:Op zondag 27 mei 2018 15:50 schreef Edensnator het volgende:
Waarom heeft Van Bommel dit nooit gekregen
Heeft ie welquote:Op zondag 27 mei 2018 15:50 schreef Edensnator het volgende:
Waarom heeft Van Bommel dit nooit gekregen
Sfeer miste ik hier wel ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |