Akkoord, maar hij hing wel héél erg vroeg aan de rekker. Misschien hebben we hier te maken met een toekomstig winnaar van een Oscar, kan ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan zat hij niet in dit groepje.
Had het al vanaf mijjn geboorte. Ben juist blij dat ik er vanaf benquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:11 schreef TheArt het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk ook astma krijgen? Dat lijkt me wel wat.
Maar dan had el-tie-die er nog bij gezeten.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog een geluk voor de rest dat Mietjelton de groep met Henao en De La Cruz niet liet rijden.
Ben jij ook wielrenner voor Sky?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Had het al vanaf mijjn geboorte. Ben juist blij dat ik er vanaf ben
Ze noemen me ook wel Twan.quote:
Balen, je had een dijk van een wielercarriere kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Had het al vanaf mijjn geboorte. Ben juist blij dat ik er vanaf ben
Normaal gezien moet dit morgen ook wel echt doorwerken ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:12 schreef Aguero het volgende:
De dag na Zoncolan was Froome trouwens niet goed dus je weet nooit wat er nog kan gebeuren.
45 secondes op de Finestre, nounou..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mooie kans voor Froome om nog 10 minuten extra te pakken.
Je hoeft het niet te krijgen, zorg gewoon dat de astma arts op de hoogste verdieping zit en er geen lift is.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:11 schreef TheArt het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk ook astma krijgen? Dat lijkt me wel wat.
Ja amper joh. Gewoon echt pompen met die ballen, al dat "op eigen tempo rijden". Je bent aan het racen tegen een ander, niet tegen de klok.quote:
Tja, Dumoulin heeft ook niet bepaald een rustige dag.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Normaal gezien moet dit morgen ook wel echt doorwerken ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |