Zaten wel een paar pareltjes tussen inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:12 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb heerlijk gegniffeld over die paar verwijderde posts.
Dus eigenlijk post jij dus constant dezelfde dingen?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:05 schreef Plompzakker het volgende:
Ook de variatie van de genote posts valt nogal tegen.
Ik heb er 155 keer zoveelquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef -river- het volgende:
Jammer dat er geen reden bij staat ( enkel de post maar niet waarom die fout was) want ook al heb ik maar een note, ik snap niet waarom ik die kreeg.
Je mag vooral trots zijn op je vriendje. Hij is de grote inspirator achter de meestequote:
Ik ben dan ook heel trots op hem, wij hebben sws een hele goede relatiequote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je mag vooral trots zijn op je vriendje. Hij is de grote inspirator achter de meeste
Moet ik er wat spectaculairdere inzetten voor je, dan heb je over een week wat te lachen..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:05 schreef Plompzakker het volgende:
Zoals iedereen weet kun je vanaf vandaag je notes gratis lezen. Een dag waar ik al weken naar uit heb gekeken.
Helaas blijken de notes een stuk minder spectaculair dan verwacht. 95% bestaat simpelweg uit quotes van verwijderde postsIk had toch wel een stuk meer salt verwacht
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Moet ik er wat spectaculairdere inzetten voor je, dan heb je over een week wat te lachen..
Geen misbruik maken van de situatie jij!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Moet ik er wat spectaculairdere inzetten voor je, dan heb je over een week wat te lachen..
Enkel voor leden van de Club van 100 is het graties.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:26 schreef Wrick het volgende:
Je hebt 59 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
hahahahah nu wille ze geld zodat ik ze kan lezen... ik ben nog wel zon lieve jongen
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus eigenlijk post jij dus constant dezelfde dingen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:34 schreef Confetti het volgende:
117. Niet lullig bedoeld maar ook vooral de schuld van de vluchtelingen
equote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:36 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Mijn eigen notes gelezen en, eerlijk gezegd, hardop moeten lachen.
Conclusie:
1. Mods hebben geen gevoel voor humor.
2. De volgende onderwerpen zijn min of meer taboe:
- Homo's
- Negers
- Vrouwen
- Migranten
- Mods zelf
Je kunt hier wel over schrijven, maar niet in negatieve zin. Dan heeft het een grote kans op verwijderd te worden.
Je mag prima in negatieve zin schrijven over homo's, negers, vrouwen en migranten.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:36 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Mijn eigen notes gelezen en, eerlijk gezegd, hardop moeten lachen.
Conclusie:
1. Mods hebben geen gevoel voor humor.
2. De volgende onderwerpen zijn min of meer taboe:
- Homo's
- Negers
- Vrouwen
- Migranten
- Mods zelf
Je kunt hier wel over schrijven, maar niet in negatieve zin. Dan heeft het een grote kans op verwijderd te worden.
Dat is een kwestie van smaak en nuance. Ik vind mezelf niet heel erg onredelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Je mag prima in negatieve zin schrijven over homo's, negers, vrouwen en migranten.
Alleen doe jij het vaak unfair, leugenachtig, overmatig grof of discriminerend/racistisch.
En dat mag dan inderdaad weer niet.
okquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:38 schreef Bivox.Silentic het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak en nuance. Ik vind mezelf niet heel erg onredelijk.
Overmatig grof - dat zou wel kunnen. Maar niet leugenachtig, denk ik. Mijn ironie wordt helaas ook niet altijd begrepen.quote:
Weinig mensen die zichzelf onredelijk vinden. Menselijk om het eigen gedrag in een positief daglicht te zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:38 schreef Bivox.Silentic het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet heel erg onredelijk.
Ik ga een klacht indienen omdat ik net toevallig gezien heb dat een post twee keer genote is. Dit vind ik écht niet kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:42 schreef murp het volgende:
Notes plaatsen is ook gewoon dossieropbouw van de user. Als de user blijft kloten refereren we naar de notes ( die natuurlijk apart niet banbaar zijn) maar dat de Fa wel snel een beeld kan krijgen van de user zonder reeksen terug te lezen ed
En dit ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:42 schreef murp het volgende:
Notes plaatsen is ook gewoon dossieropbouw van de user. Als de user blijft kloten refereren we naar de notes ( die natuurlijk apart niet banbaar zijn) maar dat de Fa wel snel een beeld kan krijgen van de user zonder reeksen terug te lezen ed
Dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:43 schreef Questular het volgende:
Als ik zie waar ik notes over krijg dan moeten er hier toch mensen rondlopen met 1000 notes of meer.
Buiten dat kunnen het ook positieve notes zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dit ja.
Als je 1x post 'die kutbuitenlanders ook altijd' ga je echt geen ban voor krijgen. Gaan we een patroon zien dat je in elk topic altijd 'die kut buitenlanders ook altijd' blijft posten, wordt dat op een gegeven moment wel storend zeg maar. En die notes zijn er dan om aan te geven dat er een patroon is.
Ikzelf heb 137 notes weten te vergaren in mijn tijd hier op het forum, ik heb echt niet 137 bans gehad. Notes staan niet gelijk aan bans. Een note is ook niet per definitie een bericht van "KIJK DEZE USER DOET IETS BAN HEM BAN HEM' -> Soms is het gewoon als inkijkje in het postgedrag bedoeld.
Ook, maar ik moet toegeven dat we die eigenlijk te weinig gevenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat kunnen het ook positieve notes zijn.
je kan natuurlijk altijd mailen naar schredder@fok.nlquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen omdat ik net toevallig gezien heb dat een post twee keer genote is. Dit vind ik écht niet kunnen.
Maar dat is toch een soort censuur van bovenaf. Jammer.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dit ja.
Als je 1x post 'die kutbuitenlanders ook altijd' ga je echt geen ban voor krijgen. Gaan we een patroon zien dat je in elk topic altijd 'die kut buitenlanders ook altijd' blijft posten, wordt dat op een gegeven moment wel storend zeg maar. En die notes zijn er dan om aan te geven dat er een patroon is.
Ikzelf heb 137 notes weten te vergaren in mijn tijd hier op het forum, ik heb echt niet 137 bans gehad. Notes staan niet gelijk aan bans. Een note is ook niet per definitie een bericht van "KIJK DEZE USER DOET IETS BAN HEM BAN HEM' -> Soms is het gewoon als inkijkje in het postgedrag bedoeld.
Ik had er welgeteld 1.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat kunnen het ook positieve notes zijn.
Worden uberhaupt te weinig gegeven. Op een kleine 100K posts 560 negatieve notes en slechts 2 positiefquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook, maar ik moet toegeven dat we die eigenlijk te weinig gevendaar zouden we als moderators meer mee kunnen doen.
En danquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef murp het volgende:
[..]
je kan natuurlijk altijd mailen naar schredder@fok.nl
Goed bezig ouwe baasquote:
Dit is het natuurlijk ookquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef LXIV het volgende:
149 notes, ongeveer de helft terecht (naar mijn eigen mening dan) en de andere helft verkeerd begrepen of wel heel snel op de kast gesprongen.
Als je het allemaal achter elkaar leest dan is het wel enigszins schokkend. Maar op duizenden posts valt het wel mee.
Heb jij 560 notes? Wow. Niet verwacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Worden uberhaupt te weinig gegeven. Op een kleine 100K posts 560 negatieve notes en slechts 2 positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |