SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
Misschien
- cafca
- rafeiro
- knokkels
- tailfox
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Die heeft gisteren iets teveel gehad volgens mij.quote:
Ah.... daar is Symph.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die denkt dat hij de bus de straat in ziet draaien
Zal morgen eens kijken of ik ook zo op de foto kom te staan.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heeft gisteren iets teveel gehad volgens mij.
Of 'm juist heeft gemist en zich nu bedenkt dat de volgende pas over enkele uurtjes komt.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die denkt dat hij de bus de straat in ziet draaien
Sorry.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
En ook ingetuned! Ik was nog niet helemaal voorbereid op het uurtje vroeger.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:14 schreef livelink het volgende:
Wat ben je snel, Melting![]()
Mogen we niet meer raden? Ik wist deze namelijk
Vast wel, maar dan ook op titel en artiest komen is nog een tweede.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry..... ik zal wat langer wachten.
De volgende weet je ook.
Deze weet je.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan ook op titel en artiest komen is nog een tweede.
Hoi DDM.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was buiten de was aan het ophangen, maar nu ben ik er ook helemaal bij hoor. Wel kort, want weinig geslapen vannacht
het is er wel weer voorquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik had bier in huis hoor Melt. Alleen de wederhelft wilde naar een terrasje
Gaat die nu al bepalen dat je mee moet?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik had bier in huis hoor Melt. Alleen de wederhelft wilde naar een terrasje
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat die nu al bepalen dat je mee moet?
Africhten dan.
Symph mag al niet meer van mijquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Africhten dan.
Mag Symph nooit meer naar een terrasje?quote:
quote:
niet als er radio geluisterd moet wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag Symph nooit meer naar een terrasje?
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet als er radio geluisterd moet worden
nee, zo lang is de ketting niet helaasquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag Symph nooit meer naar een terrasje?
Je ketting reikt net tot de Turkse kapper?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, zo lang is de ketting niet helaas
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Je ketting reikt net tot de Turkse kapper?
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]Kerel!
Ik heb een bureau op een weggeefhoek staan, met afmetingen en al.
Iemand wilde 'm hebben en zei dat ze haar vriend stuurde om 'm op te halen.
- Tring! -
Ik doe open.
Hij: "Ja hallo, als het goed is, is er hier een MIJN GOD WAT EEN GROOT DING!!! Dan moet ik even met de andere auto komen!"Dus die komt over een half uurtje terug!
ik maakte me echt zorgen, hij kent namelijk eigenlijk niemand hier, behalve de buren en die waren gewoon thuis dus daarmee was hij ook niet in gesprek geraaktquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar zit je goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:29 schreef livelink het volgende:
Deze ken ik niet, Melting. Volgens mij hoor ik dit voor het eerst.
Het klinkt wel als Golden Earring
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer 10 meter buxusheg weggegeven. Die mensen kwamen met een Opel Astra hatchback.
Paste er nog in ook!
Ik kan het me voorstellen hoor. Ik maak me ook wel eens zorgen op die manier.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maakte me echt zorgen, hij kent namelijk eigenlijk niemand hier, behalve de buren en die waren gewoon thuis dus daarmee was hij ook niet in gesprek geraakt
Klopt. Morgen naar het strand blijkbaar.quote:
Zij trakteert.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Africhten dan.
dat zou zo maar een idee kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Morgen naar het strand blijkbaar.
Je hebt een rijke vrouw aan de haak geslagenquote:
Pepsi & Cola?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is overduidelijk Stock, Aitken and Waterman, maar welke meisjes dit zijn weet ik niet
Het is er maar 1.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is overduidelijk Stock, Aitken and Waterman, maar welke meisjes dit zijn weet ik niet
Mr. Big? Die van "To be with you"?quote:
Die.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mr. Big? Die van "To be with you"?
't Is dan ook kurkdroog.quote:
Klinkt als Jannes.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:48 schreef Melting het volgende:
Hierna een plaat die waarschijnlijk niemand kent.
met smiley en al hoop ik toch. Zonder smiley heeft het geen waarde.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zinnetje heeft Symph moeten leren, nu kan hij het zelfs in zijn slaap zeggen
Dat kunnen Diaan en Mad er vast nog wel bij doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Kunnen jullie dit ook gaan playbacken in de Efteling?
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
met smiley en al hoop ik toch. Zonder smiley heeft het geen waarde.
wel in de juiste tonerhoogte mag ik hopen?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ooit voor een printerfabrikant gewerkt en heb van dit liedje "It's fun to play with the YMCK" gemaakt.
Badum pssj.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel in de juiste tonerhoogte mag ik hopen?
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel in de juiste tonerhoogte mag ik hopen?
Komkommertijd in de muziek.quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
Jammer, ik dacht dat je om 10 uur zou beginnen
Ingetjoend nu in ieder geval
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook deze ken ik niet, maar ik herken de stem wel
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Elton en kiki dee, don't go breaking my heart
Ja, dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Elton en kiki dee, don't go breaking my heart
Wel goeie smaak in brillen altijdquote:
Goed dat je het zegt.... maandag ook eens gaan kijken voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel goeie smaak in brillen altijd
Past goed bij zijn kapsel daar....quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vorige week bij dat huwelijk had hij een redelijk subtiele roze bril opquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja precies, die van baby, now, that i found you
Shit, ik was te laatquote:
Zat ik toevallig ook aan te denken.quote:
handen van het toetsenbordquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:10 schreef Melting het volgende:
DDM, hierna moet je even een nieuwe pot thee zetten of zo.
haha ja ik kon me al niet voorstellen dat het er niet op stondquote:
Ja dat weet ik verder allemaal nietquote:
Komt me bekend voor, Steely Dan of zo?quote:
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:18 schreef livelink het volgende:
Ik was even het konijnenhok aan het schoonmaken nu het niet meer zo ontzettend warm is. Maar het was eigenlijk nog steeds veel te warm om iets te doen.
Als beloning nu een biertje
Nee, ik denk dat dit Raad Eens Wie is.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, Steely Dan of zo?
Wauw, dat kwartje moest even vallenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dit Raad Eens Wie is.
Nou ja, gok.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wauw, dat kwartje moest even vallen
Goed gegoktquote:
Mee eens. Wat ik wel apart vind, is dat je er ineens niets meer van hoorde......quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb geen specifieke mening over Madonna. Behalve dan dat ik bewondering heb voor het feit dat ze niet aan schandalen en drugs en zo ten onder is gegaan.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh Bryan Veerboot!
Halverwege Nieuw Zeeland was ik al
Roxy Music, Bryan Ferry, same differencequote:
quote:
Ik heb hem de hele dag gezienquote:
Hallo Allen!quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hallo Allen!
(mijn Duitse ex was bij het kerkelijk huwelijk van mijn zus en in het boekje stond "Pastoor: <tekst>" en dan "Allen: <tekst>". Op een gegeven moment buigt mijn ex zich naar mij toe vraagt: "Wie is Allen?"![]()
)
Beter dan die Holiday in spainquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hallo Allen!
(mijn Duitse ex was bij het kerkelijk huwelijk van mijn zus en in het boekje stond "Pastoor: <tekst>" en dan "Allen: <tekst>". Op een gegeven moment buigt mijn ex zich naar mij toe vraagt: "Wie is Allen?"![]()
)
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:36 schreef just me het volgende:
Ik blijf met mijn olifantenpoten gewoon zitten! Ik dacht dat ik genoeg gedronken had vandaag, maar toch...
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
De Amerikaanse versie van Normaal's Ik bun moar een eenvoudige boerenlul.
Succes en slaap lekker!quote:
we begonnen al vroeg aan de prosecco, daarna champagne,wijn enz. maar ik heb het super gezellig gehad, mijn broer was zelfs erg aardig/lief dus een koesterdag!quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
we begonnen al vroeg aan de prosecco, daarna champagne,wijn enz. maar ik heb het super gezellig gehad, mijn broer was zelfs erg aardig/lief dus een koesterdag!
Beter dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:38 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens off-topic, maar ik heb al een tijdje last van hartkloppingen en ook een paar maanden geleden paniekaanval gehad. Ik heb er verder weinig last van maar er zijn van die dagen dat ik me toch wat onprettig gevoel. Dus ik heb voor de lol maar zo'n anti-anxiety hypnose video geprobeerd en daarna heb ik geen last meer. Heerlijk dit
jep en niet vergeten mijn fiets van het station te halen, ik mocht van mijn jongste broer niet met de trein van rotterdam naar delft dus die heeft mij met de auto thuis gebrachtquote:
Whatever calms you downquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:38 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens off-topic, maar ik heb al een tijdje last van hartkloppingen en ook een paar maanden geleden paniekaanval gehad. Ik heb er verder weinig last van maar er zijn van die dagen dat ik me toch wat onprettig gevoel. Dus ik heb voor de lol maar zo'n anti-anxiety hypnose video geprobeerd en daarna heb ik geen last meer. Heerlijk dit
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
jep en niet vergeten mijn fiets van het station te halen, ik mocht van mijn jongste broer niet met de trein van rotterdam naar delft dus die heeft mij met de auto thuis gebracht
Voor mij wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:39 schreef livelink het volgende:
Ja, dit is dat nummer van de dansende baby in Ally McBeal.
[ afbeelding ]
(en nu maar hopen dat ik niet voor iedereen in raadselen spreek)
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:38 schreef MTheBassman het volgende:
nee hoor, dat wist ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:39 schreef livelink het volgende:
Ja, dit is dat nummer van de dansende baby in Ally McBeal.
[ afbeelding ]
(en nu maar hopen dat ik niet voor iedereen in raadselen spreek)
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
we begonnen al vroeg aan de prosecco, daarna champagne,wijn enz. maar ik heb het super gezellig gehad, mijn broer was zelfs erg aardig/lief dus een koesterdag!
"I don't want to be gay"quote:
Niet eens een excuuswitte? Racisme!quote:
Zie jouw sig!quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:42 schreef Symphonic het volgende:
De versie van de Minions is veel leuker
Nee..... deel van het Nederlandse en Scandinavische themagebied afgebrand.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:46 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)tsland-controle.html
Woeiiiiii dat is niet best
Goed punt. Je moet er toch niet aan denken dat het sprookjesbos in brand zou vliegen.....quote:
nergens...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed punt. Je moet er toch niet aan denken dat het sprookjesbos in brand zou vliegen.....
Wat zou Symph nu zijn zonder Roodkapje?
Ohja, dit.quote:
precies, en Pinokkio met een fakkel als neusquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed punt. Je moet er toch niet aan denken dat het sprookjesbos in brand zou vliegen.....
Wat zou Symph nu zijn zonder Roodkapje?
Of Roodkapje's onderbroek in de fikquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, en Pinokkio met een fakkel als neus
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet ut te leggen die schroeiplekken in mijn baard
smdhquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een baard?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat had ik nooit geraden. Ook al ken ik het liedje wel.quote:
Oh...... is dat een baard?quote:
na de brandquote:Op zaterdag 26 mei 2018 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh...... is dat een baard?
Ik moest denken aan een Vader Abraham baard.
Wel een heldendaad dat het huisdier van Roodkapje wilde redden, hoor. Respect.quote:
Goed zo. Bier is nog niet opquote:
Het verdampt waar je bij zitquote:
Nou iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |