goede vraag!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom is hier een ontopic seal terwijl juist niets ontopic is?
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:37 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker. Kan je best wat emmers pis voor kopen.
Ze had gebruik moeten maken van de mogelijkheden. Hiermee had ze een compleet nieuwe niche markt kunnen opstarten.. Dan had ze bakken geld kunnen vangen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:37 schreef aloa het volgende:
,,De schadeclaim is gebaseerd op immateriële schade en materiële schade door opdrachten die Paay misliep”, legt Langelaar aan het ANP uit.
Idd, ze had die extra publiciteit in haar voordeel kunnen laten werken.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:42 schreef I. het volgende:
[..]
Ze had gebruik moeten maken van de mogelijkheden. Hiermee had ze een compleet nieuwe niche markt kunnen opstarten.. Dan had ze bakken geld kunnen vangen.
En pis, met d'r mond natuurlijk.
Niemand die het er nu nog over heeft, trekt ze zelf haar bek weer openquote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:42 schreef I. het volgende:
[..]
Ze had gebruik moeten maken van de mogelijkheden. Hiermee had ze een compleet nieuwe niche markt kunnen opstarten.. Dan had ze bakken geld kunnen vangen.
En pis, met d'r mond natuurlijk.
Nou idd.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Idd, ze had die extra publiciteit in haar voordeel kunnen laten werken.
Word pissig van dit soort nieuws!!!
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Niemand die het er nu nog over heeft, trekt ze zelf haar bek weer open![]()
Het gaat allemaal om geld.
lol bolkquote:
Nee, geen clowns. Alleen Bolke&Bolke.quote:
vast welquote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
Kan je stoned worden van het roken van zeewier? Het heet immers 'seaweed' in het Engels.
quote:
2 zakken bitterballen nemen en die tot 1 grote kroket stampen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil een xxl kroket, maar dan ook echt pleurisgroot
Op zich wel.quote:
Kan soms wel lekker zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik eet op zondag soms 4 frikandellen als avondeten
doe maar danquote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
mijn beste bolkwerk was onder de invloed van alcohol
De Heere?quote:
Dit is ONZ-game men.quote:
Moewaaaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil jullie allemaal een schop geven
doe eens lief hemaquote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil jullie allemaal een schop geven
Ervaring met de juridische kant van scrapen?quote:
quote:
Je zei vroeger als smoes zeker dat je huiswerk door je zeehond is opgegetenquote:
nicequote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:14 schreef markdeajaxfan het volgende:
bij de lidl in die grote bakken vooraan in de winkel
Was echt zo maar niemand gelooft datquote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zei vroeger als smoes zeker dat je huiswerk door je zeehond is opgegeten
Ik had hem een schoppen aas gegevenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben ontslagen bij Intratuin. Kwam een klant die vroeg: verkopen jullie schoppen? Zei ik: Ja hoor en gaf een schop.
Ik weet goed dat je het beter niet kunt doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ervaring met de juridische kant van scrapen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
zeekoekaas
alle koe producten vervangen door zeekoeien
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Limooooooooehooooeentjuh!"
:"Ja! LimoenTJILP! Leuk!"
Bolke&Bolkequote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Limooooooooehooooeentjuh!"
:"Ja! LimoenTJILP! Leuk!"
daar kan je een leuk liedje van maken.quote:
Geven ze ook melk, dat is de vraag.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Nederland gaat toch over x-aantal decennia onder water, dus kan je beter de bekende hollandse koeien vervangen door zeekoeien.
Iedereen aan het Bolken hequote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik dacht hier mezelf wat punten bij elkaar te bolken vanavond maar het wil nog niet echt.
Maar dan zonder Gabber Piet.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar kan je een leuk liedje van maken.
toet toet boing boing bolke & bolke
ik ben in men aan het postenquote:
quote:
Gabber Piet, die hoef ik niet.quote:
Aan de koffie?quote:
Oh ja.quote:
BOLK ALLES!11!quote:
Maar je hebt toch niks te verbergen?!?!?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Privacy
Men hoeft niks van mij te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |