mispeer van Linskens genotquote:
vertel?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:59 schreef Klummie het volgende: [..] 1986, 1988, 1991 waren nog veel erger.
Overigens, toen wilde de keeper de bal uittrappen ipv uitgooien. Bij uittrappen wordt het als 1 actie gezien die niet onderbroken mag wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:57 schreef theodoor9 het volgende:
Dit mag toch niet? Bij henry werd ie zo afgekeurd in het verleden.
3 overwinningen toch?quote:
''Mad''quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:02 schreef hmmmz het volgende:
Saaie kut goal van Liverpool. Die van Real Madrid was veel specialer.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:02 schreef Klummie het volgende:
[..]
0-0 potjes, 120 minuten oogaids en dan pingels.
Hihahoquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Doelpunt telt dubbel, Liverpool speelt uit.
Dan gaan we niet verlengenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
hoe oud was jij konijnquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:
Drogba waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was voor Mane de laatste Afrikaan die scoorde in een CL finale?
Kalouquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
DROGBA?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drogba? (gokje)quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
BENZEMAquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
baby konijntjequote:
Hahaquote:
Adames en ik komen uit dezelfde stad.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
-2
Adames en ik bewijzen dat geweldenaren best uit hetzelfde jaar kunnen komen.
Die is gewoon geboren in Frankrijk.quote:
Ik Owen.quote:
Dankjewel Hansquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
beide teams scoren 1x, daarom staat het 1-1.
Ik zeg gewoon Nwanko Kanu.quote:
ik kwam 2 jaar laterquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
-2
Adames en ik bewijzen dat geweldenaren best uit hetzelfde jaar kunnen komen.
quote:
Eensquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
beide teams scoren 1x, daarom staat het 1-1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vraag is of hij jou ook onder zich wil.quote:
teringquote:
Dat niet. But a girl can dreamquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De vraag is of hij jou ook onder zich wil.
Die van Benzema was ook niet mis.quote:
Hihahoquote:
de tijd is omquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
is dat nou een nicht of niet?
met zijn vriendjes
Waarom menphis?quote:
Ik had het écht mooi gevonden als dat de winnende was.quote:
badrquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
is dat nou een nicht of niet?
met zijn vriendjes
Ook mannen kunnen dromen.quote:
Ik ergens ook wel, maar dan hadden we wel naar een matige pot gekeken.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik had het écht mooi gevonden als dat de winnende was.
Maar die van Bale wil je niet missen.
ben te luiquote:
je luistert godverdikkie niet Harryquote:
Stukken beter dan de gemiddelde finale in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ergens ook wel, maar dan hadden we wel naar een matige pot gekeken.
Nu is het allemaal best aardig.
Neejoh, ronaldo vond dit ook gewoon prachtigquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:10 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hij niet ‘de held van de CL finale’ is. Genieten
Hij was gewoon blij voor Gerrit hoor.quote:
wat wil je met deze 2 teams aan het roer.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stukken beter dan de gemiddelde finale in ieder geval
Jup, het is niet zozeer een smet op eventuele winst van Real maar het maakt het toch andersquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat wil je met deze 2 teams aan het roer.
wel erg jammer dat Salah eruit is
Ik kan het me niet indenken.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat weet ik. Want er zijn ook mannen die over mij dromen
Jammer? Zeg maar gerust doodsteek.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat wil je met deze 2 teams aan het roer.
wel erg jammer dat Salah eruit is
Bedankt Stijn.quote:
saladequote:
Haha.quote:
noem eens 1quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat weet ik. Want er zijn ook mannen die over mij dromen
Dit is niet verboden. De kwaliteit van mijn posts zal je de naam masterminded snel doen vergetenquote:
Who the fuck is Masterminded?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is niet verboden. De kwaliteit van mijn posts zal je de naam masterminded snel doen vergeten
Vraag het het Ajax dat weggetikt werd door Salzburg maarquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Mane is beter dan Salah.
Lastig deze.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Bale is beter dan Kluivert.
In 90+3 en dan net zo dat hij daardoor scoort.quote:
Mané misschienquote:
jakkesquote:
Voorlopig speelt ie wel de CL-finale.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:17 schreef Grifte het volgende:
Wijnaldum blijft toch nog altijd een postbodevoetballer.
Ontspant, ja.quote:
Arm tegen het lichaam aan, niets aan de hand.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Real ook, elleboog is ook hands.
heeeeeeyquote:
twitter:adriandelmonte twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 21:59:31BBC reporting Salah will miss the World Cup 😢 Diagnosis now a dislocated shoulder. #UCLFinal https://t.co/05Yc7HXwKW reageer retweet
Heeyquote:
Waterstofbommen op Ramosquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:21 schreef Bolasie het volgende:
twitter:adriandelmonte twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 21:59:31BBC reporting Salah will miss the World Cup 😢 Diagnosis now a dislocated shoulder. #UCLFinal https://t.co/05Yc7HXwKW reageer retweet
Hoezo zou je daardoor niet meer kunnen voetballen als ie recht wordt gezet?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:21 schreef Bolasie het volgende:
niemand hoopt hieropquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:21 schreef Bolasie het volgende:
Verrekte of gescheurde bandenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo zou je daardoor niet meer kunnen voetballen als ie recht wordt gezet?
Wel het failliet van toch al een kutgroep.
Boeit me vrij weinig. Laten we niet doen alsof Salah de 2e komst van Jezus Christus is.quote:
Schouder uit de kom. Dan ga je gewoon mee hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:21 schreef Bolasie het volgende:
De ligamenten van die schouder zijn helemaal opgerekt en kans op recidive is groot. Dit heeft maanden tijd nodig om te herstellen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo zou je daardoor niet meer kunnen voetballen als ie recht wordt gezet?
Wel het failliet van toch al een kutgroep.
nja het is wel een speler die een potje als Egypte - Rusland of Egypte - Saudi-Arabie kan reddenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Boeit me vrij weinig. Laten we niet doen alsof Salah de 2e komst van Jezus Christus is.
Wielrenners wel, voetballers niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Schouder uit de kom. Dan ga je gewoon mee hoor.
Standaard of in dit geval?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:23 schreef Edensnator het volgende:
[..]
De ligamenten van die schouder zijn helemaal opgerekt en kans op recidive is groot. Dit heeft maanden tijd nodig om te herstellen.
Wisselendquote:
Hangt van de schade af hequote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Schouder uit de kom. Dan ga je gewoon mee hoor.
Standaard. Operatie kan ook nodig zijn (Latarjetoperatie) maar dan heeft hij 9 maanden nodig om te herstellen.quote:
maanden herstel is niet standaardquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:25 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Standaard. Operatie kan ook nodig zijn (Latarjetoperatie) maar dan heeft hij 9 maanden nodig om te herstellen.
Niemand is Will Grigg, behalve Will Griggquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:25 schreef PzKpfw het volgende:
Salah is natuurlijk ook geen Will Grigg he.
Daarom, ff afwachten.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:25 schreef KennyPowers het volgende:
Maar die diagnoses tijdens de wedstrijd zelf zijn ook vaak onzin
Ja, leuk!quote:
Ligt toch helemaal aan de staat van de banden?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:25 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Standaard. Operatie kan ook nodig zijn (Latarjetoperatie) maar dan heeft hij 9 maanden nodig om te herstellen.
Ja, Badr zou toen tegen Rico ook zijn arm hebben gebroken. Dat bleek later een gekneusd spiertje.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:25 schreef KennyPowers het volgende:
Maar die diagnoses tijdens de wedstrijd zelf zijn ook vaak onzin
Je kunt een schouder terugzetten maar kans op recidive is groot. Durf maar eens vol een duel in te gaanquote:
Ik niet, ik verbaas me alleen dat ze dat blijkbaar niet gewoon effe terug kunnen zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |