Voelen doe ik niet aan. Penetreren wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 20:36 schreef Fer het volgende:
Dus je voelde die kut met je paarse puntje en toen poef, gelijk zakie leeggeschoten?
Waarom zet je het in de op dan?quote:
In dat zweterige knuistje van je waar normaliter alleen maar een muis in te vinden is, met aangekoekte zweetresten, bedoel je?quote:
Niet zo aardig om je moeder zo te noemen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In dat zweterige knuistje van je waar normaliter alleen maar een muis in te vinden is, met aangekoekte zweetresten, bedoel je?
Zolang het bij produceren blijft in plaats van jezelf reproduceren ga je je gang maar.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 20:30 schreef Atak het volgende:
Kut gevoel. Al mijn buskruit verschoten. Ik druk mezelf op het hart om het niet te doen maar keer op keer doe ik het toch. Gelukkig produceer ik snel bij.
waar de worm niet sterft en de vuur niet word uitgeblustquote:Op zaterdag 26 mei 2018 20:35 schreef -AMG- het volgende:
Haram. Branden in hel zal je.
Fijne avond verder.
Hahahahaa zo is het! Vieze gluurnicht die god hoor. Trek je een keer aan je gepelde grapefruit zit die mee te kijken.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Valt waarschijnlijk tamelijk weinig te zien.
Hoe sta je op met een lege zak, er wordt toch nieuwe aangemaakt in de nacht, dan zou je met een hakfvolle moeten opstaanquote:
In 1 of 2 nachten produceer je niet zoveel bij hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hoe sta je op met een lege zak, er wordt toch nieuwe aangemaakt in de nacht, dan zou je met een hakfvolle moeten opstaan
Daarom dus niet doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 20:30 schreef Atak het volgende:
Kut gevoel. Al mijn buskruit verschoten. Ik druk mezelf op het hart om het niet te doen maar keer op keer doe ik het toch. Gelukkig produceer ik snel bij.
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op zondag 27 mei 2018 01:09 schreef Rugdopey het volgende:
als de zak van sinterklaas leeg is DAT is pas erg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |