ZO dichtbij, doch zo verquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
loosduinen op de rand van ockenburgh/kraayenstein.
Verdient dat een beetje als afhaalchinees daar?quote:
ben bang van welquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verdient dat een beetje als afhaalchinees daar?
ik woon goed hier. Praktisch aan het strand als ik mijn voordeur open.quote:
Is dat erg dan?quote:
Lekker man, vlak bij hbs en die haghe enzo toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik woon goed hier. Praktisch aan het strand als ik mijn voordeur open.
Gewoon terug rammen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Er zit een indo die slaat elke keer de boel kort en klein
siquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lekker man, vlak bij hbs en die haghe enzo toch?
"Vergeten"quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:26 schreef I. het volgende:
Ik zou m'n auto vanochtend op kunnen halen, en zou daarover gebeld worden. Ik ben nog niet gebeld.
Kan je weer even ertegenaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:26 schreef I. het volgende:
[..]Weer een paar broodjes naar binnen gewerkt.
Daar zijn ze nooit bang voorquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:28 schreef I. het volgende:
Misschien durven ze niet te bellen omdat ze bang zijn mij de kosten te vertellen
Ramadan?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vasten. Maar dit zou voor mij ook te vroeg zijn.
Doe jij aan vasten?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Plausibelquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:27 schreef I. het volgende:
Nu ben ik bang dat de reparatie mislukt is en ik de rest van m'n leven zonder auto zit.
Da's niet gezond hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik nu juist weer bang voor.quote:
Hahaha nee valt mee joh. Als je het gewend bent is het echt appeltje eitje. En als je bezig bent vliegt de tijd al helemaal zo voorbijquote:
Kan me er niets bij voorstellen, maar goed. ik heb niet ontbeten en ben in een kuthumeur hahaquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha nee valt mee joh. Als je het gewend bent is het echt appeltje eitje. En als je bezig bent vliegt de tijd al helemaal zo voorbij
Hoe lang nog?quote:
Ja ik eet nooit op vaste tijden. Vergeet het somsquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:33 schreef I. het volgende:
[..]
Da's niet gezond hoor.
[..]
Daar ben ik nu juist weer bang voor.
Best wel herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik eet nooit op vaste tijden. Vergeet het soms
Hoeveel dagen bedoelde ikquote:
pfoeh!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow verkeerd begrepen. Tot 17 juni als ik het goed heb.
Ja zij wel. Ze moeten dan ook het goede voorbeeld geven aan jong en oud. Kinderen zijn erg beïnvloedbaarquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke&Bolke zijn vast heel regelmatige gezonde eters
dont get high on your own supplyquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Chinees van de afhaalchinees ?
En dan suikerfeest in dodetopic?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow verkeerd begrepen. Tot 17 juni als ik het goed heb.
Vergeet je te eten omdat je zo hard aan het bolken bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja waarschijnlijk wel. Met de ramadan zit ik hier ook al dus waarom dan niet he
ah wist niet dat je moslim was. Waar kom je vandaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja waarschijnlijk wel. Met de ramadan zit ik hier ook al dus waarom dan niet he
En kunnen wij aanschuiven dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Republiek der tarantula'squote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah wist niet dat je moslim was. Waar kom je vandaan?
Afgelopen zaterdag toen iedereen voor 1000 Posts ging had ik het eten wel uitgesteldquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergeet je te eten omdat je zo hard aan het bolken bent.
Bolk hema!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah wist niet dat je moslim was. Waar kom je vandaan?
quote:
gek zegquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag toen iedereen voor 1000 Posts ging had ik het eten wel uitgesteld
Dit spel heeft echt sterke invloed op mensenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag toen iedereen voor 1000 Posts ging had ik het eten wel uitgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |