ik heb hem even wat dichter naar de waarheid gebracht.quote:
Zoals.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Heel soms hebben ze wel chille aanbiedingen.
Ga jij naar die tokkie-tent? Hahahaha. Pauper.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik heb hem even wat dichter naar de waarheid gebracht.
Nee joh. Ze hebben in mijn stad geen Boni. Zo ver zijn we nog niet afgegleden.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Ga jij naar die tokkie-tent? Hahahaha. Pauper.
Dat heb ik ook met Coopquote:Op zondag 27 mei 2018 00:33 schreef Aiciu het volgende:
Blijkbaar alleen in het midden en oosten van het land, dat verklaart waarom ik er nooit van gehoord heb.
Coop ken ik wel, die zit hier in de buurt. Kom er nooit. Mcd, nog zo'n vage super. Daar kom ik wel regelmatig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 mei 2018 05:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Boni Supermarkten is van Bonnie st Claire heeft ze opgezet zodat ze zichzelf overal in het land gratis in haar drankvoorraad kan voorzien.Doe dit maar niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dat krijg je ervan als je nooit je zolderkamertje afkomt c.q. nooit eens gaat kijken in welk land je woont.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:33 schreef Aiciu het volgende:
Blijkbaar alleen in het midden en oosten van het land, dat verklaart waarom ik er nooit van gehoord heb.
http://www.bonisupermarkt.nl/onzewinkelsquote:Op zondag 27 mei 2018 10:37 schreef Atak het volgende:
Boni heb je meestal in dorpen en kleinere steden omdat de huur daar goedkoper is. Gelukkig is er geen Boni bij mij in de buurt omdat ik in een dure wijk/stad woon maar ik kom Boni wel tegen als ik naar mijn werk moet rijden. Echt een kut winkel. Ze hebben niks wat je wil. Goedkope (slechte) wijn en alleen maar ongezonde troep die ze dan afschuiven op paupers.
Is niet alles buiten de basisdingen ongezonde troep en zal je die basisdingen niet gewoon bij die Boni kunnen krijgen? Ik zie niet in hoe Boni van wat rijst, aardappelen en een pak melk (om maar wat te noemen) iets levensbedreigends kan maken?quote:Op zondag 27 mei 2018 10:37 schreef Atak het volgende:
Boni heb je meestal in dorpen en kleinere steden omdat de huur daar goedkoper is. Gelukkig is er geen Boni bij mij in de buurt omdat ik in een dure wijk/stad woon maar ik kom Boni wel tegen als ik naar mijn werk moet rijden. Echt een kut winkel. Ze hebben niks wat je wil. Goedkope (slechte) wijn en alleen maar ongezonde troep die ze dan afschuiven op paupers.
In Nederland wonenquote:Op zondag 27 mei 2018 08:28 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je nooit je zolderkamertje afkomt c.q. nooit eens gaat kijken in welk land je woont.
Ik woon in het oosten des lands en heb nog nooit van die supermarkt gehoord.quote:Op zondag 27 mei 2018 00:33 schreef Aiciu het volgende:
Ik hier in het mooie zuiden ook niet.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten des lands en heb nog nooit van die supermarkt gehoord.
Wat een boer niet kent..quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Boni is in heel Rotterdam niet te vindenIk hou het wel gewoon bij de standaard supermarkten.
Dus?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:32 schreef loni55 het volgende:
Trouwens niemand verplicht je om erheen te gaan ts.
Nee.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:11 schreef loni55 het volgende:
[..]
Dus moet je niet als een bitch gaan zeuren om iets waar je blijkbaar zelf voor kiest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |