denk het welquote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:46 schreef Predator38 het volgende:
denk niet dat ze het gaan redden in 2 uur tijd.
dezelfde onfeilbare logica..... maargoedquote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onfeilbare logica weer dit![]()
Ik kan ook niet wat een bouwvakker kan, daarom vergeef ik het de aannemer ook direct als mijn nieuwe gemetseld muurtje omver flikkerd na 2 flinke windstoten!
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 13:11:34That's six races in a row that Verstappen has had a crash or other similar incident. He keeps saying he doesn't need to change anything. Reality would suggest otherwise reageer retweet
Echt 'n TOP team ...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik lees op twitter dat dit een logistieke nachtmerrie is voor de monteurs. Reserveonderdelen zitten in trucks die elders staan opgesteld, niet in de pits.
Overtrokken reactie ja, maar het gebeurd gewoon te vaak bij Maxiequote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:48 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dezelfde onfeilbare logica..... maargoed
dat ben ik wel met je eens ja.... en op de verkeerde momenten...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Overtrokken reactie ja, maar het gebeurd gewoon te vaak bij Maxie
Als het gebeurd dan liever nu in de training, zo erg is dat niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:56 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat ben ik wel met je eens ja.... en op de verkeerde momenten...
Klopt,altijd wel weer iets..quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is Monaco, zoveel ruimte is er niet
Synchroon crashen! 8.9quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:45 schreef BroesWillems het volgende:
https://twitter.com/darcyf1/status/1000334518203527168?s=19
Bij Red Bull gaat het er alleen maar om dat ze zoveel mogelijk blikjes van dat spul verkopen. Dit doen ze door veel in het nieuws te zijn. Over Max wordt veel geschreven en dat is goed voor marketing van hun product.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:58 schreef Joosterd het volgende:
Zoals iemand hier eerder zei. Het seizoen rustig uitrijden en de schade beperken. Anders kan het snel voor Max gebeurd zijn. Redbull zelf wil hun imago ook niet laten aantasten.
twitter:ErikvHaren twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 14:01:47Bij Red Bull doen ze er alles aan om #Verstappen kwalificatie te laten halen. Verwachting is op dit moment dat het gaat lukken. Monteurs Ricciardo helpen mee. #f1 #gpmonaco reageer retweet
hij heeft natuurlijk al meer laten zien dan z'n pa maar als hij ooit een kampioenschap wil winnen zal dit er inderdaad uit moetenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 14:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Max zal nu daadwerkelijk moeten gaan leren.. anders gaat hij zijn pa achterna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |