quote:
quote:Op zondag 27 mei 2018 05:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Damn goed. Toen ze binnen kwam vallen en niet na twee dagen opgaf had ik al zoiets van:"we got a winner here!"
Heb je eerlijk verdient hoor, al dat respect! Door al je BOLK!quote:Op zondag 27 mei 2018 05:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]aaah wat zijn jullie super aardig zeg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2018 05:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je eerlijk verdient hoor, al dat respect! Door al je BOLK!![]()
:"Mooooo!"
:"TJILP!"
Van de BESTE geleerd ookquote:Op zondag 27 mei 2018 05:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je eerlijk verdient hoor, al dat respect! Door al je BOLK!![]()
:"Mooooo!"
:"TJILP!"
Mwoh, ik ben nooit de beste geweest hoor.quote:
ga je nou slapen ? was je hele nacht wakker dan ?quote:Op zondag 27 mei 2018 05:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik bolk 'm nu wel naar bed toe. Lange dag gehad en morgenmiddag F1-genot.
zou wel een pittige uitdaging zijn. maar die zijn het leukstquote:Op
zondag 27 mei 2018 05:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, ik ben nooit de beste geweest hoor.Ik heb wel wat bolk-talent maar jouw toewijding voor het spel is echt vrij uitzonderlijk
![]()
Als Haags nog mee deed denk ik dat je serieus partij voor hem zou zijn.
Jupquote:Op zondag 27 mei 2018 05:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ga je nou slapen ? was je hele nacht wakker dan ?
leuke bbq gehad dusquote:Op zondag 27 mei 2018 05:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JupDe bbq liep wat uit en toen ik thuis kwam heb ik youtube aangeslingerd, en dan wordt het altijd nachtwerk
quote:
slaap lekker mevrouw Bienquote:Op zondag 27 mei 2018 06:25 schreef -sabine- het volgende:
Ah, dat kan ook.
Ik kak weer ff in.
Tot later, nummero uno
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
nee dat denk ik ook niet. Maar ik reageer expres niet na jou soms omdat het toch geen effect heeft op mijn puntenquote:Op zondag 27 mei 2018 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je gaat winnen maar niet als ik zou meedoen
kloptquote:Op zondag 27 mei 2018 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook niet. Maar ik reageer expres niet na jou soms omdat het toch geen effect heeft op mijn punten
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2018 05:11 schreef devzero het volgende:
1. haags_kwartiertje / 5301 / 5498
2. Limoentjuh / 3342 / 3832
houdt je wakkerquote:Op zondag 27 mei 2018 09:01 schreef Limoentjuh het volgende:
tellen kan best zwaar zijn zo vroeg in de ochtend
dat gaat me te verquote:Op zondag 27 mei 2018 09:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
of maak er maar 3 van. Drink ook eentje voor mij aub
he?quote:Op zondag 27 mei 2018 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is echt redelijk ongezond allemaal
grapjasquote:Op zondag 27 mei 2018 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien een idee om die topics even dicht te gooien zodat we allemaal wat nuttigs kunnen gaan doen vandaag
quote:Op zondag 27 mei 2018 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien een idee om die topics even dicht te gooien zodat we allemaal wat nuttigs kunnen gaan doen vandaag
neejoh gooi hem niet echt dichtquote:Op zondag 27 mei 2018 10:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
oke wacht tot ik 500 heb gehaald en dan hele middag dicht
jawel doenquote:Op zondag 27 mei 2018 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neejoh gooi hem niet echt dicht
dan doe je dat tochquote:Op zondag 27 mei 2018 10:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
pauze nemen. naar buiten en wat anders doen
quote:Op zondag 27 mei 2018 10:32 schreef Limoentjuh het volgende:
oke ik ga mezelf aan mijn woord houden en stop eventjes. Niet de hele dag maar voor nu
have funquote:Op zondag 27 mei 2018 10:35 schreef Limoentjuh het volgende:
ik kap wel nu. Lekker van de dag genieten en wat frisse lucht
goed ideequote:Op zondag 27 mei 2018 11:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zorgen voor verkoeling, goede reden om een ijsje te halen 😎
of waterijsje die plastic dingen?quote:Op zondag 27 mei 2018 11:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nou ben ik niet echt fan van ijsjes, een raketje gaat er altijd wel in
ik zie het, wel zwaar gaat het werken dan wordenquote:
lekker tochquote:Op zondag 27 mei 2018 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het komt met bakken uit de lucht hier
ben ik scheel of zie ik jou niet staan in de stand?quote:Op zondag 27 mei 2018 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
je ziet het goedquote:Op zondag 27 mei 2018 13:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ben ik scheel of zie ik jou niet staan in de stand?
Mag hier ook wel gebeuren, t is benauwd hier, pffquote:Op zondag 27 mei 2018 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hier ook welquote:Op zondag 27 mei 2018 13:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mag hier ook wel gebeuren, t is benauwd hier, pff
Hier nog niks noppes nadaquote:Op zondag 27 mei 2018 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ook onweer?quote:Op zondag 27 mei 2018 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga frikandellen kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
Zodra ik een voet buiten zet zal het ook wel los gaanquote:Op zondag 27 mei 2018 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
Op de grens van Brabant en Belgie gaat het wel los en in Duitsland ook als ik naar buienradar kijk
doen danquote:Op zondag 27 mei 2018 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra ik een voet buiten zet zal het ook wel los gaan
zeiknat regenenquote:
Nicequote:Op zondag 27 mei 2018 15:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb zelf me eerste oogst aardbeien gegeten van me eigen plantjes en ze smaakte fanatastisch 👌 Blessed
#nootjesdegezegendequote:
ik vrees dat het frikandellen worden.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat gaan jullie eten weten jullie dat al?
Ben je weer brak? Heftigquote:Op zondag 27 mei 2018 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik vrees dat het frikandellen worden.
Echt te brak om iets fatsoenlijks klaar te maken.
Gisteren eerst familiefeest, paar biertjes op en toen door naar bbq, die duurde tot 1 uur en er moest nog een fust dat aangebroken was op. En toen ik thuis kwam nog tot 6 uur zitten fokken met een paar biertjes.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben je weer brak? Heftigwat drink jij joh
ja niet veel geslapen afgelopen week en ook redelijk wat bier gedronken gisteren. maar ben niet brakquote:
zo herkenbaar ik ben precies zoquote:Op zondag 27 mei 2018 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren eerst familiefeest, paar biertjes op en toen door naar bbq, die duurde tot 1 uur en er moest nog een fust dat aangebroken was op. En toen ik thuis kwam nog tot 6 uur zitten fokken met een paar biertjes.
Ik moet eens leren om gewoon naar bed te gaan als ik thuis kom en niet de pc aanslingeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |