Zaten wel een paar pareltjes tussen inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:12 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb heerlijk gegniffeld over die paar verwijderde posts.
Dus eigenlijk post jij dus constant dezelfde dingen?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:05 schreef Plompzakker het volgende:
Ook de variatie van de genote posts valt nogal tegen.
Ik heb er 155 keer zoveelquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef -river- het volgende:
Jammer dat er geen reden bij staat ( enkel de post maar niet waarom die fout was) want ook al heb ik maar een note, ik snap niet waarom ik die kreeg.
Je mag vooral trots zijn op je vriendje. Hij is de grote inspirator achter de meestequote:
Ik ben dan ook heel trots op hem, wij hebben sws een hele goede relatiequote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je mag vooral trots zijn op je vriendje. Hij is de grote inspirator achter de meeste
Moet ik er wat spectaculairdere inzetten voor je, dan heb je over een week wat te lachen..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:05 schreef Plompzakker het volgende:
Zoals iedereen weet kun je vanaf vandaag je notes gratis lezen. Een dag waar ik al weken naar uit heb gekeken.
Helaas blijken de notes een stuk minder spectaculair dan verwacht. 95% bestaat simpelweg uit quotes van verwijderde postsIk had toch wel een stuk meer salt verwacht
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Moet ik er wat spectaculairdere inzetten voor je, dan heb je over een week wat te lachen..
Geen misbruik maken van de situatie jij!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Moet ik er wat spectaculairdere inzetten voor je, dan heb je over een week wat te lachen..
Enkel voor leden van de Club van 100 is het graties.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:26 schreef Wrick het volgende:
Je hebt 59 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
hahahahah nu wille ze geld zodat ik ze kan lezen... ik ben nog wel zon lieve jongen
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus eigenlijk post jij dus constant dezelfde dingen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:34 schreef Confetti het volgende:
117. Niet lullig bedoeld maar ook vooral de schuld van de vluchtelingen
equote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:36 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Mijn eigen notes gelezen en, eerlijk gezegd, hardop moeten lachen.
Conclusie:
1. Mods hebben geen gevoel voor humor.
2. De volgende onderwerpen zijn min of meer taboe:
- Homo's
- Negers
- Vrouwen
- Migranten
- Mods zelf
Je kunt hier wel over schrijven, maar niet in negatieve zin. Dan heeft het een grote kans op verwijderd te worden.
Je mag prima in negatieve zin schrijven over homo's, negers, vrouwen en migranten.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:36 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Mijn eigen notes gelezen en, eerlijk gezegd, hardop moeten lachen.
Conclusie:
1. Mods hebben geen gevoel voor humor.
2. De volgende onderwerpen zijn min of meer taboe:
- Homo's
- Negers
- Vrouwen
- Migranten
- Mods zelf
Je kunt hier wel over schrijven, maar niet in negatieve zin. Dan heeft het een grote kans op verwijderd te worden.
Dat is een kwestie van smaak en nuance. Ik vind mezelf niet heel erg onredelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Je mag prima in negatieve zin schrijven over homo's, negers, vrouwen en migranten.
Alleen doe jij het vaak unfair, leugenachtig, overmatig grof of discriminerend/racistisch.
En dat mag dan inderdaad weer niet.
okquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:38 schreef Bivox.Silentic het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak en nuance. Ik vind mezelf niet heel erg onredelijk.
Overmatig grof - dat zou wel kunnen. Maar niet leugenachtig, denk ik. Mijn ironie wordt helaas ook niet altijd begrepen.quote:
Weinig mensen die zichzelf onredelijk vinden. Menselijk om het eigen gedrag in een positief daglicht te zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:38 schreef Bivox.Silentic het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet heel erg onredelijk.
Ik ga een klacht indienen omdat ik net toevallig gezien heb dat een post twee keer genote is. Dit vind ik écht niet kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:42 schreef murp het volgende:
Notes plaatsen is ook gewoon dossieropbouw van de user. Als de user blijft kloten refereren we naar de notes ( die natuurlijk apart niet banbaar zijn) maar dat de Fa wel snel een beeld kan krijgen van de user zonder reeksen terug te lezen ed
En dit ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:42 schreef murp het volgende:
Notes plaatsen is ook gewoon dossieropbouw van de user. Als de user blijft kloten refereren we naar de notes ( die natuurlijk apart niet banbaar zijn) maar dat de Fa wel snel een beeld kan krijgen van de user zonder reeksen terug te lezen ed
Dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:43 schreef Questular het volgende:
Als ik zie waar ik notes over krijg dan moeten er hier toch mensen rondlopen met 1000 notes of meer.
Buiten dat kunnen het ook positieve notes zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dit ja.
Als je 1x post 'die kutbuitenlanders ook altijd' ga je echt geen ban voor krijgen. Gaan we een patroon zien dat je in elk topic altijd 'die kut buitenlanders ook altijd' blijft posten, wordt dat op een gegeven moment wel storend zeg maar. En die notes zijn er dan om aan te geven dat er een patroon is.
Ikzelf heb 137 notes weten te vergaren in mijn tijd hier op het forum, ik heb echt niet 137 bans gehad. Notes staan niet gelijk aan bans. Een note is ook niet per definitie een bericht van "KIJK DEZE USER DOET IETS BAN HEM BAN HEM' -> Soms is het gewoon als inkijkje in het postgedrag bedoeld.
Ook, maar ik moet toegeven dat we die eigenlijk te weinig gevenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat kunnen het ook positieve notes zijn.
je kan natuurlijk altijd mailen naar schredder@fok.nlquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen omdat ik net toevallig gezien heb dat een post twee keer genote is. Dit vind ik écht niet kunnen.
Maar dat is toch een soort censuur van bovenaf. Jammer.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dit ja.
Als je 1x post 'die kutbuitenlanders ook altijd' ga je echt geen ban voor krijgen. Gaan we een patroon zien dat je in elk topic altijd 'die kut buitenlanders ook altijd' blijft posten, wordt dat op een gegeven moment wel storend zeg maar. En die notes zijn er dan om aan te geven dat er een patroon is.
Ikzelf heb 137 notes weten te vergaren in mijn tijd hier op het forum, ik heb echt niet 137 bans gehad. Notes staan niet gelijk aan bans. Een note is ook niet per definitie een bericht van "KIJK DEZE USER DOET IETS BAN HEM BAN HEM' -> Soms is het gewoon als inkijkje in het postgedrag bedoeld.
Ik had er welgeteld 1.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat kunnen het ook positieve notes zijn.
Worden uberhaupt te weinig gegeven. Op een kleine 100K posts 560 negatieve notes en slechts 2 positiefquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook, maar ik moet toegeven dat we die eigenlijk te weinig gevendaar zouden we als moderators meer mee kunnen doen.
En danquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef murp het volgende:
[..]
je kan natuurlijk altijd mailen naar schredder@fok.nl
Goed bezig ouwe baasquote:
Dit is het natuurlijk ookquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef LXIV het volgende:
149 notes, ongeveer de helft terecht (naar mijn eigen mening dan) en de andere helft verkeerd begrepen of wel heel snel op de kast gesprongen.
Als je het allemaal achter elkaar leest dan is het wel enigszins schokkend. Maar op duizenden posts valt het wel mee.
Heb jij 560 notes? Wow. Niet verwacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Worden uberhaupt te weinig gegeven. Op een kleine 100K posts 560 negatieve notes en slechts 2 positief
Complot van de rechtse kliek alhier.quote:
Note geopenbaard, banquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:48 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Ergens schreef ik bijvoorbeeld zoiets als:
1. Immigratie leidt tot een toename van de bevolking.
2. Meer bevolking leidt tot meer files.
3. Meer files zijn slecht voor het milieu.
Conclusie: immigratie is slecht voor het milieu.
Deze conclusie mocht ik dan blijkbaar niet trekken. Dat blijf ik merkwaardig vinden.
haha. Ik ben één keer een week geband op al mijn notes. Ik wist juist niet dat je als Linkse user ook notes kreeg. Ik ben stiekem wel een beetje nieuwsgierig welke mod mij dan er vaker uithaalde.quote:
Die heb ik ook een heel aantal. Dat ik denk: Ja, dat is toch gewoon een heel normale reactie? Ik heb er gelukkig ook een paar waarvan ik denk 'daar hadden ze me wel voor kunnen bannen', wat niet gebeurd is.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:48 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Ergens schreef ik bijvoorbeeld zoiets als:
1. Immigratie leidt tot een toename van de bevolking.
2. Meer bevolking leidt tot meer files.
3. Meer files zijn slecht voor het milieu.
Conclusie: immigratie is slecht voor het milieu.
Deze conclusie mocht ik dan blijkbaar niet trekken. Dat blijf ik merkwaardig vinden.
Viel me ook op. Het is een opsomming van je eigen posts.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:05 schreef Plompzakker het volgende:
Zoals iedereen weet kun je vanaf vandaag je notes gratis lezen. Een dag waar ik al weken naar uit heb gekeken.
Helaas blijken de notes een stuk minder spectaculair dan verwacht. 95% bestaat simpelweg uit quotes van verwijderde postsIk had toch wel een stuk meer salt verwacht
Ook de variatie van de genote posts valt nogal tegen. Heel veel hetzelfde. Helaas mag ik hier niet ingaan op de inhoud van de notes.
Klacht: mods stellen mij een beetje teleur
Hey beste vriendquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook, maar ik moet toegeven dat we die eigenlijk te weinig gevendaar zouden we als moderators meer mee kunnen doen.
Als je afgaat op mijn notes lijkt het net alsof ik een heel eenzijdig pestgedrag hebquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dit ja.
Als het tweezijdig is, heeft die andere persoon als het goed is ook dergelijke notesquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je afgaat op mijn notes lijkt het net alsof ik een heel eenzijdig pestgedrag heb
Excuseer mijn autocorrect, ik bedoelde postgedrag.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als het tweezijdig is, heeft die andere persoon als het goed is ook dergelijke notes
Waarschijnlijk een (s)linkserdquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
haha. Ik ben één keer een week geband op al mijn notes. Ik wist juist niet dat je als Linkse user ook notes kreeg. Ik ben stiekem wel een beetje nieuwsgierig welke mod mij dan er vaker uithaalde.
wut waar moet ik dat vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Linkje in de sticky van Danny.
TR gezet.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ach, de notes stellen op zichzelf niets voor. De meeste posts worden verwijderd en de referenties vallen weg, als je een note geeft, wees dan ook zo mans om de posts te laten staan.
Bepaalde dingen mag je hier blijkbaar niet zeggen![]()
Ach, de moderatie is nogal verschillend per subforum en sommige users worden beschermd en mogen bijna allesquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:41 schreef ToT het volgende:
Sommige van deze notes......inclusief eentje waarvan diegene tegen mij gezegd had dat hij er GEEN note van zou maken maar het slechts bij een waarschuwing hield!
59 hier. Opvallend is dat de bulk van de laatste tijd is. Het zou kunnen dat ik vervelender doe dan vroeger.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef LXIV het volgende:
149 notes, ongeveer de helft terecht (naar mijn eigen mening dan) en de andere helft verkeerd begrepen of wel heel snel op de kast gesprongen.
Als je het allemaal achter elkaar leest dan is het wel enigszins schokkend. Maar op duizenden posts valt het wel mee.
Dit klopt ook wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ach, de moderatie is nogal verschillend per subforum en sommige users worden beschermd en mogen bijna alles.
In before dat het niet zo is en dat ze voorbeelden willen zien.
te weinig gtwv gepostquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Godver ik ben echt een heilig boontje met m'n 39..
29 hier, waarvan 9 voor de lol en 4 administratieve notes.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Godver ik ben echt een heilig boontje met m'n 39..
Staat er soms wel bij en soms niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef -river- het volgende:
Jammer dat er geen reden bij staat ( enkel de post maar niet waarom die fout was) want ook al heb ik maar een note, ik snap niet waarom ik die kreeg.
Daar krijg je inderdaad flink wat notes voorquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:34 schreef Confetti het volgende:
117. Niet lullig bedoeld maar ook vooral de schuld van de vluchtelingen
Ik zeg dat nooit, wel lgwvquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daar krijg je inderdaad flink wat notes voor
Ha daar heb je het loopjongentje van de mods weer.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staat er soms wel bij en soms niet.
Dan is loopjongetje zijn van vogeltjesdans beter zeker.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ha daar heb je het loopjongentje van de mods weer.
Jij hebt vast alleen positieve notes?
Dat is meer iets van wederzijds respectquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:58 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dan is loopjongetje zijn van vogeltjesdans beter zeker.
Kom danquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:49 schreef Marsenal het volgende:
Er zit er eentje tussen bij mij waar ik nog wel graag over in discussie ga, dat wringt na al die jaren nog steeds, maar de rest is niet echt boeiend.
Er loopt hier ergens een mod rond, als ik die tegenkom trek ik ‘m aan z’n jassie
Haha ik was dus niet de enige die dat dacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ha daar heb je het loopjongentje van de mods weer.
Jij hebt vast alleen positieve notes?
TR gemachtquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zeg dat nooit, wel lgwvmaar dat is rl en zit geen mod bij
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dit ja.
Toch wel een spiegel, die notes hequote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Ik voel mij een beetje aangesproken.
anders ik welquote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toch wel een spiegel, die notes he
Schaamde me ook wel een beetje toen ik moderator werd en mn eigen notes kon zien
Ik heb serieus 80% GTWxquote:
Ze doen hun best maarquote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daar zijn ze een mass-ban aan het voorbereiden
Ik tel nu tegenwoordig tot 10.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Schaamde me ook wel een beetje toen ik moderator werd en mn eigen notes kon zien
Oh zijn die notes in een systeem?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij is het volgens mij nagenoeg alleen van de FP!
Ik geloof dat het fokwijd nogal een anticlimax is jaquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:05 schreef Plompzakker het volgende:
Ook de variatie van de genote posts valt nogal tegen. Heel veel hetzelfde. Helaas mag ik hier niet ingaan op de inhoud van de notes.
Klacht: mods stellen mij een beetje teleur
Dus er is voor mij nog hoop om mod te worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee kappequote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dus er is voor mij nog hoop om mod te worden?
nee kappequote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dus er is voor mij nog hoop om mod te worden?
echt hèquote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:46 schreef jogy het volgende:
Teleurgesteld zijn over notes terwijl het een weerspiegeling is van het gedrag van jezelf..
Je neemt dit nogal persoonlijk op volgens mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:49 schreef jogy het volgende:
Alsof je de pleepot de schuld geeft als je een mager groenig drolletje erin dumpt in plaats van een zinkende boomstam van bijna een kilo.
Het gaat dan ook niet om onze mening over jou als user, maar puur om de posts die jij als user plaatstquote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:49 schreef Plompzakker het volgende:
De mod kliek is weer aanwezig hoor.
Ik ben niet teleurgesteld over de strekking, ik kan me er zelfs vrij goed in vinden
Ik vind het alleen jammer dat het vrijwel alleen uit quotes bestaat in plaats van mooie stukjes proza
Daar geef je ons niet eens de kans meer voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat je postgedrag erg eendimensionaal is, tsja, daar kunnen wij ook niks aan doen
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die meningquote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om onze mening over jou als user, maar puur om de posts die jij als user plaatst
Dat je postgedrag erg eendimensionaal is, tsja, daar kunnen wij ook niks aan doen
Jongeh, die stukjes proza zijn niet notebaar blijkbaar. Of je hebt iemand heel elegant en uitgebreid de grond in gestampt ergens op het forum maar dan op zo'n manier dat de desbetreffende modjes het zonde vonden om het te modereren. Maar dat betwijfel ik een beetjequote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:49 schreef Plompzakker het volgende:
De mod kliek is weer aanwezig hoor.
Ik ben niet teleurgesteld over de strekking, ik kan me er zelfs vrij goed in vinden
Ik vind het alleen jammer dat het vrijwel alleen uit quotes bestaat in plaats van mooie stukjes proza
Ik voel me als een ondergewaardeerd mager groen drolletje.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je neemt dit nogal persoonlijk op volgens mij.
Tsja, kan, maar dat is nooit de bedoeling geweest van de notes. Beleidsmatig moet de mening van een individuele moderator er niet toe doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die mening
Fixed.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik voel me als een ondergewaardeerd mager blauw drolletje.
Neequote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Fixed.
Is dit genoeg voor een note?
Sorry man. Als je een nalees waardige note wil genereren moet je gewoon een willekuerige user pakken, beetje zijn historie nalezen en zijn zwakkere punten analyseren en deze in één post van minimaal 8 regels op de meest meedogeloze manier op zijn bord gooien. Met als doel om die persoon aan het huilen te krijgen.quote:
Ik wil het ook niet persoonlijk maken. Moet wel leuk blijven vind ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 14:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorry man. Als je een nalees waardige note wil genereren moet je gewoon een willekuerige user pakken, beetje zijn historie nalezen en zijn zwakkere punten analyseren en deze in één post van minimaal 8 regels op de meest meedogeloze manier op zijn bord gooien. Met als doel om die persoon aan het huilen te krijgen.
Dat siert je. Dan moet je maar gewoon een mooi stukje proza over Hitler maken of zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 14:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet persoonlijk maken. Moet wel leuk blijven vind ik.
Tenzij iemand er nadrukkelijk om vraagt natuurlijk.
Daar hebben we JimmyDean al voor in KLB.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 14:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat siert je. Dan moet je maar gewoon een mooi stukje proza over Hitler maken of zo.
Daar is al zoveel proza overquote:Op vrijdag 25 mei 2018 14:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat siert je. Dan moet je maar gewoon een mooi stukje proza over Hitler maken of zo.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar hebben we JimmyDean al voor in KLB.
Tja als je een vriendelijke inborst hebt dan blijft er weinig moois over om over genote te worden denk ik.quote:
Dan blijft de good old gtwv over.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 14:08 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Tja als je een vriendelijke inborst hebt dan blijft er weinig moois over om over genote te worden denk ik.
Misschien wel, want ik lees bij heel veel dingen niets verkeerds.quote:
Of jullie noten gewoon debiel.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:49 schreef jogy het volgende:
Alsof je de pleepot de schuld geeft als je een mager groenig drolletje erin dumpt in plaats van een zinkende boomstam van bijna een kilo.
Jullie zijn ten slotte ook maar een soort van mensen.quote:
Nou ik heb een positieve note dus ik blijf bij deze hypothese.quote:
quote:
Niet genieten van elke post die je plaatstquote:Op vrijdag 25 mei 2018 14:32 schreef Longcat. het volgende:
Terugkijkend op mijn posthistorie schaam ik mij wel een beetje.
Damn right, zelfs de meest trieste posts die ik ooit heb gemaakt zijn 100% Marsenal en daardoor het helemaal waard.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 14:51 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Niet genieten van elke post die je plaatst
Waarschijnlijk wil handleiding vooral iets van je moederquote:
Maar nu ben je een schatjequote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Mijn verwijderde posts zijn eigenlijk allemaal wel terecht. Ik was een sukkeltje in 2011
Letterlijk de helft van m'n notes bestaat daar uit.quote:
ja en in mn eerdere tijd de FIPO's in het FOBOquote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Letterlijk de helft van m'n notes bestaat daar uit.
#ALTIJDREADY
gelachenquote:Ik moet zeggen dat er naast FIPO's en kwijlberichten op vrouwelijke users niet veel over blijft aan normale berichten
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik zie wat een totaal onschuldige posts werden verwijderd en note waardig waren, en dat vergelijk met het postgedrag van sommige users wat getolereerd en toegelaten wordt dan weet je wat volledige willekeur is en modjes elkaar veel gunnen. Zelfs als je daar over TR of meldingen in FB post
Dat is voor de meeste ook de reden om notes te zetten, er is al een weddenschap gaande die qua bedrag al in de honderden euro's loopt voor degene die de naam juist heeft en het dichtst bij de tijd zit van de eerstvolgende FA die met bloedende ogen stopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:25 schreef Pharkus het volgende:
Moet je eens nagaan, wij worstelen dagelijks notes door.
80 van de 155 hier.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Letterlijk de helft van m'n notes bestaat daar uit.
#ALTIJDREADY
Even voor de goede orde, ik heb Pharkus, Januari 2019 gezegd.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is voor de meeste ook de reden om notes te zetten, er is al een weddenschap gaande die qua bedrag al in de honderden euro's loopt voor degene die de naam juist heeft en het dichtst bij de tijd zit van de eerstvolgende FA die met bloedende ogen stopt..
quote:
Waarheid niet tolererenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:50 schreef Mr.Maul het volgende:
Vbl is hét voorbeeld van hoe het niet moet. Als je voor Feyenoord bent en zegt dat speler x van Feyenoord een kneus is dan wordt dat getolereerd, maar wanneer je iets soortgelijks zegt over diezelfde speler/of de user die dat bericht schreef, als je een andere club aanhangt dan krijg je een note
Het is dan ook wel een beetje een nutteloze post natuurlijk. Zeggen dat een Feyenoord-speler een kneus is valt een beetje in dezelfde categorie als zeggen dat water nat is.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:50 schreef Mr.Maul het volgende:
Vbl is hét voorbeeld van hoe het niet moet. Als je voor Feyenoord bent en zegt dat speler x van Feyenoord een kneus is dan wordt dat getolereerd, maar wanneer je iets soortgelijks zegt over diezelfde speler/of de user die dat bericht schreef, als je een andere club aanhangt dan krijg je een note
Excuses, of krijg ik nu ook een note voor het aanbieden van mijn excuses op een ongeoorloofde postquote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:53 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een beetje een nutteloze post natuurlijk. Zeggen dat een Feyenoord-speler een kneus is valt een beetje in dezelfde categorie als zeggen dat water nat is.
Zo, nu snel mijn notes checken
Speltip23 niet zomaar op plaatjes klikken in de notes.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, ik heb Pharkus, Januari 2019 gezegd.
Soms staan er mooie vagina's op hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Speltip23 niet zomaar op plaatjes klikken in de notes.
I've seen some shit manquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Aldus C.L.Wernerquote:Op vrijdag 25 mei 2018 14:40 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, voor zo'n baggeruser als jijzelf.
Hoe weet jij dat die andere posts getolereerd worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik zie wat een totaal onschuldige posts werden verwijderd en note waardig waren, en dat vergelijk met het postgedrag van sommige users wat getolereerd en toegelaten wordt dan weet je wat volledige willekeur is en modjes elkaar veel gunnen. Zelfs als je daar over TR of meldingen in FB post
De laatste paar dagen gaat het toch redelijk?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Jezus wat was ik een kutuser vroegergeen wonder dat ik die award gewonnen heb
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Jezus wat was ik een kutuser vroegergeen wonder dat ik die award gewonnen heb
Omdat die andere posts wel blijven staan in het topic, en meestal betekent blijven staan, geen notequote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat die andere posts getolereerd worden?
Misschien hebben die users daar notes voor gekregen.
278 notes en voor watquote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:34 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ja en in mn eerdere tijd de FIPO's in het FOBO
[..]
gelachen
Gaat toch werkelijk waar nergens over.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
80 van de 155 hier.
En dan heb ik alleen de directe quotes geteld, niet de gerelateerde banmeldingen en waarschuwingen
Zwaar getroll wordt gewoon toegestaan en niet verwijderdquote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat die andere posts getolereerd worden?
Misschien hebben die users daar notes voor gekregen.
Juist, precies ditquote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zwaar getroll wordt gewoon toegestaan en niet verwijderd
Ik zet de tubgirls gewoon in img tags.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
#ALTIJDREADYquote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gaat toch werkelijk waar nergens over.
Mensen mogen blij zijn dat wij de moeite doen om het nivo op te krikken.
Met een vuist misschienquote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:27 schreef Azpilicueta het volgende:
63 notes gekregen in de periode van 14-03-2018 / heden. Wie raakt me aan?!
ik raak je zusje aanquote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn serieuze reacties worden bestempeld als trollquote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
U brengt dat telkens weer in de praktijk inderdaad. Maar er zal ook weleens iets verwijderd zijn, toch? Eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf altijd veel interessanter dan dat de rest van de gebruikers dat vinden. Je bent m.i. een door jezelf zwaar overschatte gebruiker.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:35 schreef spiritusbus het volgende:
Zoals verwacht heb ik uitsluitend positieve notes. De mods proberen elkaar duidelijk te overtreffen met superlatieven jegens mij persoon.
niet zo zuur doen hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:36 schreef Questular het volgende:
Sowieso als je een blauw kleurtje bij je naam hebt staan mag je zeggen wat je wilt, ga je er tegen in krijg je een note.
#regularusersmatter.
ik merk het. Kusje op je bolletjequote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:40 schreef Questular het volgende:
Ik moet toch wat, als echte fokker zit ik op de zolder en het is hier rete warm, word ik kribbig van
Dan kun wij elkaar de hand schudden wat betreft elkaars perceptie.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf altijd veel interessanter dan dat de rest van de gebruikers dat vinden. Je bent m.i. een door jezelf zwaar overschatte gebruiker.
"Humor" is altijd lastig in getypte tekst. Merk dat ook heel erg, dan denk je ongehoord scherp en erg grappig te zijn maar dan vindt "men" dat blijkbaar helemaal niet. Lastig lastig.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:40 schreef Daniane het volgende:
Al bijna 7 jaar notevrij van de 10 jaar dat ik hier ben.
Een paar notes om mijn humor die de mods niet zo grappig bleken te vinden![]()
Leuk om na te lezen.
Wel.quote:
Ah mooi.. Hebben we het er niet meer over als Heren onder elkaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:42 schreef spiritusbus het volgende:
Overigens is jouw perceptie incorrect, ik vind mezelf totaal niet interessant namelijk.
misschien je humor ventileren in ONZ dan in bijv R&P oidquote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
"Humor" is altijd lastig in getypte tekst. Merk dat ook heel erg, dan denk je ongehoord scherp en erg grappig te zijn maar dan vindt "men" dat blijkbaar helemaal niet. Lastig lastig.
Sinds wanneer ben jij weer blauw, interseksuele lambal?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:44 schreef murp het volgende:
[..]
misschien je humor ventileren in ONZ dan in bijv R&P oid
Meerendeel positieve naar aanleiding van je heldhaftig spinnenverhaal neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Dat is het nou juist: het gaat mij om het onverwachte. Daarom is het juist humor. Maar het gaat goed hoor. Ga hopelijk net niet over het randje. Dat vind ik juist zo leuk, beetje ontregelend. Blijk ik er gewoon bijdoen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:44 schreef murp het volgende:
[..]
misschien je humor ventileren in ONZ dan in bijv R&P oid
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:35 schreef spiritusbus het volgende:
Zoals verwacht heb ik uitsluitend positieve notes. De mods proberen elkaar duidelijk te overtreffen met superlatieven jegens mij persoon.
Heel lastig inderdaad. Dan wordt het toch anders geïnterpreteerd..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
"Humor" is altijd lastig in getypte tekst. Merk dat ook heel erg, dan denk je ongehoord scherp en erg grappig te zijn maar dan vindt "men" dat blijkbaar helemaal niet. Lastig lastig.
murp is liefde, murp is leven.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer blauw, interseksuele lambal?
Niet met emoticons eerder. Gebruik ze niet als het niet hoeft. Zoals we uit de stukken van een bekende Haerlemsche user kunnen leren werkt dat averechts.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Blijkbaar kunnen sommige mods niet met emoties omgaan. Daarom, nog één keer, voor de gevoelloze mod die dit 15(!) genote heeft:
[..]
Kusjes op je voorhoofd, dat je ooit menselijke emoties mag ervaren.
Moest lachen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 18:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je zou de eerste zijn die het doet en kan navertellen
Post icoontjes kunnen wel het een en ander verduidelijken.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Niet met emoticons eerder. Gebruik ze niet als het niet hoeft. Zoals we uit de stukken van een bekende Haerlemsche user kunnen leren werkt dat averechts.
Het zijn krachtige wapentjes inderdaad. Mits gebruikt met mate.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Post icoontjes kunnen wel het een en ander verduidelijken.
Ahh zo, naja het zijn iig gewoon posts, en kan er wel mee lachen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Danny heeft gezegd niet al te streng op te treden in het begin
Gpdr.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:10 schreef ssjgoku het volgende:
Ik dacht dat het niet de bedoeling was om Notes te openbaren?
Goede openbaring weer, VDGOD!quote:
Ik snap je helemaal man.quote:
Niet smilies maar post icoontjes die je bij je post selecteertquote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:17 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het zijn krachtige wapentjes inderdaad. Mits gebruikt met mate.![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals boven de notes staat mogen ze niet geopenbaard wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:18 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, blijf eens van mn posts af
Er stond niets verkeerds in.
Ah zo. Ik zie die nooit. Althans ze vallen niet op. En sommigen hebben altijd een duim omhoog vast ingesteld terwijl het sarcasme ervan af druipt.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet smilies maar post icoontjes die je bij je post selecteert
Terwijl, als dat wel zo was, het een mooi begin van "democratie" zou zijn. Dat lijkt mij een mooi streven. Opdat we ze niet via een WOB-verzoek moeten achterhalen. Die m.i. wat rare geheimzinnigheid zorgt voor onduidelijkheid qua beleid. Die vreemde ongeschreven regels ook allemaal: ban mag niet besproken worden en dat soort dingen. Anno 2018 zou dat eens anders moeten lijkt me. Je moet van die dingen die ze in sekten ook veel doen af.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zoals boven de notes staat mogen ze niet geopenbaard worden
True! Alleen is het soms wel een handige toevoeging als je dus wil laten blijken dat je het niet zo serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ah zo. Ik zie die nooit. Althans ze vallen niet op. En sommigen hebben altijd een duim omhoog vast ingesteld terwijl het sarcasme ervan af druipt.![]()
Een aantal heb ik alleen gekregen omdat een mod mij niet mocht.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:09 schreef thabit het volgende:
Valt inderdaad tegen zeg. In het verleden heb ik heel wat notewaardigs gepost, maar dat zijn in mijn ogen niet de posts waar ik ze ook echt voor heb gekregen.
Zouden verplicht moeten zijn zonder standaardPI.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Post icoontjes kunnen wel het een en ander verduidelijken.
De mijne zijn wel grappig, als ik ze nu terug lees. Vanaf 2002.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:11 schreef Marsenal het volgende:
Ben benieuwd naar wat tong80 aan notes heeft.
Ex-man?!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:42 schreef Gia het volgende:
[..]
De mijne zijn wel grappig, als ik ze nu terug lees. Vanaf 2002.
Zitten er wel wat tussen waar je nu echt geen note meer voor krijgt.
In die tijd mocht je het woord moslim al niet gebruiken of je had een note aan je broek.
Had er 39, eigenlijk 40. Mijn man heeft er één van mij gekregen.
Haha.
3 keer hava nagila zingen en het bewijs posten.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:42 schreef Bitlord het volgende:
Ik raade lezers aan de System32-map te verwijderen.
ik kreeg een foto van Adolf H te zien ..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
3 keer hava nagila zingen en het bewijs posten.
Dan krijg je een link toegestuurd
Mag de note zelf niet worden geopenbaard, of mag men ook niet vaag omschrijven waar die over ging, bijv. "trollen in het feyenoordtopic"?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 20:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zoals boven de notes staat mogen ze niet geopenbaard worden
Die laatste twee had ik helemaal niet bij je verwachtquote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:29 schreef PSVCL het volgende:
heb ze gevonden haha,219 notes.
-trollen in het feyenoord/ajax topic
-Max verstappen bash
-"homohaat"
-"antisemtiesme"
free speech!
keer er zelf ook van op..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die laatste twee had ik helemaal niet bij je verwacht
Ik wil geen antisemieten in mijn topic. Opdonderen dusquote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
keer er zelf ook van op..
maar als kritiek op de terreurstaat israel wordt weggezet als antisemitisme ,dan ben ik maar een trotse antisemiet.,het zijn btw niet eens antisemieten maar europeanen.
je mag homofilie blijkbaar ook niet iets onnatuurlijks vinden. want dan ben je een homofoob!
Beter is om er gewoon niets van te vinden lijkt me. Wat zou je anderen veroordelen. Zolang ze niet aan je kontje zitten heb je er toch geen last van hoop ik?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:42 schreef PSVCL het volgende:
je mag homofilie blijkbaar ook niet iets onnatuurlijks vinden. want dan ben je een homofoob!
Het was geen random opmerking maar tijdens een discussie , dan wil ik gebruik kunnen maken van mijn VRIJHEID VAN MENINGSUITINGquote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Beter is om er gewoon niets van te vinden lijkt me. Wat zou je anderen veroordelen. Zolang ze niet aan je kontje zitten heb je er toch geen last van hoop ik?
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik wil geen antisemieten in mijn topic. Opdonderen dus
Israël
Zeker hoor. Maar waarom zou je dat zo nodig willen.... Als het je niet stoort. Als dat wel zo is dan ben je w.s. inderdaad een homofoob. En hou je je bezig met iets wat een beter doel zou dienen en wat er echt toe doet. Voor hetzelfde geld dan moet je je voorstellen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het was geen random opmerking maar tijdens een discussie , dan wil ik gebruik kunnen maken van mijn VRIJHEID VAN MENINGSUITING
Ik was sarcastisch, maar goed dat je het even bewijst nogquote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
maar als kritiek op de terreurstaat israel wordt weggezet als antisemitisme ,dan ben ik maar een trotse antisemiet.,het zijn btw niet eens antisemieten maar europeanen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:42 schreef PSVCL het volgende:
je mag homofilie blijkbaar ook niet iets onnatuurlijks vinden
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zouden verplicht moeten zijn zonder standaardPI.
Is de politie je komen halen?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het was geen random opmerking maar tijdens een discussie , dan wil ik gebruik kunnen maken van mijn VRIJHEID VAN MENINGSUITING
Het is ook niet onnatuurlijk slimpiequote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
weet niet meer precies waar de discussie over ging.quote:
Klopt, maar FOK! mag ook grenzen stellen aan gedrag wat FOK! wil dat op het platform FOK! toegelaten wordt. Dus, stel, FOK! is van mening dat de kleur paars echt kut is, en we modereren elke positieve post over de kleur paars weg.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 00:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
weet niet meer precies waar de discussie over ging.
maar die mening mag je hebben natuurlijk ,net als ik mijn mening mag hebben..
ok duidelijk .quote:Op zaterdag 26 mei 2018 00:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, maar FOK! mag ook grenzen stellen aan gedrag wat FOK! wil dat op het platform FOK! toegelaten wordt. Dus, stel, FOK! is van mening dat de kleur paars echt kut is, en we modereren elke positieve post over de kleur paars weg.
Dan mag dat gewoon. Mag jij vinden dat de kleur paars helemaal de bom is in Nederland? Ja, daar hebben we vrijheid van meningsuiting voor. Betekent de vrijheid van meningsuiting dat je altijd alles, overal maar mag zeggen? Nee. Sterker nog, een platform als FOK! mag dat actief weren indien FOK! dat zou willen.
Even heel zwart/wit gesteld om het punt duidelijk te maken, maar zo zit het in de basis wel in elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |