Mee eens.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:16 schreef Aiciu het volgende:
nu via het mousepad moeten scrollen en dat is kut
Zelfs in biblebeltdorp Ede is de mediamarkt morgen gewoon geopend.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
In wat voor een dorp woon je dat er geen koopzondag is?
Gewoon online bestellen man. Hoef je alleen de zolderkamer af om de man van coolblue die je nieuwe muis op zondag komt leveren even open te doen en dan kan je meteen weer terug naar de zolder en als je dan toch beneden bent om de deur open te doen loop je meteen even langs de koelkast om een nieuw biertje te pakken voordat je weer naar je autistenzolder gaatquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Je kan tegenwoordig toch met twee/drie vingers swipen?quote:
Ja ik woon verdomme in Zuid-Limburg en ik kan elke zondag gewoon naar de winkel zeg maarquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zelfs in biblebeltdorp Ede is de mediamarkt morgen gewoon geopend.
Ja of dat.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon online bestellen man. Hoef je alleen de zolderkamer af om de man van coolblue die je nieuwe muis op zondag komt leveren even open te doen en dan kan je meteen weer terug naar de zolder en als je dan toch beneden bent om de deur open te doen loop je meteen even langs de koelkast om een nieuw biertje te pakken voordat je weer naar je autistenzolder gaat
Zal best maar ik vind het allemaal kut.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig toch met twee/drie vingers swipen?
Die kan je ook met twee/drie vingers swipen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal best maar ik vind het allemaal kut.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die kan je ook met twee/drie vingers swipen.
Te laatquote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:31 schreef Geralt het volgende:
Coolblue levert ook op zondag. Bestellen voor 23:59 uur
Ongelovige gespot.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |