Nee, je moet 'm er tussen parkeren. Beetje zo:quote:Op maandag 28 mei 2018 10:37 schreef Maerwynn het volgende:
Pics? Zit me namelijk even af te vragen hoe je een smartphone van 6 inch erbij in gefrut krijgtDan ligt een van je tetten toch op een plank bij wijze van?
Oh zo, nou dan kan ik er een iPad tussen parkerenquote:Op maandag 28 mei 2018 12:28 schreef Hallmark het volgende:
Uiteraard werkt het alleen als je cup E of groter hebt.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:30 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Oh zo, nou dan kan ik er een iPad tussen parkeren![]()
Pics?quote:Op maandag 28 mei 2018 12:30 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Nice.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:30 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Wat ik vaak van de dames hier op kantoor zie is dat ze hem met de rechterhand in de linkerkant van hun BH duwen, de meest opvallende en meest algemene cup op kantoor is cup D.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:37 schreef Maerwynn het volgende:
Pics? Zit me namelijk even af te vragen hoe je een smartphone van 6 inch erbij in gefrut krijgtDan ligt een van je tetten toch op een plank bij wijze van?
Bij mij op kantoor een cup café dolce.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:35 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wat ik vaak van de dames hier op kantoor zie is dat ze hem met de rechterhand in de linkerkant van hun BH duwen, de meest opvallende en meest algemene cup op kantoor is cup D.
Nah..ik heb een cup G, daar zou mijn 5,5 inch telefoon net mooi tussen passen. Maar het lijkt me helemaal niet prettig en erg zweterig met dit weer.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2018 18:53 schreef ToT het volgende:
Oh jee, dat wordt een #METOO!
"Werkman zat naar mijn inkijk te gluren toen ik mijn jetsers half uit m'n BH tilde om mijn telefoon er uit te vissen, en mijn tepels waren net stijf geworden omdat-ie in trilstand stond!![]()
![]()
"
Ze duwen hem er ook niet tussen, tenminste, als je tussen de borsten bedoeld.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:01 schreef Maerwynn het volgende:
Nah..ik heb een cup G, daar zou mijn 5,5 inch telefoon net mooi tussen passen.
quote:Op maandag 28 mei 2018 18:44 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Bij mij op kantoor een cup café dolce.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |