SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daantje heeft een UTO VIPcard.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de bende van 5
is hij dr 1 van
tel ff op wat hij in al die jaren is geweest
qwa entree..
en gij geleuf dah..mbt betaald een kaartje
ik heb over 3 minutt gewachtquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
Chea had de lapo Mario. Je weet dat ze graag een keer wil openen. Gun haar dat.
Ach, hij heeft netjes 3 minuten gewacht. Had vast niet eens door dat Chea wilde openen. En het is hier natuurlijk ook geen kleuterschool.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Mario, Chea mocht openen, jij had niet eens de lapo.
quote:
Mientjeh moraalquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach, hij heeft netjes 3 minuten gewacht. Had vast niet eens door dat Chea wilde openen. En het is hier natuurlijk ook geen kleuterschool.
Iets niet goed met het geluid.quote:
kom maarquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:22 schreef MacDeMarco het volgende:
nieuw liedje, week geleden opgenomen.. waar ben je nou?
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kom maar
waar ben je nou
volgende single : ga weg
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
kom maar
kom maar met mé dansen
kom maar met me dansen door de nacht
wauw
Te wachten op vliegtuig, erg he, ze hebben zich nu het dakterras te pakken..zodat iedereen ze een staande ovatie kan geven zo meteen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:24 schreef MacDeMarco het volgende:
eindfeest en die twins zitten alleen zichzelf te filmen
Vreselijk ditquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Te wachten op vliegtuig, erg he, ze hebben zich nu het dakterras te pakken..zodat iedereen ze een staande ovatie kan geven zo meteen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:26 schreef snetje het volgende:
Demi: Die daar stak haar middelvinger op ..die met die bloemetjesjurk... die ga ik zo even...
Dacht dat ze zei: "die gaat eraf"quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:26 schreef snetje het volgende:
Demi: Die daar stak haar middelvinger op ..die met die bloemetjesjurk... die ga ik zo even...
Het kan oma-nijn niet zijn, die zag ik hier net nogquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:26 schreef snetje het volgende:
Mario, dit is een Nederlandse zanger, zingt in Nederland, is al vaker in Utopia geweest.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry maar deze zanger als hij in Oostenrijk zingt werd hij ausgebuht
het zou wel grappig zijn als er later meerdere vliegtuigjes met stem of mehmet/ivan voorbij zouden komenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het zou wel grappig zijn als er later meerdere vliegtuigjes met stem of mehmet/ivan voorbij zouden komen
Dat die het vliegtuig van Fay dan neerschietquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het zou wel grappig zijn als er later meerdere vliegtuigjes met stem of mehmet/ivan voorbij zouden komen
ja ik weetquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Mario, dit is een Nederlandse zanger, zingt in Nederland, is al vaker in Utopia geweest.
Houd jij je nu maar bij die vrouw met die baardquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry maar deze zanger als hij in Oostenrijk zingt werd hij ausgebuht
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat die het vliegtuig van Fay dan neerschiet
Nobody give a fuck. En terecht.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:28 schreef snetje het volgende:
Niemand kijkt omhoog...alleen die 2 gekken...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:29 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Als hij hier overheen vliegt sta ik klaar met mijn katapult!
Jah zelfs toen Roy Donders het zei kwam er al amper reactie van het publiek.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:28 schreef snetje het volgende:
Niemand kijkt omhoog...alleen die 2 gekken...
[ afbeelding ]
toch slimmer dan ik dachtquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:29 schreef schizolientje het volgende:
ik hoorde bas nu tegen een gast zeggen dat die van hem nu over strand Bloemendaal vliegt
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vreselijke akelige krijsende egoistische luie rotkrengen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |