Het blijft redelijk stabiel nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu Pinot niet meer meedraait neemt de voorsprong af.
Daar kan Froome nog een hoop verliezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:09 schreef Aguero het volgende:
En dan krijgen we straks dit ook nog.
[ afbeelding ]
Zou me niks verbazen als Froome zelf hier nog uitlooptquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:09 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij vandaag gewoon echt niet goed is (wat nog maar eens een extra reden is om geen trap op kop te doen, maar dat geheel terzijde).quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens Saligari zit MAL te sterven in de wielen, maar dat dacht hij bij Koentjuh ook.
tom zal daar brekenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:09 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zat hij niet in dit groepje.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vandaag gewoon echt niet goed is (wat nog maar eens een extra reden is om geen trap op kop te doen, maar dat geheel terzijde).
gaat ook gebeurenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Froome zelf hier nog uitloopt
De inhoud van je stofzuigerzak inhaleren..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:11 schreef TheArt het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk ook astma krijgen? Dat lijkt me wel wat.
Fluiten voor je demarreert?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:11 schreef TheArt het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk ook astma krijgen? Dat lijkt me wel wat.
Mooie kans voor Froome om nog 10 minuten extra te pakken.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:09 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |